|

هزینه بیمارستان علی انصاریان چقدر شد؟

صمدپور در این ویوید مدعی می شود که هزینه بیمارستان علی انصاریان بالغ بر چند صد میلیون تومان بوده

لینک کوتاه کپی شد

شاهین صمدپور خبرنگار سابق صدا و سیما و فعال رسانه ای مستقل در ویدیویی که به تازگی منتشر کرده، جزییات تازه ای از ماجرای بستری شدن علی انصاریان در بیمارستان را منتشر کرده است. وی در این ویدیو مدعی می شود که از صحبت با خانواده انصاریان متوجه گله ها و شکایت های بی شمار آن ها از بیمارستان محل بستری علی انصاریان شده است. شاهین صمدپور در این ویدیو می گوید که گلایه های خانواده انصاریان بسیار فراتر از چیزهایی است که تاکنون مطرح شده است.

برای مثال، وی می گوید که این خانواده مجبور به خرید داروهای چند ده میلیونی برای این فوتبالیست فقید شده اما بسیاری از این داروها بلااستفاده مانده و برای درمان وی به کار گرفته نشده اند. همچنین صمدپور در این ویوید مدعی می شود که هزینه بیمارستان علی انصاریان بالغ بر چند صد میلیون تومان بوده و اکنون بعد از مرگ وی، مقامات بیمارستان این مبلغ هنگفت را از خانواده انصاریان طلب کرده اند در حالی که گمان می رفته با مرگ علی انصاریان، این مبلغ طلب نخواهد شد. صمدپور در ادامه می گوید که خانواده علی انصاریان از کمبود منابع و تجهیزات و همچنین نابسامانی های بسیار در بیمارستان محل بستری فرزند خود گله مند بوده اند.

میناوند و انصاریان چگونه کرونا گرفتند؟

شاهین صمدپور در ادامه می گوید که شایعات در مورد جدا کردن دستگاه های تنفسی از انصاریان قبل از مرگ و به کما رفتن تصویربردار برنامه ای که ظاهرا علی انصاریان و میناوند در آن کرونا گرفته اند نیز کاملاً کذب است. با این وجود نتیجه گیری می کند که به احتمال فراوان، علی انصاریان و مهرداد میناوند در برنامه تلویزیونی که به مناسب دربی پایتخت برگزار شد، کرونا گرفته اند (یا از یکدیگر یا از دیگر عوامل). او مدعی می شود که این دو در هنگام ورود به استودیو دارای ماسک بوده اما در حین اجرای برنامه ماسک گذاری و فاصله اجتماعی رعایت نشده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی