|

پدر روزبه معینی درگذشت | علت مرگش چه بود؟ + عکس

روزبه معینی در غم ازدست دادن پدرش به علت بیماری کرونا به سوگ نشست.

لینک کوتاه کپی شد

روزبه معینی در غم ازدست دادن پدرش به علت بیماری کرونا به سوگ نشست، وی در پیامی نوشت: پدرم پرواز کرد، در نبود تو پدر، دلم که هیچ، دنیا هم تنگ می شود.

بیوگرافی روزبه معینی

روزبه معینی متولد ۲۱ اسفند ۱۳۵۸ بازیگر است. وی تئاتر و نمایش را از نوجوانی در مدارس و آموزشگاه‌ ها شروع کرد. وی به جز بازیگری به عنوان جانشین تهیه کننده ، مجری طرح ، مدیر اجرایی ، مدیر روابط عمومی سریال‌ ها و پروژه‌ های سینمایی نیز بوده است.

شروع فعالیت هنری روزبه معینی

او تئاتر را از نوجوانی در مدارس و آموزشگاه ها شروع کرد.سال ۶۸ تا ۷۰ در سریال های تلویزیونی به دنبال مهر و زنگ مدرسه که مربوط به گروه کودک و نوجوان بود بازی کرد و سپس در برنامه مجید قناد بود بصورت حرفه ای وارد این عرصه شد.

اولین کار سینمایی اش بنام “خود زنی” بود سپس بازی در سریال تلویزیونی معراجی ها و بعد از آن بازی در سریال آسمان من و سریال خوب ، بد ، زشت بود که بای اش در سریال آمین بیشتر دیده شد و به شهرت رسید.

روزبه معینی مدیر برنامه های امین حیایی

روزبه معینی پس از سال‌ ها فعالیت در عرصه هنر و بازیگری، مدیر برنامه‌های امین حیایی شده است. روزبه معینی مربی شرکت کننده‌ های برنامه تلویزیونی عصر جدید نیز است. او عضو هیات موسس و رئیس هیات مدیره و مدیر مسئول موسسه هنرگستر حیایی است. موسسه هنر گستر حیایی توسط امین حیایی و روزبه معینی تاسیس شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی