|

عکس تولد مونا بانکی پور همسر امین حیایی در اینستاگرام وایرال شد!

عکس منتشر شده از مونا بانکی پور در شب تولدش در کنار دارا حیایی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | مونا بانکی پور همسر امین حیایی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از شب تولدش در کنار دارا حیایی منتشر کرد که این عکس مورد توجه کاربران فضای فضای مجازی قرار گرفت.

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

monabankipour_1617444698

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

monabankipour_1611387784_2

بعضی ها معتقدند که دارا حیایی، شباهت زیادی به مونا بانکی پور و امین حیایی که پدر و مادرش هستند ندارد. البته مونا بانکی پور قبلا گفته بود که رنگ چشم دارا حیایی، شبیه پدر بزرگش است. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد.

monabankipour_1603020456

مونا بانکی پور مدت ها در خارج از کشور زندگی کرد و این باعث کم کاری او در سینما و تلویزیون ایران شد. فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده و پس از انقلاب، مجوز فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب صادر شد.

monabankipour_1591531083_1

مونا بانکی پور بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد بوده و استایل مردانه اش، گاها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گرفت. او گفته بود که برای دارا حیایی، به مدت ۲۲ سال هم پدر بوده و هم مادر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها