|

درخواست بازنشستگان فرهنگی از دولت سیزدهم و رئیسی چیست؟

 بازنشستگان فرهنگی

انتظار بازنشستگان فرهنگی از وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، این است که به موضوع حذف بازنشستگان از شمول لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان، ورود کند.

لینک کوتاه کپی شد

محمدسعید بهوندی، بازنشسته فرهنگی اهواز می‌گوید: آرزو و انتظار ما بازنشستگان فرهنگی از وزیر محترم آموزش و پرورش دولت سیزدهم، این است که به موضوع حذف بازنشستگان از شمول لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان، "تبصره‌ی ماده ۷ آن ورود کند و بیش از همه بداند و باور داشته و مهمتر از آن؛ در هنگام ضرورت، اهل عمل و توجه به این حقیقت باشد که بازنشسته‌ فرهنگی تا زنده است، همچنان علاقه‌مند است و هم می‌بایست به ایفای نقش معلمی خویش در میان مردم پایبند باشد. زیرا؛ دست او نیست، بلکه جامعه از وی چنین انتظاری داشته و خواهان آن است که از وجود دانش، معرفت، تعهّد و دلسوزی او همچنان سود ببرد.

او ادامه می‌دهد: امیدوارم در دولت جدید، این دستگاه منحصربفرد و بی‌همتا، به دست با کفایت وزیری سپرده و راهبری شود که آن را به اندازه و به نحوی بشناسد (منابع، فرصت‌ها، اولویت‌ها، کمبودها، مشتریان و نتایج) که بین شاغل و بازنشسته فاصله و جدایی نینداخته و پیش از هر تصمیمی و سخنی، حداقل به همان هزاران نفر بازنشسته‌ای بنگرد، که با موی سپید و علیرغم دل شکسته و دیدن بی‌مهری‌ها و... در قبال خود، هنوز هم دغدغه‌ی آموزش و دانش‌آموزان این کشور را دارند.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی