|

منزل ریحانه پارسا کجاست؟

ریحانه پارسا ابتدا در خانه پویان مختاری از گردانندگان سایت‌های قمار اقامت داشت اما ظاهرا منزل وی تغییر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه خانه ای که او در آن اقامت داشت حاشیه های فراوانی داشت. او ابتدا در خانه پویان مختاری از گردانندگان سایت‌های قمار اقامت داشت اما ظاهرا منزل ریحانه پارسا تغییر کرده است. در ابتدای مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه عکسی از خانه تاریک و کوچک او منتشر شد و خبرگزاری فارس در مطلبی به تلاش پارسا برای اقامت در ترکیه اشاره کرد.

چندی بعد پارسا به خانه پویان مختاری رفت و در آنجا تصاویری همراه نسیم (خواننده زد بازی) و نیلی افشار (همسر پویان مختاری) منتشر کرد. اما چندی بعد ارتباط او با آنها کم شد. ریحانه پارسا بعدا در کلاب هاوس در اتاقی که برخی خبرنگاران اصولگرای سرشناس برگزار کرده بودند و خبرنگار وقت صبح هم صحبت‌های روم را دنبال می‌کرد اعلام کرد نخواسته وارد سایت‌های شرطبندی شود و احتمالا به همین دلیل از خانه پویان مختاری رفته است.

بعد از آن قضیه عکس هایی که ریحانه پارسا از خانه و باشگاه منتشر می کند به نظر می رسد وضعیتش بهتر شده و اگر ادعای خودش درست باشد از درآمد تبلغیات اینستاگرام زندگی می گذراند. یکی از دلایل انتشار عکس های نیمه برهنه ریحانه پارسا و جنجال های مختلف می تواند همین درآمد باشد. به گزارش وقت صبح ریحانه پارسا در روم کلاب هاوس گفته بود برای 6 ماه دیگر پول دارد.

reyhaneparsajhome (1)

تلاش ریحانه پارسا برای گرفتن اقامت در ترکیه

فارس در این زمینه نوشت: پارسا به سرعت پل‌های پشت سرش را خراب کرد و در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه معاند رادیو فردا مدعی شد که پس از انتشار تصاویر متفاوتش با سریال پدر، به نهادهای امنیتی احضار شده و آنجا با برخوردهای روانی و فیزیکی روبه‌رو شده بود! او در ادامه هم مدعی شده که در جریان این احضار متوجه شده بود که تلفنش شنود شده است!

این هنرپیشه حاشیه‌ساز، در مصاحبه اخیرش با رادیو فردا مدعی شده که در ترکیه تحت فشار قرار گرفته، در عین حال فردای مصاحبه ـ یعنی امروز ـ تصویری نیمه‌عریان از خود منتشر کرده که ناقض سخنانش است.

در میان دست و پا زدن های ریحانه پارسا و از این شاخه به آن شاخه پریدنش، اما واکنش مخاطبان جالب توجه است، آن‌ها با انتشار نظرات خود زیر پست اینستاگرامی رادیوفردا نوشته‌اند که این کارها برای دیده‌شدن و گرفتن اقامت و پناهندگی است و برایشان اهمیتی ندارد.

ریحانه پارسا به سرعت در حال پیمودن مسیر زوال است. او نشان داد که ظرفیت شهرت را نداشته و حالا با در فروافتادن در منجلاب فساد هر روز بیشتر از پیش غرق خواهد شد. او با پناه آوردن به رسانه ها و افراد معاند جمهوری اسلامی مدت کوتاهی در مرکز توجه قرار خواهد داشت و باید دید پس از عریانی برای دیده شدن بیشتر، به چه کاری روی خواهد آورد!

ریحانه پارسا چطور بازیگر شد؟

ریحانه پارسا میگوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه انها قرار گرفته است. بعد از تست بازیگری از بین 300 نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود. ریحانه پارسا البته قبل از این مجموعه تجربه حرفه ای نداشته است اما در کلاس های‌ بازیگری زیادی شرکت کرده ودر دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است.

 

منبع: وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی