|

برو تو دل دنیای مافیا

هفت سریال مافیایی و گنگستری که مثل موووم میگیرنت تو دست؛ داداش به پا سیگاری نشیااا

دنیای مافیا همیشه برای مخاطب جذاب است حالا فرقی ندارد در ادبیات باشد یا سینما و تلویزیون، ما این بار سریال های برتر مافیایی را معرفی می کنیم

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از خاص ترین و پرطرفدارترین ژانر های سینما و تلویزیون که توجه هر کسی رو به خودش جلب می کنه باید به ژانر پر ابهت و البته قویِ مافیایی یا همون گانگستری اشاره کرد که البته فنی تر میشه اگر بگیم ژانر فیلم های جنایی. از اونجایی که این ژانر در بین مردم جهان از محبوبیت بالایی برخورداره فیلم سازان و تهیه کنندگان هم برای ساخت اثر های درجه یک و ماندگار با ژانر جنایی یا به قول خودمون مافیایی تلاش زیادی کردند.

فیلم و سریال های مافیایی یک ویژگی غیر قابل انکار دارند و اونم اینه که مهم نیست شما تا چه اندازه به تماشای فیلم علاقه دارید یا مثلا اصلا از این ژانر خوشتون میاد یا نه، کافیه بیست دقیقه از اون اثر رو ببینید و بعد یک دفعه متوجه میشید که به قولی تا کمر رفتید تو تلویزیون، حالا فکرش رو بکنید اگه یه اثر خوب و حرفه ای تو این ژانر ببینید دیگه چه شود.

فیلم+سینمایی+اکشن+جنایی

در ادامه ما به شما هفت مورد از عالی ترین ساخته های ژانر مافیایی رو که سریال هم هستند به شما معرفی می کنیم که مطمئنا از تماشای اون ها بی نهایت لذت خواهید برد پس با ما همراه باشید.

1.سوپرانو ها – 1999

سوپرانو ها یا خانواده سوپرانو یکی از ماندگارترین و بهترین سریال های جنایی و مافیایی است که شش فصل دارد و هر فصل اون از فصل قبلی قشنگ تر و هیجان انگیز تر است. جالبه بدونید که سایت IMDb این سریال رو به عنوان یکی از ده سریال برتر تاریخ معرفی می کنه. سوپرانو ها از اون سریال هایی است که پس از تماشای اون با خودتون میگید چطور تا به حال اون رو ندیده بودم.

امتیاز IMDb : 9.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 92/ 100

سریال های برتر مافیایی

2.بریکینگ بد – 2008

حتا اگر در تمام عمرتون یک سریال امریکایی هم ندیده باشید بدون شک نام بریکینگ بد و معلم شیمی معروفش والتر وایت را شنیده اید. چندان هم جای تعجب ندارد چون بریکینگ بد به قدری معروف شد و مورد تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت که رکوردهای جهانی گینس، رکورد تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ جهان را به نام اون ثبت کرد. با این اوصاف تماشای این سریال رو نباید از دست داد.

امتیاز IMDb : 9.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 96/ 100

سریال های برتر مافیایی

3.خیابان ریپر – 2012

خیابان ریپر علی رغم این که یک سریال گانگستری است تمی رازآلود دارد که تماشای اون رو لذت بخش تر می کنه. این سریال که در پنج فصل فیلمبرداری شده یکی از اون مجموعه هایی است که در ابتدا شاید نتونست دل مخاطبان رو بدست بیاره اما رفته رفته نشان داد که تا چه اندازه کار قوی و قابل توجهی است، نهایتا هم تونست نقد مثبت منتقدین رو کسب کنه.

امتیاز IMDb : 8.1/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 94/ 100

سریال های برتر مافیایی

4.پیکی بلایندرز – 2013

و اما پیکی بلایندرز، محبوب قلب ها، سریالی که تا مدت ها مورد بحث همگان بود مطمئنا بارها اسم اون رو شنیدید. توماس شلبی که به خاطر بازی بسیار حرفه ای و زیبای کیلین مورفی به یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین شخصیت های دنیای فیلم و سریال تبدیل شد را بار ها و بارها در شبکه های اجتماعی دیده اید. با این تفاسیر نیازی نیست که بگوییم این سریال تا چه اندازه مورد توجه مخاطبین و یا منتقدین قرار گرفت و تحسین شد.

امتیاز IMDb : 8.8/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 94/ 100

سریال های برتر مافیایی

5.نارکوها – 2015

مگر کسی هست که نام اسطوره ی مواد مخدر جهان، پابلو اسکبار را نشنیده باشد؟ مگر کسی هست که از داستان زندگی این غول دنیای مافیا با خبر نباشد؟ احتمالا خیر اما با این حال تماشای یک سریال قوی که در رابطه با زندگی او ساخته شده است همیشه لذت بخش خواهد بود حتا اگر به یک موضوع تکراری اشاره کند. تماشای این سریال را به شما پیشنهاد می دهیم که بدون شک یکی از بهترین پیشنهاد های ممکن خواهد بود.

امتیاز IMDb : 8.8/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 89/ 100

سریال های برتر مافیایی

6.میلیاردر ها – 2016

به گزراش شایانیوز، در بین آثار معرفی شده در این لیست میلیاردر ها کمی متفاوت از باقی سریال هاست و داستان آن در رابطه با کشمکش بسیار جاذبه دارِ میان دو قطب قانون گذاران و سرمایه گذاران به نام وال استریت است. میلیاردر ها یکی از آن سریال های پر طرفداری است که اگر آن را تماشا کنید شما هم به لیست طرفداران بلند و بالای آن اضافه خواهید شد.

امتیاز IMDb : 8.4/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 91/ 100

سریال های برتر مافیایی

7.خانه کاغذی – 2017

نهایتا می رسیم به خانه کاغذی و یا سرقت پول، سریالی که برای مدت ها در سرتاسر دنیا مردم را چشم به راه صنعت فیلم سازی اسپانیا نگه داشت. خانه کاغذی یک سریال پر و پیمون است که اصلا انگار ساخته شده تا شما را میخکوب صفحه نمایش تلویزیون کند. خانه کاغذی یکی از تحسین شده ترین سریال های غیر انگلیسی زبان است که تماشای آن را نباید از دست بدهید.

امتیاز IMDb : 8.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 94/ 100

سریال های برتر مافیایی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی