|

واسه خفن شدن تیپت یه چی کم داری؟ "پیرسینگ گوش" رو اینجوری انتخاب کنُ یه سِت شاهانه بساز

پیرسینگ یکی از زیورآلات خاص و جذاب واسه دختر خانوما و بانوان لوکس پوشه که با استفاده درست از اونا میشه یه استایل بی نظیر رو رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا زیورآلات زیادی ترند شدن و خصوصا تو فصل تابستون که خیلی از خانوما دوست دارن جذابیتاشونو تو دورهمی ها و مهمونی های دوستانه به رخ هم بکشن، حسابی بازار یه سری آویزه ها داغه. یکی از این موارد که زیبایی استایل شما رو صد برابر میکنه، پیرسینگه.

اوایلی که این پیرسینگا اومده بودن، فقط واسه لاله گوش استفاده میشدن، ولی حالا اوضاع فرق کرده و شما با انتخابای خاصتون میتونین نسبت به بقیه هزارتا پله بالاتر به نظر برسین. اینجا قراره بخش هایی که برای نصب پیرسینگ مناسبه رو نسبت به فرم گوشتون بیان کنیم. پس با ما همراه باشید و از کوچکترین چیزا تو ظاهرتون نگذرین.

پیرسینگ مناسب تیپای ساده و بی آلایش!

یکی از بخش های گوش که اغلب خانوما واسه پیرسینگ سراغ اون میرن، نرمی گوشه. این قسمت به دلیل اینکه معمولا بیش از قسمت های دیگه از گوش به چشم میاد، خیلیا رو مجاب میکنه که به یه سوراخ ساده گوشواره قانع نباشن و با چند تا پیرسینگ اضافه کردن جذابیت گوششون رو بالا ببرن که خب برای کسایی که عاشق تیپای شیک و پیک نیستن و ساده پوشن، مناسب ترین قسمت به شمار میاد.

q

پیرسینگ بابِ تیپای شیک و رسمی!

سبک دیگه ای از پیرسینگ ها که باب کساییه که عشق کت و شلوار هستن و میخوان همیشه رسمی و لوکس به نظر بیان، پیرسینگای لاله گوش به حساب میره. این دسته از پیرسینگ ها واسه دختر خانومای جوون یه انتخاب فوق العاده اس و اگه دوست داری با کت و شلوار ستشون کنی و یه استایل مناسب مخصوص خودت بسازی، بهترین راه اینه که از پیرسینگ های آویز کمک بگیرین که یه جذابیت به ظاهرتون اضافه میکنن و باهاش میتونین حسابی پز بدین!

hj

gf

gfj

پیرسینگ واسه تیپای اسپرت و تو دل برو!

شاید تابحال خانومایی که کلی پیرسینگ تو گوششونِ رو دیده باشین و حس کنین که دلتونو میزنه، ولی باید بگیم که این پیرسینگ ها اگه با تیپ درست و مناسب سِت بشن، یه استایل بی بدیل رو براتون میسازن که همه تو کفتون میمونن.

واسه اینکه با یه ست پیرسینگ خفن بدرخشین، بهترین راه تیپ اسپرت داشتنه که شما رو از هر کسی متمایز میکنه و یه جذابیت خاصی بهتون اضافه میکنه. این دسته از پیرسینگ ها بیشتر در از لاله گوش شروع میشن و تا نرمی پایین میان. البته بعضی ها هم دوست دارن زبانه گوش رو هم سوراخ کنن و اینطوری نمای ظاهری گوششون رو پرتر نشون بدن.

wq

lk

fds

پیرسینگ مناسب لباس های مجلسی!

یکی دیگه از انواع پیرسینگ ها از طرفدارای خاص خودشو داره و البته واسه هر کسی قابل پسند نیس، پیرسینگ های تزیین شده با نگین و سبک برش های خیلی خاصه. این دسته از پیرسینگ ها خیلی به چشم میان و واقعیتش واسه هر جایی هم قابل استفاده نیستن.

ولی شما میتونین با همین پیرسینگ یه جواهر رو توی گوشتون داشته باشین که در کنار لباس مجلسی های تزیینی با نگین و سرمه، یه ترکیب شاهانه براتون میسازن. این پیرسینگ ها معمولا در بخش بالایی لاله گوش ایجاد میشه و تا پایین گوش رو پر میکنه و علاوه بر ست شدن با لباس مجلسی برای شیک تر نشون دادن فرم گوشتون هم مناسب خواهد بود.

w

t

ew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی