|

بدترین اشتباهات آرایشی که نباید مرتکب بشی

اشتباهات آرایشی که حواست نباشه جا سیندرلا میشی نامادریش؛ از کرم پودر گرفته تا رُژ لب

اگه دوست داری که همیشه بدرخشی باید حواست باشه تا جوری آرایش نکنی که به جای جذاب تر کردن چهره ات کلی ایراد تو صورتت پدید بیاره، حرفه ای باش.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرایش کردن مثل هر هنر دیگه ای دو سر داره یعنی این که به همون اندازه ای که می‌تونه باعث زیباتر شدن و حال اومدن چهره شما بشه اگر اصول و ترفند هاش رو رعایت نکنید می‌تونه باعث بشه که چهره شما پریشون، نامرتب یا حتا سن بالا به نظر برسه، مسلما هیچ خانومی نیست که دوست داشته باشه آرایش کنه و سنش بالاتر از چیزی که هست دیده بشه؛ برای همین هم مهمه که شما ترفند ها و فوت های کوزه گری آرایشگری رو بلد باشید تا بتونید مثل یه حرفه ای ها خودتون رو آرایش کنید.

برای خانوم ها اصولاً آرایش کردن خیلی اهمیت داره چون یه خانوم خوش سلیقه و خوشتیپ می‌دونه که برای داشتن یک استایل شیک و منحصر به فرد باید به تمامی جزییات توجه ویژه داشت و به همین ترتیب هم آرایش کردن میشه یک بخشی از خوش استایل بودن. مطمئناً دیدید سلبریتی ها و هنرمند هایی رو که خیلی لوکس و گرون قیمت لباس می پوشند اما به خاطر این که آرایش چندان مناسب و قشنگی ندارند اون طور که باید و شاید زیبایی استایلشون به چشم نمیاد. 

اشتباهات آرایشی که سنت رو می‌بره بالا

حالا با توجه به اینکه داشتن یک آرایش خوب و متناسب تا به این اندازه مهم و تأثیرگذاری در ادامه ما می خوایم تا چند اشتباه رایجی رو که معمولا خانم ها مرتکب می‌شوند و این اشتباهات باعث میشه که سنشون بالا تر از اونچه که هست دیده بشه با شما به اشتراک بگذارم تا با اصلاح روند آرایشیتون زیبایی خودتون رو چند برابر کنید.

۱.اشتباه اول که سنت رو می‌بره بالا

اولین مرحله آرایشی بعد از زدن مرطوب کننده و ضد آفتاب، کرم پودر است و اگر دقت نکنید اولین اشتباه رو تو همین مرحله مرتکب میشوید اون هم با زدن کرم پودری، که خیلی تیره تر از بیس اصلی پوست شماست.

اشتباهات آرایشی که سنت رو می‌بره بالا

۲.اشتباه دوم که سنت رو می‌بره بالا

این روزها استفاده از کانسیلر خیلی برای خانم ها روال شده اما موقع استفاده از کانسیلر باید حواستون باشه که اگر از کانسیلر زیادی استفاده کنید و به خصوص اگر اون رو خیلی مستقیم زیر چشم بزنید باعث میشه که چهره شما مسن تر دیده بشه.

۳.اشتباه سوم که سنت رو می‌بره بالا

معمولا پیشنهاد میشه اگر میخواید آرایشتون برای زمان طولانی تری روی صورتتان بمونه و اصلا هم تکون نخوره و بهم نریزد از کرم پودر و یا پودر فیکس کننده استفاده کنید، اما خانوم های خوش سلیقه باید توجه داشته باشند که اگر زیادی از کرم پودر یا پودر فیکس استفاده کنند ممکنه صورتشون خسته و سن بالا دیده بشه.

اشتباهات آرایشی که سنت رو می‌بره بالا

۴.اشتباه چهارم که سنت رو می‌بره بالا

رژگونه باعث میشه که چهره شما شاداب و باطراوت دیده بشه اما باید توجه داشته باشید که رژگونه رو مستقیم و متمرکز بر روی برآمدگی گونه ها نزنید و کمی پایین تر رو هم با رژگونه کاور کنید.

۵.اشتباه پنجم که سنت رو می بره بالا

داشتن ابروهای پر پشت و بلند خیلی زیباست و به شما چهره ای جوان و زیبا میده اما اگر بیش از اندازه روی ابروها کار کنید و به این ترتیب باعث تیرگی زیاد و کادری شدن زیاد اون ها بشید تاثیر معکوس خواهد داشت، به علاوه این که ابروهای کادری این روز ها دیگه یه ترند به حساب نمیاد.

اشتباهات آرایشی که سنت رو می‌بره بالا

۶.اشتباه ششم که سنت رو می‌بره بالا

خیلی از خانم ها هستند که برای جذاب تر شدن چشم هاشون از مژه های مصنوعی نیمه استفاده میکنند، خب این یه ترفند کاربردی است اما اگر حواستون نباشه و فرم مژه شما صاف باشه، باعث بی حالت دیده شدن و البته بالا رفتن سنتون میشه.

۷.اشتباه هفتم که سنت رو می‌بره بالا

به گزارش شایانیوز، و اشتباه دیگه ای که ممکنه شما در رابطه با مژه هاتون مرتکب بشید اینه که مژه های پایینتون رو بیش از اندازه ریمل بزنید و با این کار حالتی مصنوعی به چشم های خودتون بدید.

اشتباهات آرایشی که سنت رو می‌بره بالا

۸.اشتباه هشتم که سنت رو می‌بره بالا 

و نهایتا آخرین مرحله از هر آرایشی رُژ لب است که حکم خط پایان رو داره و به همین دلیل هم باید خیلی حواستون بهش باشه. انتخاب رُژی که به پوستتون، رنگ موهاتون و البته باقی آرایشتون بیاد خیلی مهمه و باید براش وسواس به خرج بدید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی