|

بررسی استایل هانیه توسلی

استایل زمستانی هانیه توسلی در اکران خصوصی لس آنجلس تهران؛ منصوره زخم کاری چه ترنچ کتی پوشیده!

استایل هانیه توسلی

هانیه توسلی یکی از بازیگران زن خوش پوش و مدرن سینمای ایران است که به دلیل استایل و انتخاب لباس های ساده و شیک خود مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان است. او یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد که به خاطر حضور پر رنگ و نقش آفرینی بسیاری که در فیلم ها داشته است نیاز زیادی به معرفی ندارد. او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است و در سال 1379 زمانی که به عنوان بازیگر در جشنواره تئاتر تبریز حضور داشت توسط کارگردان به نام و معروف نصرالله قادری که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر پدر انتخاب شد و بعد از آن در پاییز 1379 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام در سال 1380 با فیلم «شام آخر تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد. جالب است که همه ما این خانم بازیگر را با بازی در نقش کارکتر منصوره در  سریال زخم کاری به یاد داریم، سریال زخم کاری سریالی است که در این چند سال اخیر بسیار سرو صدا به پا کرد و بسیار محبوب و جذاب از آن یاد شد.

خب با یک نگاه کلی به استایل های هانیه توسلی می توان گفت این خانم بازیگر به سبک و استایل های کژوال، کلاسیک و مینیمال علاقه دارد ولی بیشتر از همه سعی می کند ساده؛ مونوکروم و راحت لباس بپوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های هانیه توسلی آشنا شوید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با استایلی دارک در کنار محسن کیایی در اکران بی صدا حلزون

هانیه توسلی همانطور که در قسمت بالا گفتیم بیشتر اوقات مونوکروم و مینیمال و راحت لباس می پوشد. این بازیگر جوان همانطور که در تصاویر پایین قابل مشاهده است در دو تا از مراسم های اکران فیلم بی صدا حلزون با استایل هایی مینیمال و ساده ظاهر شده است. او در یکی از این ب ها یک پیراهن بلند مشکی به تن کرده بود و برای تکمیل استایل خود از شال و صندل مشکی کمک گرفته بود و برای ایجاد جذابیت نیز کیف خود را به جای مشکی عسلی انتخاب کرده بود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

 هانیه توسلی با ترنچ کت در اکران خصوصی لس آنجلس تهران

یکی از استایل های مونوکروم و ساده هانیه توسلی که سبکی کلاسیک داشت استایلی بود که برای مراسم اکران خصوصی لس آنجلس تهران او با آن حضور پیدا کرد. این بازیگر خوش پوش و خوش سلیقه در این مراسم یک ترنچ کت نسکافه ای و کوتاه به تن داشت که آن را با یک شلوار جین آبی و اسکینی و یک جفت بوت بلند و چرم قهوه ای ست کرده بود و برای تکمیل این استایل شیک از یک شال و کیف بزرگ هم رنگ با بارانی استفاده کرده بود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

استایل مشکی و گل گلی هانیه توسلی در مراسم اکران فیلم آتابای

هانیه توسلی در انتخاب سبک و آیتم های استایل خود بسیار دقیق عمل می کند اهل ریسک و پوشیدن لباس های پر از رنگ و زرق و برق نیست. او ترجیح می دهد استایل های ساده و مینیمال داشته باشد و بیشتر از همه این برایش مهم است که نرمال و متعارف به نظر بیاید. خب ویژگی های ذک شده تا ما آن را همیشه زیبا، شیک و دوست داشتنی ببینیم. او مانند همیشه در مراسم اگران فیلم آتابای یک شلوار جین دمپا و شیک به تن داشت و به جز شال بقیه آیتم ها را مشکی انتخاب کرده بود. او برای اینکه استایل خود را از سادگی دربیاورد از یک شال مشکی و گل گلی استفاده کرده بود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیاد ارسالی در

    امپراطور زیبایی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی