|

برای زیر کاپشن چی بپوشیم؟

میدونی برای زیر کاپشن چیا میتونی بپوشی؟ دیگه نگران ست کردن استایل زمستونیت نباش

زیر کاپشن چی بپوشیم

کاپشن اولین گزینه همه ما برای زمستان است، ولی گاها خانم ها به دلیل ظاهر حجیم و تصور اینکه ست کردن آن دشوار است از خیر پوشیدنش می گذرند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک کاپشن اولین گزینه همه ما برای روزهای سر و برفی زمستان است، ولی گاها خانم ها به دلیل ظاهر حجیم و تصور اینکه ست کردن آن دشوار است از خیر پوشیدنش می گذرند. همانطور که می دانید ست کردن کاپشن ها از آیتم های کلاسیکی مانند پالتو و یا کت های شانل کمی سخت تر است زیرا تکلیف کت و پالتوهای کلاسیک معلوم است شما باید همه آیتم های دیگر خود را کلاسیک انتخاب نمایید در حالی که کاپشن ها اینگونه نیستند. هدف از پوشیدن کاپشن در زمستان گرم نگه داشتن بدن است ولی خب در این حین زیبا و شیک دیده شویم هم مهم است. برای مثال یکی از دغدغه های بیشتر خانم ها این است که برای زیر کاپشن چی بپوشیم؟ خب در جواب باید بگوییم این که در زیر کاپشن خود چه نوع لباس هایی می توانید بپوشید کاملا به سبک و نوع کاپشنی که انتخاب کرده اید دارد. کاپشن بادی نوعی کاپشن ضخیم و حجیم است که به تنهایی هم شمارا گرم نگه می دارد پس نیازی به پوشیدن لباس های حجیم و بسیار ضخیم در زیر این نوع کاپشن نیست.

در نتیجه  اگر شما تمایل دارید در زمستان استایلی خاص و جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است با نحوه ست کردن کاپشن زنانه آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا آیتم جذاب برای زیر کاشپن آشنا شوید.

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن خود پلیور بافت بپوشید؛ زمستان را راحت و گرم بگذرانید

پلیورهای بافت یا یقه اسکی بهترین گزینه ها برای استفاده در زیر کاپشن های حجیم و بادی هستند زیرا این نوع بافت ها بسیار ظیف و شیک هستند و در کنار زیبایی بسیار گرم هستند و باعث گرم ماندن بدن شما خواهند شد در نتیجه اگر می خواهید زمستان امسال را گرم و در عین حال راحت بگذارنید یک پلیور ظریف را برای زیر کاپشن خود انتخاب نمایید و آن را با یک شلوار جین اسکینی و جذب ست نمایید. البته برای انتخاب پلیور دقت کنید که هارمونی رنگ را رعایت کرده باشید؛ اگر کاپشنی که می خواهید بپوشید طرح دار است بهتر است که پلیور را ساده و تک رنگ انتخاب نمایید، ولی اگر کاپشنتان ساده است می توانید یک پلیور طرح دار به تن کنید.

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

برای استایلی کژوال و دخترانه زیر پافر خود هودی بپوشید

خب نوبتی هم باشد نوبت ست کردن پافر های دوست داشتنی است. پافرها نوعی از کاپشن های بادی هستند با این تفاوت که همانند وست ها آستین ندارند، این کاپشن ها به تازگی در ترندهای زمستانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و ما امروزه شاهد حضور پر رنگ پافرها در فشن شوهای برندهای به نام دنیا هستیم. اگر امسال زمستان قصد دارید استایلی دخترانه و اسپرت داشته باشید می توانید یکی از این پافرها را خریداری کنید و برای زیر آن هم از هودی های رنگی و دخترانه استفاده نمایید. البته شما در ست کردن پافرها محدودیتی ندارید بلکه می توانید آن ها را پلیور هم ست کنید ولی ست آنها با هودی علاوه بر گرم نگه داشتن دستان شما به شما استایلی منحصربفرد می بخشد. 

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن بادی خود دورس بپوشید؛ استایلی گرم و شیک داشته باشید

اگر علاقه ای به هودی های کلاه دار و ضخیم ندارید و استفاده طولانی مدت آنها شما را کلافه می کند بهترین گزینه برای شما استفاده از دورس های اسپرت است. دورس ها به اندازه هودی ها گرم هستند ولی معمولا دارای استایل های جمع و جورتر و زیباتری هستند و  در عین حال کلاه ندارند و باعث کلافگی شما نخواهند شد. شما حتی از دورس ها برای استایل های کلاسیک، یعنی برای زیر پالتو های کتی یا بلند خود می توانید استفاده کنید. در نتیجه دورس ها لباس های کاربردی هستند که اگر حتی یکی از آنها را با رنگ خنثی در کمد خود داشته باشید دیگر نیازی نیست نگران ست کردن استایل های زمستانی خود باشید.

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

زیر کاپشن چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی