|

استایل زمستونی با بلوز و شلوار بافت

اگه از لباس های زمستونی سنگین خسته شدی ست بلوز و شلوار بافت بپوش؛ زمستونی گرم و نرم!

بلوز شلوار بافت

لباس های بافتنی یکی از محبوب ترین ترندهای زمستانی محسوب می شوند و ما قصد داریم در این مقاله به انواع مدل ها و استایل های آن آشنایتان کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زمستان از راه رسیده و هوا شروع به سرد شدن کرده است و معمولا همه ما با توجه به شرایط فصل، از لباس های ضخیم تر و گرم تر استفاده می‌ کنیم. به طور کلی اگرچه بیشتر خانم ها دوست ندارند لباس های ضخیم بپوشند، اما در شرایط زمستانی مجبوریم لباس های ضخیم و یا گرم بپوشیم. لباس های بافتنی نوعی لباس زمستانی هستند که از قدیم تا به امروز در فصل زمستان همراه ما بوده اند و جالب است که بدانید حتی امروزه هم در ترندهای روز دنیا وجود دارند. در واقع می توان گفت این لباس ها هرگز از مد نمی افتند و شما با پوشیدن آنها همیشه ظاهری مدرن خواهید داشت. پلیور بافتنی هم برای آقایان و هم برای خانم ها برای زیر کت یا پالتو گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود و به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارد شما هرگز در ست کردن آن ها با لباس های دیگر استایل خود به مشکل برنخواهید خورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع استایل بافتنی و ست بلوز شلوار بافت آشنا شوید.

راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس ها با یکدیگر است. در واقع اگر بدانید که کدام مدل بلوز بافتنی زنانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایلی جذاب و متفاوتی خواهید داشت.

ست بلوز شلوار بافت

ست بلوز شلوار بافت

ست بلوز شلوار بافت بپوشید؛ زمستانی شیک و دلبرانه

یکی از ترندهای سال های اخیر که شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است و ما در تمام فشن شوهای زمستانی شاهد آن هستیم ست های بلوز و شلوار بافت می باشد. این ست های دوست داشتنی علاوه بر اینکه شما را گرم نگه می دارند تن خور های راحتی دارند و مانند لباس های زمستانی ضخیم و حجیم اصلا دست و پا گیر نیستند. شما برای داشتن استایلی زیبا و شیک در دل زمستان فقط کافی است یک ست زیبای بافتنی را انتخاب کنید و برای رویه آن از یک پافر یا کاپشن بادی استفاده نمایید. البته باید یادآور شویم که بلوز شلوارهای بافت معمولا دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند در نتیجه هنگام انتخاب کاپشن یا پافر به ترکیب رنگی نیز دقت نمایید.

ست بلوز شلوار بافت

ست بلوز شلوار بافت

پلیور بافتنی و شلوار جین بپوشید؛ دو تا از محبوب ترین ها را با هم امتحان کنید

اگر جزو افرادی هستید که از پوشیدن شلوارهای بسیار گرم و بافتنی احساس خوشایندی نخواهید داشت می توانید پلیور و یا بلوز خود را با یک شلوار جین ست کنید و برای رویه آن هم از یک پالتو نیز استفاده کنید. شلوارهای جین یکی از پاهای ثابت استایل همه افراد به حساب می آیند و در تمام سبک ها و استایل های مختلف نیز جای دارند، پس فرقی نمی کند که یک کاپشن برای رویه انتخاب کرده اید یا می خواهید یک پالتو کلاسیک به تن کنید در نهایت می توانید از شلوار جین و پلیور برای زیر آن استفاده کنید تا استایلی زیبا و گرم داشته باشید.

ست بلوز شلوار بافت

ست بلوز شلوار بافت

از اکسسوری های بافتنی استفاده کنید؛ استایلی زمستان و ظریف داشته باشید

اگر امسال زمستان به جای هودی ها و دورس های ضخیم قصد پوشیدن یک ست بلوز شلوار بافت را دارید پیشنها ما به شما این است که از نوع بلند آن انتخاب نمایید تا بتوانید در بیرون از متنزل هم به راحتی با آن ها تردد کنید. البته برای تکمیل استایل خود بهتر است برای رویه از یک پافر کوتاه استفاده کنید و برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل خود بهتر است که از اکسسوری های بافتنی استفاده نمایید. برای مثال گذاشتن یک کلاه بافتنی در یک روز سرد و برفی می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی در استایل شما بدن و سر شما را نیز گرم نگه دارد.

ست بلوز شلوار بافت

ست بلوز شلوار بافت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی