|

انواع شلوار پارچه ای زنانه

انواع شلوار پارچه ای برای استایل کلاسیک؛ امسال عید متفاوت و شیک برو مهمونی

شلوار پارچه ای

امروزه کمد هر خانومی شامل انواع شلوار زنانه، شومیز، دامن و مانتو است. ولی با این حال گاهی برای رفتن به یک مهمانی نمی داند چی باید بپوشد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- امروزه کمد هر خانم شیک پوشی شامل انواع شلوار زنانه، انواع شومیز، انواع دامن و مانتو می باشد. ولی با این حال گاهی برای رفتن به یک مراسم که فرقی هم نمی کند مهمانی خانوادگی کوچک باشد یا جشن عروسی، در انتخاب لباس دچار سردرگمی می شوند. زیرا تصمیم گیری و انتخاب آیتم های مناسب برای همدیگر کار بسیار سختی خواهد بود و ممکن است حتی با انتخاب یک آیتم نا مناسب کل استایل شما از یک استایل شیک و رسمی به یک استایل عجیب غریب و شلخته تبدیل شود. یکی از شلوارهای مورد علاقه و ترند زنانه شلوار پارچه ای است. اگر شما از آن دسته از خانم‌ ها و یا دخترانی هستید که دوست دارید در کمد لباس خودتان چند طرح زیبا از شلوار پارچه‌ای زنانه داشته باشید، بهتر است ابتدا با انواع آنها آشنا شوید و در ادامه از اصول و قواعد ست کردن آنها نیز آگاه باشید زیرا این مدل از شلوارها معمولا برای استایل های الگانت و کلاسیک کاربرد دارند و گزینه مناسبی برای استایل های کژوال و یا خیابانی نیستند.

شلوارهای پارچه ای مدل های مختلفی دارند و ما سعی کردیم که در این مقاله، چندتا از این مدل‌ های زیبا و دل‌نشین را معرفی کنیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید عید امسال را متفاوت و جذاب تجربه کنید.

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای

شلوار راسته پارچه ای؛ شیک و کلاسیک بهار را صدا بزنید

شلوار راسته به شلوار cigareet ،straight و یا pencil معروف است که این شلوار زنانه الگوی پایه تمامی شلوار ها است و همانطور که از اسمش پیداست گشادی در قسمت های مختلف آن یکسان است. این نوع شلوار را هم در مدل شلوارهای پارچه ای و هم در مدل جین می توان دید، مدل پارچه ای این شلوار معمولا با خط اتو همراه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع پارچه ای این شلوارها برای استایل کلاسیک و رسمی بهترین گزینه محسوب می شوند. در نتیجه اگر می خواهید امسال عید را متفاوت و شیک بگذارانید بهتر است که یک مانتو کتی را با یک شلوار پارچه ای راسته ست کنید و برای تکمیل استایل لوکس خود از کفش های پاشنه بلند یا کالج های نیمه رسمی کمک بگیرید.

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای دمپا و بوت کات به پا کنید؛ الگانت و لوکس در مهمانی ها بدرخشید

الگانت به سبکی گفته می شود که پر زرق و برق است و در آن آیتم های لوکس به کار رفته است. این سبک بسیار باکلاس، زنانه، مینیمالیستی و گاهی وینتیج است و به همین دلیل اقلام مد رایجی مانند لباس ماکسی، جواهرات مرواریدی و غیره را در بر می‌ گیرد. در نتیجه اگر می خواهید استایلی شیک و الگانت را در عید امسال تجربه کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک دست کت و شلوار ست است که شلوار آن دمپا یا بوت کات باشد. فراموش نکنید که در استایل های رسمی و لوکس بهتر است که از آیتم های ست استفاده کنید در نتیجه کت و شلوار و یا کیف و کفش ست می تواند گزینه مناسبی برای نوروز 1402 باشد.

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای بگ و کفش پاشنه بلند؛ خانومانه و جذاب به استقبال بهار بروید

شلوارهای بگ یکی از مدل های محبوب و ترند زنانه هستند که به تازگی در تمام فش شوها حضور پررنگ آنها حس می شود. شلوار بگ را می توان در دسته شلوار های گشاد قرار داد که سر تا سر گشاد بوده و بلند می باشد. این مدل از شلوارها از جین گرفته تا نوع پارچه ای اش برای همه فصل ها و افراد مناسب هستند و جالب است که بدانید نوع پاچه ای آنها با کفش های پاشنه بلند و مانتوی کوتاه ترکیب بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. البته اگر علاقه به کفش های پاشنه بلند ندارید بهتر است که از کتونی و یا کفش کتونی های سفید استفاد کنید زیرا استایل شلوارهای بگ به شما امکان استفاده از آنها را هم می دهد.

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی