|

افراد تپل چه مانتوهایی بپوشند؟

این مانتوها تپل تر نشونت میده؛ مانتو را متناسب با فرم اندام و استایل خود انتخاب کنید

مانتو برای تپل ها

انتخاب یک مانتو مناسب می‌تواند به ما کمک کند که نقص‌ های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانیم. یک انتخاب درست باعث می‌شود ظاهری زیبا داشته باشیم…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انتخاب مانتو یکی از سخت ترین قسمت های استایل برای خانم های ایرانی است. اما بهتر است بدانید انتخاب مانتوی مناسب با اندام‌تان یکی بهترین از راه حل ها است که شما د راین روش نیازمند آشنایی با انواع فرم بدن و دانستن نکاتی هستید که با رعایت آنها همچون مدل‌ ها به نظر خواهید رسید. اگر شما هم جزو افراد چاقی هستید که همیشه برای مدل مانتوی خود با چالش روبرو هستید دیگر نیاز به نگرانی نیست زیرا در ادامه با چندتا از ترفندهای انتخاب مانتو برای افراد چاق آشنا خواهید شد. با این که در یک دسته بندی کلی، تمام افراد پلاس سایز با فرم های بدنی گوناگون، برچسب چاقی می گیرند، اما اینکه تجمع چربی ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می خورد یا اصطلاحا فرم هیکلی فرد، در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق بسیار مهم است. برای مثال افرادی با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و آزاد را انتخاب کنند در حالی که برای فرم بدنی مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می‌ شوند جذابیت بیشتری دارند. البته در کل فراموش نکنید که نوع هایی از مانتو مانند مانتو عروسکی با مانتو جلوبسته برای افرادی که دارای اضافه وزن دارند اصلا مناسب نیستند.

پس قبل از انتخاب مانتو بهتر است که با باید و نبایدهای استایل بدنی خود آشنا شوید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتوهای مناسب برای استایل و فرم بدن خود آشنا شوید.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

برای خوش اندام دیده شدن از پوشیدن مانتوهای برش دار پرهیز کنید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای اندام درشتی دارند به عنوان اولین نکته خوب است که بدانید باید از پوشیدن مانتوهایی که در قسمت سینه دارای برش، جیب، چین، پیله و یا اکسسوری هستند پرهیز کنید، زیرا این مانتوها شما را چاق تر از آنچه هستید نشان خواهند داد. پس همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم اگر فرم بدنی سیب شکل دارید، بهتر است مانتوهایی راسته و همچنین آزاد انتخاب کنند تا کمتر بالاتنه شما را درشت نشان دهند. جالب است که بدانید این مدل از مانتو ها حتی به پوشاندن عیب های اندام شما کمک می کنند.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

مانتو عروسکی نپوشید؛ از مانتوهای چین چین دوری کنید

یکی دیگر از باید و نباید های افراد چاث برای انتخاب مانتو این است که باید از انتخاب مانتوهای چین چینی و یا عروسی دوری کنند، زیرا این مانتو ها به دلیل طراحی طبقه ای شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهند. فراموش نکنید که مانتوهای عروسکی مناسب افرادی هستند که اندام های لاغر و کشیده دارند. مانتو عروسکی جزو مانتوهایی است که نه تنها نقص های اندام شما را نمی پوشاند بلکه آن ها را بیشتر از قبل نشان می دهد، پس اگر علاقه ای به مانتوهای مناسب اندام خود ندارید سعی کنید مانتوهای معمولی و خنثی را انتخاب کنید تا تاثیر چندانی در چگونه دیده شدن شما نداشته باشند.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

مانتو جلوبسته نپوشید؛ کژوال پوش ها بیشتر به انتخاب مانتو دقت کنند

یکی از ویژگی های استایل کژوال پوشیدن مانتو های آزاد و اور سایز است که می توان گفت این ویژگی تا حدودی باعث چاق تر دیده شدن افراد می شود. در نتیجه افراد کژوال پوش بیشتر باید در انتخاب مانتو برای خود دقت نمایند. جالب است که بدانید مانتوهای جلوبسته باعث می شوند بالاتنه شما پرتر دیده شود، البته اگر مشکلی در سرشانه و دست ها ندارید و فقط شکم و پهلوی بزرگی دارید این مانتو را می توانید بپوشید زیرا تا حدودی نقص های اندام شما را پوشش می دهد.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی