|

معرفی کتونی های ترند نایک

محبوب ترین های نایک را بشناسید؛ با این چند مدل کتونی نایک می تونی یه عمر ترند پوش باشی!

کتونی نایک

کتونی نایک از محبوب ترین برند ها در زمینه لباس و کفش ورزشی است. امروزه کمتر کسی وجود دارد که برای خرید کفش اسپرت نام نایک را نشنیده باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کتونی نایک از محبوب ترین برند ها در زمینه لباس و کفش ورزشی است. امروزه کمتر کسی وجود دارد که برای خرید کفش اسپرت نام نایک را نشنیده باشد. جالب است که بدانید سرگذشت نایک از آن جایی سرچشمه می گیرد که نام خود را از نام الهه پیروزی در یونان باستان به اقتباس گرفت و بعد از آن لوگوی خود را در سال 1971 توسط Carolyn Davidson با قیمت بسیار کمی چون 35 دلار طراحی کرد. منظور از طراحی این لوگو بال الهه پیروزی است و می توان گفت تا امروز توانسته مانند لوگوی خود پیروزمندانه از همه‌ تهدیداتی که می تواند از طرف دیگر برند ها باشد جان سالم به در ببرد و همچنان رهبری بازار را نیز بر دست خود داشته باشد. برند نایک کفش، لباس و لوازم ورزشی های خود را در هزاران فروشگاه در سراسر جهان به فروش می رساند و سالانه مجموعا بیش از 900 میلیون کالا از اینن برند فروخته می شود. حال شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی کتونی نایک یکی از محبوب ترین کالاهای آن محسوب می شود، پس برای مثال اگر می خواهید یک کتونی نایک تکنو بخرید بهتر است ابتدا با ترندهای این برند آشنا شوید.

در ادامه با چندتا از تکنولوژی های جدید و منحصربفرد برند نایک در زمینه تولید کتونی آشنا خواهید شد، پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا محبوب ترین مدل های نایکرا بیشتر بشناسد.

کتونی نایک

کتونی نایک

کتونی نایک تکنو؛ این شما و این ترند محبوب نایک

نایک تکنو یکی از مدل های محبوب و بسیار جذاب کتونی نایک است که می توان گفت یک کتونی مناسب برای یک عمر محسوب می شود. نایک تکنو Nike M2K Tekno، راحت، محکم و در رنگبندی های جذاب ارائه شده است، زیره این کتونی کلاسیک و سبک می باشد به همین دلیل مدل تکنو، استفاده از کفش را برای تمام روز آسان نموده است. جالب است که بدانید رویه این کفش از جنس چرم مصنوعی باکیفیت است و زیره آن هم از جنس لاستیک بادوام می باشد که کار انقباض را به خوبی انجام می دهد. در نتیجه اگر برای پیاده روی به دنبال یک کتونی ورزشی و مناسب هستید که دیگر نگران تعویض و دمده شدنش نباشید تکنوی نایک بهترین گزینه می باشد.

کتونی نایک

کتونی نایک

کتونی نایک کورتز؛ چرا که نه برای مهمانی هم کتونی بپوشید

کفش اسپرت نایک کورتز که امسال تولید 45 سالگی خودش را جشن می گیرد، یکی از بزرگ ترین تحول های صنعت کفش کتونی می باشد به شکلی که می توان عنوان تاثیر گذار ترین کفش برای استایل ها حال حاضر را به آن اختصاص داد. رویه این کتونی هم مانند نمونه بالایی از چرم مصنوعی درجه یک و زیره میانی و خارجی آن به صورت یک تکه و از جنس لاستیک می باشد. دندانه هایی که به عنوان عاج های این کفش در نظر گرفته شده است، باعث می شود در حین استفاده از این کفش فوق العاده چسبندگی خاصی را به زمین تجربه کنید، که این ویژگی یک ویزگی مه هنگام پیاده روی می باشد.

کتونی نایک

کتونی نایک

کتونی نایک XX؛ تابستان را با کتونی تابستانی تجربه کنید

کتونی نایک XX یکی از نوع های تابستانی برند نایک است که می توان از آن به نام کتونی پیاده روی و استایل های کژوال نام برد. این کتونی به دلیل طراحی نوع زیره خود بسار راحت می باشد و برای استفاده های طولانی بسیار پیشنهاد می شود. شا می توانید از این کتونی برای رفتن به کافه و یا حتی مهمونی های دوستانه استفاده کنید. رویه این کتونی زیبا و جذاب از جنس پارچه و الیاف و زیره آن از تکنولوژی کوشن تهیه شده است.

کتونی نایک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی