|

اکسسوری های مهم زنانه را بشناسید

انگشتر فقط انگشتر رولکس و کارتیه؛ یادت نره اکسسوری های پر زرق و برق ازت ملکه میسازن!

اکسسوری زنانه

معرفی جدیدترین مدل های اکسسوری زنانه و انواع انگشتر و دستبند طلا؛ بهترین مدل های گردنبند جواهر و انگشتر نامزدی در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید اکسسوری ها آیتم های تاثیرگذار استایل ما هستند که می توانند استایل ما را از این رو با آن رو کنند، به همین خاطر همیشه یک خانم شیک پوش جدا از انتخاب لباس و استایل به انتخاب اکسسوری مناسب هم مانند انتخاب نوع میکاپ دقت می کند. پس اگر به دنبال یک استایل بی نقص و کامل هستید بهتر است به جز لباس به آیتم های مکمل و جذاب هم دقت نمایید. البته پیش از آنکه به سراغ ست کردن مدل‌ های مختلف با هم برویم باید در ابتدا به سراغ اصلی‌ترین سوالی برویم که خانم‌ ها از خود معمولا می‌ پرسند. سوال های رایج در این زمینه معمولا شامل این است که اکسسوری چیست و یا اکسوری های ترندی و مهم استایل زنانه کدام هستند؟

برای گرفتن جواب برای این سوال ها نیازی نیست جای دوری بروید، زیرا ما در ادامه این مقاله همراه شما خواهیم بود تا شما بتوانید علاوه بر گرفتن جواب برای سوالات خود با نمونه های جذاب و امروزی این اکسسوری ها آشنا شوید. اکسسوری لغتی قرض گرفته شده از زبان انگلیسی و لاتین است و به معنی چیزی اضافه شدن بر هرچیزی است. اما در مدت زمان طولانی این کلمه تغییر کاربری داده و امروز ما آن را به عنوان لوازم جانبی می شناسیم، البته در دنیای مد و فشن هر چیزی که باعث تزئین و جذابیت بیشتر استایل شما شود را اکسسوری می توان نامید. برای مثال زیورآلات جزو اکسسوری های مهم زنانه نیز دسته بندی می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری زنانه و ترند 1402 آشنا شوید.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

اکسسوری محبوب خانم ها؛ انگشتر فقط انگشتر کارتیه

اگر برای تزئین دست های خود به دنبال یک انگشتر هستید و می خواهید در حین اینکه شیک و جذاب دیده می شوید ترندی و مدرن باشید پیشنهاد ما برایتان انگشتر کارتیه است. انگشتر و دستبندهای کارتیه به نوعی ترند لوکس در دنیای امروز تبدیل شده اندف به طوری که می توان گفت هر خانم شیک پوشی برای موقعیت هایی که می خواهد لوکس دیده شود اول از همه به سراغ انگشتر کارتیه می رود. پس اگر برای تزئین دست های خود به دنبال برند مناسب هستید برند رولکس و یا کارتیه می توانند استایل شما را از این رو به آن رو کنند. البته فراموش نکنید که ست کردن این مدل زیورآلات ها کار آسانی نیست، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم زمان استفاده از این مدل انگشتر از استفاده از زیورآلات دیگر پرهیز کنید.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

انگشتر جواهر برای تازه عروسا یه چیز دیگه است

اگر تازه عروس هستید و می خواهید استایلی شیک و خانومانه را تجربه کنید باید دقت کنید علاوه بر لباس و کفش های پاشنه بلند اکسسوری هایی را بیاندازید که با استایلتان هماهنگی داشته باشند. برای مثال انگشتر های جواهر حال چه رنگی چه ساده می توانند از شما یک ملکه بسازند. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و می خواهید تا جایی که امکان دارد در آن مهمانی بدرخشید و لوکس دیده شوید بهتر است جدا از حلقه عروسی انگشترهای جواهر به دست کنید تا بیش از قبل جذاب دیده شوید. البته اگر جواهرهای انتخابی شما رنگی است به هارمونی رنگ آن ها با استایل خود هم دقت نمایید.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

ساعت مچی زنانه را فراموش نکنید

اگر می خواهید یک خانم تمام عیار به نظر بیایید انتخاب انگشتر و دستبند به تنهایی کافی نیست، پس بهتر است برای تکمیل استایل خود از اکسسوری های دیگری کمک بگیرید. برای مثال شما می توانید علاوه بر استفاده از انگشتر و یا دستبند کارتیه و رولکس از ساعت رولکس هم در دست دیگر خود برای تکمیل استایل کمک بگیرید. فراموش نکنید که انتخاب سبک ساعت کاملا به سبک استایل شخصی شما وابسته است، پس به هماهنگی بین آن ها دقت نمایید.

انگشتر رولکس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی