|

از شومیز چگونه در استایل پاییزی استفاده کنیم؟

چطور میشه یه لباس هم مانتو باشه هم لباس مجلسی! کاربرد شومیز در استایل پاییزی

کاربرد شومیز تو استایل پاییزی

معرفی انواع شومیز زنانه و کاربرد شومیز در استایل پاییزی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شومیز، شومیز ساتن و مدل شومیز مجلسی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جذابیت های دنیای مد امروز را می توان معجزه ای به نام شومیز دانست. این مدل از لباس قابلیت این را دارد تا هم مانتو باشد و هم یک لباس مجلسی و یا حتی برای روزمره به عنوان لباس زیرین مانتو استفاده شود. پس چیزی که واضح است این است که شما برای داشتن یک استایل کامل در هر فصلی که باشید به این لباس زنانه نیاز خواهید داشت، مخصوصا در فصل پاییز که استایل های لایه لایه بسیار استفاده می شوند. شومیز اورسایز لباسی همه کاره و راحت است که هر خانم اهل مد باید چند مدل از آن را داخل کمد لباس خود داشته باشد. استایل کردن شومیز زنانه با انواع لباس‌ های دیگر باعث می‌ شود بتوانید تنوع زیادی را در پوشش روزانه خود ایجاد کنید. البته فراموش نکنید که نوع شومیز باید با نوع و سبک استایل انتخابی شما هماهنگ باشد برای مثال شومیز ساتن یک مدل شومیز مجلسی محسوب می شود و برای استایل های کژوال مناسب نخواهد بود.

اگر حس جسارت را دوست دارید و از طرفداران استایل آوانگارد هستید پیشنهاد ما به شما پوشیدن شومیز اورسایز به همراه دامن بلند قلاب بافی شده است که همچنین منحنی‌های بدن شما را به زیبایی تمام نمایش دهد. شما می‌توانید انتهای شومیز خود را با یک قلاب ببندید که مدل دامن شما به خوبی نمایش داده شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شومیز و یا کاربرد شومیز در استایل پاییزی آشنا شوید.

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

شومیز و کراپ، اونم از نوع کت جین و کتان

یکی از کابردهای بسیار جذاب شومیز زنانه برای استایل های پاییزی و یا در کل استایل های ترندی امسال پوشیدن آن ها در زیر کت های کراپ است. همانطور که می دانید امسال کت های کراپ بسیار ترند شده اند، به همین خاطر ما برای پاییز امسال هم شاهد نوع های پاییز آن ها هستیم. برای مثال می توان به دو نوع از جذاب ترین مدل های آن ها یعنی کت جین و کت کتان اشاره نمود. البته این نکته را فراموش نکنید که این آیتم ها تا حدودی آیتم های کژوال محسوب می شوند و برای استایل های رسمی و نیمه رسمی مناسب نخواهند بود. پس اگر به دنبال داشتن استایل های کلاسیک و در عین حال مدرن هستید می توانید از استایل ها و نمونه های پیشنهادی پایین تر استفاده کنید.

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

ترکیب شومیز با کت سوزن دوزی یا ترنچ کت

اگر استایل رسمی تری را نسبت به نوع بالا می پسندید و می خواهید در عین حال که رسمی دیده می شوید یک استایل لایه لایه و جذاب را تجربه نمایید، پیشنهاد می کنیم یک شومیز سفید را برای زیر کت سوزن دوزی و یا ترنچ کت خود انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که بسته به نوع کت و یا ترنچ کت انتخابی شما شومیز می تواند دارای استایل متفاوتی باشد، برای مثال اگر کت سوزن دوزی و انتخابی شما ساده است و دارای طرح های شلوغ نمی باشد می توانید از شومیز ساتن رنگی استفاده کنید، البته بهتر است تا در استایل های اینچنینی به هارمونی رنگ بین شومیز و مانتوی انتخاب نیز دقت نمایید.

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

شومیز و شکت برای پاییز امسال یه چیز دیگه است!

اگر می خواهید پاییز امسال را جذاب تر از آنچه هست تجربه کنید و یا برای استایل پاییزه و کژوال خود به دنبال چند گزینه ترندی و جذاب هستید می توانید یک شومیز سفید را برای زیر شکت خود انتخاب نمایید و شکت خود را به صورت جلوباز استفاده کنید. شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید که چگونه می توان دو تا آیتم هم شکل را از روی هم پوشید و در عین حال جذاب و زیبا دیده شد؟ در جواب باید بگوییم که دنیای مد امروز دنیای نباید هاست، پس امتحان کنید، امتحانش ضرر نخواهد داشت زیرا قطعا از نتیجه متعجب خواهید شد.

کاربرد شومیز در استایل پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی