|

پاییز امسال چه مانتوهایی مُد هستند؟

ترکیبی از اصالت و دنیای مُد امروز؛ جدیدترین مدل های مانتو مخمل اونم از نوع سوزن دوزی!

مانتو مخمل سوزن دوزی

جدیدترین مدل های مانتو مخمل اونم از نوع سوزن دوزی و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ بهترین مدل مانتو مخمل کبریتی و مدل مانتو مخمل بلند چاک …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید با تغییر فصل پارچه هایی هم که در صنعت مد و فشن استفاده می شوند تغییر می کنند و مخمل یکی از گزینه‌ های مناسب برای فصل پاییز و زمستان است. مانتو، پیراهن، بلوز و حتی شلوارهای مخمل محبوبیت بسیار زیادی دارند اما چیزی که این روزها توجه ما را به خود جلب کرده است یکی از ترندهای دنیای مد یعنی کت مخمل است. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ست کردن کت مخمل در استایل چگونه است؟ که البته برای جواب به این سوال ابتدا باید بگوییم که ست کردن مانتو مخمل بسته به نوع انتخابی شما کاملا متفاوت خواهد بود. برای مثال کت مخمل سوزن دوزی که یکی از ترندی ترین مدل های مانتو در پاییز امسال محسوب خواهد شد برای استایل های الگانت و یا کلاسیک گزینه مناسبی خواهد بود.

پس حدس اینکه چه آیتم های مکملی برای تکمیل استایل شما با این مدل مانتو می تواند مناسب باشد هم کار آسانی است، زیرا شما می توانید از تمام لباس های کلاسیک و هماهنگ با سبک استایل کت خود کمک بگیرید. البته یکی از نکته های مهم در مورد کت های سوزن دوزی این است که این کت ها همه و همه تا حدودی سبکی از صنایع دستی و هنر دست سوزن دوزی هستند، به همین خاطر می توان آن ها تا حدودی دارای اصالت دانست و جالب است که بدانید این اصالت گاها باعث می شود از آن ها در استایل ها هنری هم نیز استفاده شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو مخمل آشنا شوید.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی؛ استایل پاییزی لوکس

اگر به دنبال یک استایل پاییزی لوکس و در عین حال متناسب با فصل هستید باید بگوییم که مانتو مخمل سوزن دوزی می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد ولی فراموش نکنید که انتخاب این مدل مانتو نه تنها برای شما کار آسانی نخواهد بود بلکه ست کردن و استفاده از آن هم در استایل آسان نخواهد بود. برای مثال مانتوهای سوزن دوزی معمولا دارای طرح های شلوغی هستند و جدا از این موضوع پارچه های مخمل هم دارای برق خاصی هستند که همه این ها در کنار هم باعث می شود تا شما برای انتخاب آیتم های مکمل به سمت لباس های ساده تر ولی در عین حال جذاب بروید که به نوعی می توان گفت انتخاب های درستی هم برای استایل شما خواهند بود.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

به مانتو مخمل بسنده نکنید، ست های چند تکه سوزن دوزی جذاب ترن!

شاید بریتان جالب باشد که بدانید اگر بخواهیم یکی از لوکس ترین پارچه ها را برشمریم باید پارچه سوزن دوزی مخمل را نام ببریم. نرمی و لطافت این پارچه در کنار ظریف کاری های ایجاد شده روی آن و هنر سوزن دوزی روی این پارچه، جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. در اصل می توان گفت این پارچه همان پارچه مخمل است که با هنر سوزن دوزی مزین شده است به همین خاطر دارای قیمت و نمای متفاوتی است. حال اگر می خواهید بی هیچ حرف و حدیثی استایل خود را از یک استایل ساده به یک استایل لوکس و اشرافی تبدیل کنید. بهتر است تا به به مانتو مخمل بسنده نکنید، ست های چند تکه سوزن دوزی را امتحان کنید.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

ترکیب دامن با مانتو مخمل سوزن دوزی چه شود!

ست کردن مانتوهای سوزن دوزی کار سختی است مخصوصا مانتو مخل سوزن دوزی، اصلا به همین خاطر است که گاها آن ها را به صورت ست و به همراه آیتم های مکمل طراحی و تولید می کنند. ولی اگر می خواهید یک مانتو مخمل را به تنهایی خریداری کنید و با لباس های داخل کمد خود ست کنید باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، زیرا شما می توانید همه آن ها را با دامن های پشمی و یا هر مدل شلوار کلاسیکی که در کمد خود دارید ست کنید و از نتیجه لذت ببرید.

مانتو مخمل سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی