|

کلاه های ترندی پاییز را بشناسید

معرفی انواع کلاه زنانه برای پاییز 1402؛ کلاه بافتنی منظورم نیستا فرنگیاشو میگم!

انواع کلاه زنانه

معرفی انواع کلاه زنانه برای پاییز 1402 و انواع کلاه بافت زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های بافت کلاه زنانه با قلاب و شال و کلاه زنانه

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همانطور که می دانید کلاه زنانه یکی از اکسسوری های جذاب زنانه است که در تمام دوره های مختلف به شکلی در استایل خانم ها استفاده شده است، حال در بعضی از دوره ها و سبک های استایل مانند وینتیج دارای تنوع بیشتر و در بعضی از سبک ها دارای تنوع کمتری بوده است. ولی جالب است که بدانید همان‌ طور که انتخاب و خرید کفش یا لباس‌ هایتان همواره با توجه به مکانی که قصد رفتن به آنجا را دارید و بودجه‌ شما تعیین می‌ شود، انتخاب کلاه هم باید از چنین فرمولی تبعیت کند. پس یکی از اولین نکاتی که برای انتخاب کلاه پاییزه باید در نظر داشته باشید این است که برای چه سبک از استایلی می خواهید آن را استفاده نمایید. زیرا تناسب میان مدل کلاه و سبک استایل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی استایل نهایی شما و یا نتیجه مطلوب از انتخاب شما را داشته باشد.

خیلی ها فکر می کنند که کلاه فقط برای استفاده در زمستان و برای گرم نگهداشتن سر یا در تابستان برای جلوگیری از نور آفتاب طراحی و تولید شده است، در حالی که اینگونه افراد سخت در اشتباه هستند زیرا کلاه یک نوع اکسسوری است که جدا از این موراد برای تزئین و تغییر استایل به کار برده می شود. البته همین موضوع هم است که باعث شده است دنیای این مدل اکسسوری به این اندازه متنوع و وسیع باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های انواع کلاه زنانه برای پاییز 1402 آشنا شوید.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه برت؛ استایل پاییزی را هنری و جذاب تجربه کنید

کلاه برت یکی از انواع کلاه زنانه است که می توان گفت دارای تاریخچه و قدمتی طولانی مدت است. تاریخچه‌ استفاده از کلاه برت به قرن 19 و کشورهای فرانسه و اسپانیا بر می‌گردد و جالب است که بدانید بعد از این کشورها به یکی از محبوب ترین آیتم‌ ها در استایل مردم در سراسر جهان تبدیل شد. این کلاه یکی از انواع کلاه زنانه پاییزه یا زمستانی است که معمولا از جنس پشم، نمد، پنبه قلاب بافی یا الیاف مصنوعی تهیه می شود. استفاده از این نوع کلاه در بین آقایان و خانم‌ ها رایج است، البته بیشتر در بین طرفداران استایل های هنری و خاص زیرا این مدل کلاه اصلا گزینه همه پسندی نمی باشد.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه بیسبالی؛ انتخابی ترندی و کژوال

یکی از کلاه هایی که این روزها شاهد حضور پر رنگ ان در دنیای مد هستیم کلاه بیسبالی می باشد. این مدل کلاه می تواند به صورت کلی برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار بگیرد، البته اگر دارای استایلی کژوال و اسپرت باشند. بله پس فراموش نکنید که کلاه بیسبالی برای استایل های کلاسیک و رسمی اصلا گزینه مناسبی نخواهند بود؛ پس اگر دارای یکی از این مدل استایل ها هستید بهتر است سراغ کلاه برت و یا نمونه های این مدلی بروید. کلاه بیسبالی در مدل‌ های مختلف از حالت مات تا حالت زرق و برقی وجود دارد و در جنس‌ های مختلفی مانند چرمی و… در کنار شال گردن زمستانی پشمی یا بافتنی استایل زیبایی می‌ سازد.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه پاناما؛ پاییزی بوهمین و جیپسی طور!

یکی از کلاه های جذاب که مانند گزینه بالایی هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است را می توان کلاه پاناما دانست، این مدل از کلاه برای استایل های بوهمین و جیپسی جان می دهد. پس اگر اهل پانچو و لباس های اینچنینی هستید می توانید به عنوان اولین گزینه به کلاه پاناما فکر کنید. البته حتی اگر به جای استایل بوهمین به دنبال ساختن استایلی کلاسیک و سنتی هم باشید؛ استفاده از کلاه پاناما می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

انواع کلاه زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی