|

اصول انتخاب و چیدمان میز کنسول/ خونه رو واسه عید مدرن و خیلی زیبا دیزاین کن

میز کنسول یکی از آیتم های دکوراسیون خونه ست که چند سالیه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته. در این مقاله به اصول انتخاب و چیدمانش میپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا مبحث دکوراسیون داخلی خیلی مورد توجه قرار گرفته و خیلی از خانواده ها بدون داشتن تخصص در این زمینه علاقمندن تا خودشون بهترین چیدمان رو برای خونه شون انجام بدن. درسته که کمک گرفتن از اهل فن خیلی خوبه ولی دکور کردن خونه ای که ساکنش هستی وقتی تحقیق و جستجوی کافی در موردش انجام دادی خیلی لذت بخشه. چیدمان مبل، تزئین میز جلو مبلی، نصب آینه و تابلو، انتخاب لوستر و... اگه اصولی انجام بشه خونه رو شیک و دلنشین میکنه. کنسول هم یکی دیگه از آیتم های دکوراسیون خونه محسوب میشه که چند سالیه خیلی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و انواع اون رو میشه توی خونه ها دید. توی این مقاله در مورد اصول انتخاب و نحوه چیدمان کنسول صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باش...

konsul7

نکاتی درباره میز کنسول

میزهای کنسول یک وسیله جذاب خونه به حساب میاد که معمولاً طول نسبتا زیاد و عرض کمی داره و اگه درست انتخاب بشه میتونه فضای خونه رو گرم و دلنشین کنه. این وسیله در مدل ها و سبک های متنوعی وجود داره که باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل تون بهترین نوعش رو انتخاب کنید.

نکته جالب در مورد میز کنسول اینه که میشه این وسیله رو در نقاط مختلف خونه مثل ورودی، راهروها، کنار یک دیوار بزرگ در نشیمن و یا حتی داخل پذیرایی هم گذاشت. بالای اون میشه تابلوهای دکوراتیو یا آینه نصب کرد و روی اون رو با وسایلی مثل کتاب، شمع، مجسمه، گل و گیاه و... تزئین کرد.

konsul11

انواع میز کنسول

میزهای کنسول در سبک های مختلف مثل مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک، مینیمال و... در بازار موجوده و البته شما میتونین طرح و مدل مورد نظرتون رو هم سفارش بدید و کنسول خاص خودتون رو داشته باشید.

با توجه به سبک دکوراسیون منزل تون میتونید میز کنسول مدرن، میز کنسول کلاسیک یا میز کنسول مینیمال رو انتخاب کرده و دکور خونه رو به بهترین شکا تکمیل کنید.

میز کنسول مدرن

میز کنسول های مدرن جزئیات خاصی ندارن و خیلی ساده هستن. این میزها به شکل یک باکس یا به صورت پایه دار و بدون تزیینات ساخته میشن. معمولا جنس میز کنسول مدرن از چوب، ام دی اف، فلز، شیشه و یا ترکیبی از این هاست.

konsul6

میز کنسول کلاسیک

میز کنسول های سبک کلاسیک معمولا ابعاد بزرگی دارن و با جزئیات و تزئینات زیاد ساخته میشن. این میزها برای چشمگیر شدن همراه با منبت کاری، کنده کاری و برش ها و نقش های مختلف طراحی میشن.

جنس میز کنسول های سبک کلاسیک از چوب و رنگ اونها گردویی و تیره تر هست. اگر مبلمان و دکور منزل شما سبک کلاسیک داره، انتخاب یک میز کنسول کلاسیک، زیبایی فضا رو تکمیل میکنه.

konsul5

میز کنسول مینیمال

میز کنسول های مینیمال در چند سال اخیر خیلی مورد توجه افراد مخصوصا جوونها قرار گرفتن. این میزها با عرض کم و در رنگ های روشن طراحی میشن و تزئینات و جزئیات خیلی کمی دارن.

میز کنسول مینیمال، برای خونه های کوچیک که به سبک مدرن چیدمان شدن و مبلمان راحتی دارن، انتخاب خیلی خوبیه. باید بگیم که یک کنسول مینیمال و باریک، در یک راهروی کم عرض یا در نشیمن یک خونه مدرن، بهترین انتخابه و فضای خاص و شیکی به وجود میاره.

konsul9

نکات مهم قبل از خرید میز کنسول

-همونطور که بالاتر هم اشاره شد اولین نکته برای خرید میز کنسول توجه به سبک طراحی منزل و خرید یک میز کنسول متناسب با اونه.

-قبل از خرید میز کنسول محل قرار گیری اون در منزل خودتون رو مشخص کنید تا با توجه به ابعاد اون محل، بهترین میز کنسول رو خریداری کنید.

konsul10

-میز کنسول رو با چند اکسسوری کوچیک و خاص تزئین کنید و بهتره روی اون رو خیلی شلوغ نکنید. نصب یک آینه روی این میز، گرما و روشنی فضای منزل شما رو دوچندان میکنه.

konsul3

در این مقاله نکاتی در مورد میز کنسول، انواع اون و نحوه چیدمان مطرح شد که امیدواریم مورد استفاده تون قرار بگیره. اگر به موضوع دکوراسیون علاقمندید اینجا میتونید مطالب زیادی در این زمینه بخونید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی