|

ترفندهای جواب برای رسوب زدایی دوش حمام/ سوراخای سر دوش یکی در میون کار میکنن غلط کردن

در این مقاله یه سری راهکار و ترفند برای از بین بردن رسوب سر دوش ارائه دادیم که میتونه کارتون رو حسابی راه بندازه و دوش رو مثل روز اول کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرعت بخشیدن به کارها این روزا از اهمیت بسیار بالایی برخورداره یعنی شما باید قادر باشید که در زمان بسیار اندک کارهای زیادی رو سر و سامون بدید و پیش ببرید بدون این که در این بین پرت وقت و زمان داشته باشید چون بالاخره بیخود نگفتن که وقت طلاست و شما نمیتونید این طلا رو با پول بخرید و یا به عقب برگردونید بنابراین تنها چاره، استفاده ی مفید و بهینه از اونه که برای این منظور شما میتونید به سراغ ترفندها برای انجام کارها برید مثلا برای تمیز کردن کابینت ها شما میتونید با دنبال کردن یه سری از راه حل های ساده این کار رو به سرعت و خیلی راحت انجام بدید طوری که اصلا باورتون نشه که اینهمه آسون بوده!

در اصل ترفندها میتونن برای شما سلامت روانی و جسمانی رو به همراه داشته باشن! حالا شاید بگید یعنی چی؟ به عنوان مثال در صورتی که شما غذا رو با ادویه ها، تند و شور و شیرین کردید لازم نیست که دیگه غذا رو به طور کامل دور بریزید چون با ترفندهای از بین برد شوری و تندی بیش از حد غذا میتونید این گند زده شده رو جمع کنید و از اون ور هم سلامتی جسمانیتون رو تضمین کنید چون لازم نیست غذای عجیب و غریب بخورید و هم سلامتی روانیتون رو چون دیگه لازم نیست که غذا رو دور بریزید و از رستوران سفارش بدید و فشار به جیبتون بیارید! حالا از اینا بگذریم در این مقاله هم میخواهیم به یه سری ترفند برای از بین بردن رسوب سر دوش اشاره کنیم که در صورتی که دوشتون یکی در میون کار میکنه حسابی به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن رسوب سر دوش

از بین بردن رسوب سر دوش با کوکاکولا

خیلی ها میگن که نوشابه باید از سفره ها حذف بشه که خب بیراه هم نمیگن ولی خب کوکاکولا شاید در نظر اول برای ما آشامیدنی باشه ولی یه سری کاربردهای جالب و عجیب داره که باورکردنی نیست به عنوان مثال شما میتونید روغن ماشینی که کف زمین ریخته رو هم با این ماده پاک کنید و هم میتونید جرم شیرآلات و سر دوش حموم رو هم باهاش از بین ببرید که خب واقعا جالبه ماده ای که در این موارد اینجوری عمل میکنه با دل و روده ی ما در صورت آشامیدن چیکار میکنه!

بگذریم، پس متوجه شدید که شما میتونید برای از ین بردن جرم سر دوش هم از این ماده استفاده کنید که برای این منظور باید در وهله ی اول سر دوش رو جدا کرده و اون رو تو یه ظرفی که پر از نوشابه هست قرار بدید و اجازه بدید که برای یه مدت زمانی در این محلول قرار بگیره و بعد برای راحت تر شدن کار با مسواک اون رو تمز کنید و در انتها سر دوش رو تر و تمیز تحویل بگیرید.

در صورتی هم که سر دوشتون جدا شدنی نبود میتونید یه کیسه ی پلاستیکی بردارید و داخل اون نوشابه بریزید و بعد سر دوش رو داخل کیسه قرار بدید و دور اون رو با یه کش فیکس و محکم کنید و اجازه بدید که سر دوش یه ساعت توی نوشابه بمونه و بعد از این تایم سر دوش رو بدون جرم تحویل بگیرید.

از بین بردن رسوب سر دوش

از بین بردن رسوب سر دوش با سرکه و جوش شیرین

این ترفند رو میشه روی اون سر دوش هایی که قابلیت جدا شدن دارن اجرا کرد که برای این منظور باید سر دوش و همه ی قطعات اون رو جدا کنید و تو یه ظرف کوچک یه مقدار جوش شیرین و یه مقدار هم سرکه بریزید و اونا رو هم بزنید تا در انتها یه خمیر نرم به دست بیاد و حالا این خمیر رو با استفاده از یه مسواک روی قطعات سر دوش بمالید و یه مقدار مالش بدید تا جم و لکه ها از بین برن ولی در صورتی که جرم های سمج و آهکی خیلی قدیمی روی سر دوش باشه با این روش نمیتونید از بین ببریدش پس باید یه کار دیگه کنید منتها با همین مواد.

برای این منظور باید یه ظرف بزرگ بردارید و نیم لیتر سرکه رو داخل اون بریزید و بعد دو الی سه تا قاشق غذاخوری جوش شیرین به ظرف اضاه کنید و اجازه بدید که سر دوش یه شب تا صبح توی این محلول باقی بمونه و بعد به سراغش برید، یعنی باورتون نمیشه که این همون سر دوش داغونی باشه که تا دیروز داشتید برای سردوشی هم که جدا نمیشه میتوندی این روش رو توی کیسه ی پلاستیکی انجام بدید.

از بین بردن رسوب سر دوش

از بین بردن رسوب سر دوش

از بین بردن رسوب سر دوش با جوشوندن اون!

برای اجرایی کردن این ترفند شما نیاز دارید که تو یه ظرف بزرگ یه مقدار آب بریزید و بعد یه لیوان هم سرکه بهش اضافه کنید و بعد ظرف رو روی حرارت قرار بدید و سر دوش حموم رو باز کرده و داخل این محلول قرار بدید و حالا شعله رو یه مقدار کم کنید و اجازه بدید که سر دوش به مدت ده دقیقه الی یه ربع توی ظرف و روی حرارت باقی بمونه و بعد از این مدت زمان جرم های باقیمونده رو با استفاده از یه مسواک پاک کنید.

از بین بردن رسوب سر دوش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی