|

امسال سفره هفت سین رو مینیمال بچین تا خاص تر از همیشه باشی / ایده های ساده و کاربردی

در این مقاله ایده های چیدمان هفت سین مینیمال گفته میشه. اجزای سفره هفت سین رو چجوری در کنارهم قرار بدیم که درعین مینیمال بودن، زیبا هم باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سفره هفت سین یکی از جذابیت های خاص عید نوروز و البته روزهای آخر ساله! اینکه از مدتی قبل به سفره هفت سین سال جدیدت فکر کنی و با جستجو توی اینترنت ایده بگیری که چی مد شده و میز هفت سین رو چجوری بچینی که زیباتر و چشمگیرتر باشه، همگی حس خیلی خوبی داره! سبزه انداختن، رنگ کردن تخم مرغ، خرید ظروف و وسایل جدید و... از قشنگی های روزهای آخر سال اکثر ایرونی هاست. توی این مقاله می خوایم ایده های چیدمان هفت سین مینیمال روی میز رو مرور کنیم و ببینیم اجزای سفره هفت سین رو چجوری در کنار هم قرار بدیم که در عین مینیمال بودن، زیبا و جذاب هم باشه. اگر سبک دکوراسیون خونه شما مینیماله و یا این سبک چیدمان رو می پسندید، تا پایان همراه ما باشید...

7sin-minimal10

بهترین مکان برای قرار دادن سفره هفت سین

وقتی همه کارهای مقدمانی سفره هفت سین اعم از تهیه سبزه، خرید ظروف، رنگ کردن تخم مرغ و... رو انجام دادی نوبت میرسه به اینکه سفره هفت سین رو کجا پهن کنی که بهترین مکان برای اون باشه.

باید بگیم که بهترین جا برای سفره هفت سین، جایی در خونه ست که خیلی محل رفت و آمد اهالی خونه و مهمونا نیست اما در عین حال نقطه چشمگیر و مورد توجه بیننده ست.

قرار دادن سفره هفت سین روی کنسول، میزهای گرد و پایه دار و صندوقچه های چوبی ایده های خوبی هستن که باید با توجه به چیدمان خونه خودتون یکی از اینها رو انتخاب کنید.

7sin-minimal9

نیاز به ظروف و وسایل زیاد نیست

برای چیدمان سفره هفت سین مینیمال، نیازی به تعدد ظروف و وسیله های مختلف نیست. بهترین ایده برای این مدل هفت سین، قرار دادن اجزای این سفره داخل یک سینی یا یک ظرف گرد بزرگ بدون استفاده از ظرف های کوچیکه.

سبک دکوراسیون مینیمال، به پرهیز از تجمل و تکلف تاکید داره پس دقت کنید که هیچ وسیله اضافی رو داخل سفره هفت سین خودتون قرار ندید.

7sin-minimal3

7sin-minimal6

زرق و برق رو فراموش کنید

اگه تمایل دارید که سفره هفت سین شما مینیمال باشه، باید استفاده از ظروف و وسایل براق و پر طرح و نقش رو فراموش کنید. یک آینه و شمعدان های ساده انتخاب کنید، یک رومیزی بدون نقش پهن کرده و ظروف سفره هفت سین رو بدون طرح و در نهایت سادگی و در رنگ های خنثی مثل سفید، کرم، طوسی و... انتخاب کنید.

7sin-minimal11

7sin-minimal5

7sin-minimal13

7sin-minimal7

گیاهان طبیعی کامل کننده سبک مینیمال

استفاده از گل های طبیعی اگر رنگ های تند و جیغ نداشته باشن، انتخاب خوبی برای سفره هفت سین مینیمال هستن. استفاده از چند سبزه، گیاهان طبیعی سبز رنگ و... سفره شما رو دلنشین و جذاب خواهد کرد.

استفاده از عناصر طبیعی مثل شاخه های گندم، شاخه بریده درختان و... سفره هفت سین مینیمال شما رو زیباتر و خاص تر میکنه.

7sin-minimal2

7sin-minimal8

7sin-minimal1

در این مقاله چندین نکته برای چیدمان سفره هفت سین مینیمال مطرح شد که امیدواریم مورد استفاده تون قرار بگیره. توجه داشته باشید که سبک مینیمال در نهایت سادگی و به دور از هرگونه پیچیدگی و شلوغی، اجرا میشه. اینجا هم میتونید مطلبی درباره ایده های چیدمان هفت سین روی کنسول مطلبی رو بخونید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی