|

شیک ترین شومیز های طرح دار / دیگه هیشکی تو مهونی عید مانتو نمیپوشه اینجوری تیپ بزن

شومیز مجلسی از دست لباس های دلبرانه ای محسوب میشه که طرح های زیادی داره و میتونه زیبایی شما رو تو مهمونی های عید جذاب کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانوان به همون میزان که ظرافت در ظاهر و باطن دارند، در استایل نیز کاملا متفاوت از آقایان عمل می کنند. مثلا تو همین عید. عید نوروز قشنگ ترین و مهمترین عید ما ایرانی هاست که واسش همه کار می کنیم. کلی برنامه ریزی داریم و کلی پول خرج می کنیم تا اونجوری که دلمون میخواد انجام بشه و بگذره. یکی از کارهای جذاب تو عید خرید لباس نو هستش که خب ماها از زمان قدیم ندیم رسم داشتیم کل خونواده از سر تا پاشون رو نو میکردن و می کنند. حالا درسته که توان مالی به شدت متفاوت از پیش شده، اما همچنان خونواده ها سعی می کنن تا به اونچه که دلشون میخوان برسن و لباس نو تهیه کنند.

اما اون تفاوتی که گفتیم خانوم با آقایون دارن چی بود؟ اینکه آقایون یه دست لباس میخرن و از تو خونه خودشون تا خونه ای که قراره برن مهمونی تنشونه و خیلیم باهاش خوشتیپ و عالی میشن. اما خانوما یه دور باید به این فکر کنن که به عنوان استایل بیرون چیا بپوشن، یه دورم به این فکر کنن که تو خونه ای که قراره مهمون باشن چی بپوشن که هم راحت باشن و هم خوشگل. 

خب ما به شما یه ایده به شدت شیک و دلبرانه و زیبا میدیم. شومیز! بله شومیز. شومیز یه لباس واقعا منحصر به فرده که توانایی این رو داره به همه خانوما بیاد. البته که با داشتن انواع مختلف چنین آپشنی داره. تو سال 1403 مدل های شومیز طرح دار اونقدری زیاد شدن و خوشگل، که هر بانویی با هر سلیقه ای میتونه ایده آل خودش رو پیدا کنه. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع شومیز های جدید و خیره کننده آشنا بشیم.

انواع شومیز شیک

شومیز طرح دار حریر؛ ظرافت و خوشگلی

بی شک میشه گفت یکی از بهترین سبک شومیز ها نخصوصلا برای عید شومیز هی حریر جلو بسته و طرح دار هستند که با ظرافت خاص حریر و طرح های ظریف دلبرانه ای که دارند، میتونن تجلی گر زیبایی و شیک پوشی نیز باشند. شومیز حریر اونهم از نوع طرح دارش نه تنها میتونه خوشگلی و ظریف بودن رو به شما بانوی عزیز هدیه بده، بلکه با توجه به تنوع بالایی که تو طرح و رنگ داره، امکان انتخاب برای هر خانم خوشتیپی رو فراهم میکنه. این مدل از شومیز برای مراسمات و جشن ها نیز یه پیشنهادی ایده آل میتونه باشه.

انواع شومیز شیک

شومیز مجلسی اعتماد به نفست رو میبره بالا

شومیز های مجلسی با طرح های جذاب و نوین یه گزینه عالی برای خانوم هایی که دلشون متفاوت بودن میخواد هستش. این سبک از شومیز ها میتونن جلوه ای خاص از شما نشون بدن و یا تنوع ت طرح و رنگی که دارند، خیلی راحت با انواع و اقسام اکسسوری ها و کفش ها ست میشن و میتونن یه هماهنگی فوق العاده براتون بسازن. از خصوصیات های بارز این مدل شومیز میشه به دوام بالا و راحتی که تو پوشیدنشون هست اشاره کنیم و بگیم که شومیز های مجلسی نه تنها میتونن شما رو در مهمونی ها خیره کننده کنند، بلکه اعتماد به نفسی عالی به شما میبخشند.

انواع شومیز شیک

انواع شومیز شیک

انواع شومیز از نظر سایز واسه زیبایی هرچه بیشتر

شومیز ها هم جنس های مختلفی دارند و هم سبک و مدل هایی به شدت متنوع. در واقع اونچه که مشخصه اینه که شومیز ها هم میتونن سایز تن باشن و هم به شکل گشاد و اور پوشیده بشن، اما اینکه تنگ باشن خیلی ترند نیست. 

شومیز ها به شکل ساده و بی طرح هم قابل استفاده هستند که بنا به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشن. 

انواع شومیز شیک

انواع شومیز شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی