|

راز داشتن پوست صاف و روشن مثل کره ای ها / اصلا کار شاقی نیست سه تا چیز باید بخری همین

در این مقاله در خصوص این که چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم صحبت کردیم که با توجه به نکات ذکر شده حتی پوست لبتون هم صاف و یکدست میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن در دنیای امروزی میتونه حتی از خوشگل بودن هم جلوتر باشه چرا که خوشگل بودن شاید دست خودتون نباشه ولی مطمئنا خوشتیپ بودن دست شما خواهد بود هر چند که در این بین یه عده هستن که میگن ما اگر پول داشتیم که بهترین تیپ ها رو میزدیم در حالی که این عذر پذیرفته نیست چرا که برای خوش استایل بودن شما باید هنر ست کردن لباس ها رو داشته باشید حتی در صورتی که آیتم های ارزونی باشن و در این بین هم میتونید از رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن استفاده کنید و به زیبایی هر چه تمام بدرخشید اون هم بدون یه ریال اضافه.

پس برای داشتن استایل خوب تلاش کنید ولی در این بین در خصوص زیبایی ظاهری هم استانداردها تغییر کرده و الان دیگه اونی زیبا هست که پوست صاف و موی سالم داشته باشه که خب برای این منظور باید هم برای مو و هم برای پوست خودتون یه روتین مراقبتی داشته باشید مثلا در مورد مو در صورتی که میخواهید صافش کنید از اتو مو و کارهایی مثل کراتینه کمک نگیرید به سراغ ماسک های طبیعی برای صاف شدن مو برید تا علاوه بر این که اونا رو لخت کرده باشید باعث تقویتشون هم شده باشید. در خصوص پوست هم که خانوم ها همیشه این سوال رو دارن که چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم که خب حق هم دارن چون کره ای ها بسیار پوست های صافی دارن حالا در ادامه به چندتا از جواب های این سوال میپردازیم و از راز کره ای ها پرده برداری میکنیم، پس با ما همراه باشید.

چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم

لایه برداری با لیف از کارهای مورد علاقه ی کره ای ها

شاید تا به حال توی اینستاگرام و یا توی فیلم ها دیده باشید که خانوم های کره ای حتی اونایی که سن بالا هم هستن خیلی چین و چروک های کمی روی صورتشون دارن که خب براتون جالب شده باشه که چرا؟ یکی از دلایل کم بودن چین و چروک های اون ها استفاده ی روزانه از یه لیف ماساژ صورت نرم هست که خب این لیف میتونه به شادابی و طراوت بیشتر پوستشون کمک کنه چون خون رسانی رو بیشتر میکنه. در صورتی که شما هم میخواهید این روش رو تست کنید توصیه میکنیم که برای شستن صورتتون با لیف نرم در ابتدا اون رو با با آب ولرم مرطوب کرده و بعد باهاش شروع به ماساژ دادن پوستتون کنید و دقت کنید که حرکاتتون موقع ماساژ به سمت بالا باشه.

چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم

ماسک ورقه ای ذغال همیشه تو سبد محصولات زیبایی کره ای ها خودنمایی میکنه

یکی از محصولاتی که توی کشور کره خرید اون خیلی زیاده و به همین دلیل تولید بالایی هم داره، ماسک ورقه ای هست که مثل خریدن دستمال کاغذی خرید اون هم رایجه و انقدر وسیله ی واجبیه که خب در بین همه ی ماسک های موجود  یکی از بهترین ماسک ها که بین خانوم های کره ای بسیار هم پرطرفدار هست ماسک ورقه ای ذغال هست؛ چرا که این ماسک میتونه به زیبایی هر چه تمام تر پوست صورت رو سم زدایی و لایه برداری کنه بنابراین بهتون توصیه میکنیم که حتما از این ماسک برای جوان سازی پوستتون تهیه کنید و تنها اجازه بدید که برای یه ربع تا بیست دقیقه این ماسک روی صورتتون بمونه تا اثر فوق العاده ی خودش رو بذاره.

چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم

بالم لب راز لب های شفاف و صاف کره ای ها

یکی از نکته هایی که برای کره ای ها بسیار حائز اهمیت هست بولد کردن ویژگی های طبیعی صورت و زیبایی های اون هست البته که برای این منظور اون ها از آرایش های زیاد و غلیظ استفاده نمیکنن بلکه سعی میکنن که زیبایی طبیعی به اجزای صورتشون ببخشن که یکی از این اجزا لب ها هست که خب مسلما در صورت پوسته پوسته و خشک بودن میتونه ظاهر هر فردی رو بد جلوه بده پس کره ای ها برای جلوگیری از این منظور چیکار میکنن از بالم لب به طور مداوم استفاده میکنن.

در اصل بالم لب ها علاوه بر این که لب ها رو مرطوب نگه میدارن به دلیل رنگ های طبیع و ملایمی که دارن و یا حتی بی رنگ بودنشون یه زیبایی هم به لب ها میبخشن و اون ها رو یکدست و صاف به نظر میارن. در صورتی که از بالم لب استفاده کنید به مرور زمان چین و چروک های موجود روی لب هاتون هم کم تر میشه.

چطور پوستمون رو مثل کره ای ها کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی