|

تزیین روی اپن آشپزخانه / واسه عید نوروز همین چارتا وسایل رو بذاری مهمون حظ میکنه

اگر یه خانوم با سلیقه باشید بی شک براتون مهمه که وقتی مهمون میاد اپن آشپزخونه تون خوشگل باشه، پس با این آیتم ها به زیباسایش بپردازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه یکی از قسمت های به شدت مهم تو هر خونه ای محسوب میشه. این فضا هم از نظر زیبایی و هم به لحاظ کاربردی تاثیر زیادی داره و میتونه هم به جهت مثبت و هم منفی موثر باشه. جدا از اینکه همه ما میدونیم آشپزخونه تا به چه میزان خدمات رسانی داره، خوشگلی فضاش نیز نقش زیادی در زیبایی خونه داره، به خصوص اپن! در واقع تزیین اپن میتونه برای افرادی که بیشتر وقت خود را در آشپزخونه میگذرونن اهمیت بیشتری داشته باشه، چون دوست دارن زیبایی رو ببینند ، نه سادگی یا زشتی و بهم ریختگی رو. از طرفی هم این آیتم از دست قسمت هایی به حساب میاد که تو دید مهمون و ساکنین خونه خیلی هست و با آراستگیش در واقع به مرتب بودن هرچه بیشترش اضافه کرده ایم. 

اما چطور میشه تزیینی که ازش صحبت می کنیم رو اجرا کنیم؟ اصلا اپن آشپزخونه با چه عناصری میتونه دیزاین بشه و چه موارد نیازه؟ اگر شما هم خانومی هستید خوش سلیقه که دلتون میخواد چنین فضایی رو بسازید تا تو عید و مهمونی ها هم فضایی زیباتر داشته باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

تزیین اپن آشپزخانه

تزیین اپن آشپزخونه با وسایل ساده دکوراتیو

یکی از ایده هایی که بد نیست برای این هدف استفاده بشه اینه که از لوازم دکوراتیو کمک بگیرید. مثلا قرار دادن مجسمه های کوچیک و یا مینی گلدان ها که هر دو میتونن زیبایی اپن آشپزخونه رو دو برابر کنند. البته که توصیه می کنیم حتما از گل و گلدان هایی که مخصوص آپارتمان هستند استفاده نمایید که طبیعی باشن. آخه میدونید که اینجوری علاوه بر زیبایی، انرژی بسیار بالایی هم در فضا به وجود خواهد آمد.

تزیین اپن آشپزخانه

اپن آشپزخونه جدید و قدیم رو با بانکه تزیین کن

پاسماوری ها از دست لوازم هستند که کاربرد خوب و قابل توجهی دارند. به علاوه اینکه این روزها خیلی از خانوم های خونه دار میان و از بانکه ها به عنوان دکوراسیونی مدرن و کلاسیک برای روی اپن آشپزخونه استفاده می کنند. به خصوص اگر آشپزخونه تون قدیمیه، حتما توصیه می کنیم که از بانکه ها به جهت تزیین کم بگیرید. این رو برای این گفتیم که بدونید و فکر نکنید این سبک تنها برای اپن و آشپزخونه های جدید هستش! پس بهترین کار اینه که بانک ها رو از کابینت در بیارید و اجازه بدین تا بر روی اپن خودنمایی لازمه خود را داشته باشند. بانکه هایی شیشه ای آیتمی به شدت جذاب برای نشون دادن خوراکی های رنگی نیز می باشند.

تزیین اپن آشپزخانه

شمع ها واقعا زیبا شدن؛ تزیین اپن آشپزخونه با شمع های متنوع

شمع ها رو میشه هر جایی از خونه گذاشت. این عنصر در تزیینات کاربرد زیادی داره، به خصوص شمع های لیوانی و بزرگ! و یا شاید هم شمع هایی که با طراحی های خاص ساخته شده اند میتون ایده هایی زیبا برای تزیین اپن آشپزخونه باشند. در اینجا شما میتونید چند شمع با ابعاد و رنگ های مختلف تهیه کنید و به دیزاین فضا بپردازید. یادتون باشه که اگر هم رنگ شمه با تم فضا همخونی نداشت اصلا اشکالی نداره و گاهی وقت ها تضاد باعث زیبایی هرچه بیشتر خواهد شد. 

تزیین اپن آشپزخانه

صندلی اپن هم خوشگله و هم مناسب ناهارخوری

اپن یک فضای بی کاربرد نیست و در خیلی از آشپزخونه ها نقش میز ناهارخوری رو هم ایفا میکنه. یعنی باید در اینجا برای اپن جان صندلی هایی خریداری کنید که متناسب با ویژگی های آشپزخونه باشه. دقت کنید که هم دارای ارتفاعی درست باشند و هم اینکه از نظر زیبایی ظاهری جذاب داشته باشن و فضای شما رو خوشگل تر کنن نه شلوغ و عجیب! اگر دکور آشپزخونه تون سنتی طوره میتونید صندلی هایی رو انتخاب نمایید که روکش هایی با طرح سنتی دارند.

تزیین اپن آشپزخانه

آویز میتونه به تزیین اپن خیلی کمک کنه

گاهی وقتا پیش میاد که اپن با دیوار بزرگی ارتباط داره که معمولا هم خالیه. شما میتونید از این فضا استفاده کرده و خیلی راحت آویزهای تزیینی مختلفی رو به دیوار اپن نصب کنید. در واقع آویز تزیین اپن آشپزخونه میتونه هر نوع آویز تزیینی که شما دوست دارین باشه. فقط یادتون نره که هماهنگی این آویزها با سایر المان های تزیینی رو در نظر بگیرید. اگر هم دوست‌ داشتین میتونید مینی تابلوهای کوچیک طبیعت رو به دیوار اپن بزنید تا یه روح تازه به فضا ببخشید.

تزیین اپن آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی