|

سفید کردن پوست دست و پا با ماسک های خونگی / خیلی سریع دست و پات رو بلوری کن!

توی این مقاله چند ماسک گیاهی بهت یاد میدم تا توی خونه درست و استفاده کنی و بعد از چند معجزه شون رو روی پوست دست و پاهات ببینی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوست بدن ما، مخصوصا اون قسمت هایی که پوشیده نیست و در معرض آفتاب، باد، خاک و آلودگی های دیگه قرار میگیره، به مرورزمان تیره و کدر میشه. خیلی ها به پوست صورتشون اهمیت میدن و انواع پاک کننده ها، ماسک ها و کرم رو برای تقویت پوست صورت به کار می گیرن اما به همون اندازه به پوست دست و پاشون توجه نمی کنن. در حالی که پوست شفاف و تمیز دست و پا هم تاثیر زیادی در زیبایی و مهم تر از اون روحیه و اعتماد به نفس ما داره. شاید ندونی چجوری پوست دست و صورتت رو پاکسازی، لایه برداری و شفاف کنی. توی این مقاله چند ماسک گیاهی بهت یاد میدم تا توی خونه درست و استفاده کنی و بعد از چند معجزه شون رو روی پوست دست و پاهات ببینی. تا پایان همراه من باش.

sefidkardan-pust3

لیمو و نمک؛ یک لایه بردار عالی

اگر مدت زیادیه که به پوست دست ها و پاهاتون رسیدگی نکردید؛ ابتدا لازمه که یه لایه برداری خوب انجام بدید. ترکیب نمک و لیمو ترش تازه این لایه برداری رو برای شما انجام میده. همچنین آب لیمو، پوست رو شفاف و سفید میکنه.

یک لیمو ترش رو از وسط نصف کنید و روی اون نمک بپاشید. حالا لیمو رو به آرومی روی پوست دست ها و پاهای خودتون بکشید. بعد از چند دقیقه دست و پا رو آبکشی کرده و بعد از خشک شدن، از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. فقط مراقب باشید که روی نواحی که قصد دارید از این ماسک استفاده کنید، زخم و بریدگی نداشته باشید. در این روش، می تونید شکر رو جایگزین نمک کنید. هفته ای یک بار می تونید از این لایه بردار طبیعی استفاده کنید.

sefidkardan-pust4

لیمو و عسل؛ ماسک شفاف کننده

مقداری آب لیمو ترش تازه و عسل رو با هم مخلوط کنید و روی پوست دست و پای خودتون بمالید. حدود 15 دقیقه زمان بدید و سپس آبکشی کنید. این مخلوط روی پوست خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی داره.

هفته ای دو بار می تونید از این ماسک عالی استفاده کنید و بعد از چند هفته تاثیر اون رو ببینید.

sefidkardan-pust5

پوستی براق و صاف با ژل آلوئه ورا

ژل گیاه آلوئه ورا علاوه بر اینکه باعث براق و صاف شدن پوست بدن میشه بسیاری از مشکلات مربوط به پوست مثل خشکی، لکه های آکنه و سیاهی روی پوست رو از بین می بره.

برگ آلوئه ورا رو برش بدید، ژل داخل برگ رو خارج کرده و روی پوست دست و پای خودتون بمالید. 10 تا 15 دقیقه زمان بدید و سپس آبکشی کنید.

از ژل آلوئه ورا می تونید به صورت روزانه هم استفاده کنید و شاهد براق و صاف شدن پوست خودتون بشید.

sefidkardan-pust6

سفید کردن پوست با شیر و ماست

مواد لبنی دارای اسید لاکتیک هستن که می تونه پوست مرده رو لایه برداری کنه. شما با استفاده از شیر و ماست می تونید پوست تون رو پاکسازی و روشن کنید.

شیر خام رو روی پوست دست و پای خودتون بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. بعد از این مدت دست و پا رو آبکشی کنید. می بینید که پوست شما نرم و شفاف شده.

ماست تازه رو روی پوست دست و پا بمالید و حدود 15 دقیقه زمان بدید و سپس آبکشی کنید. از شیر و ماست برای شفاف و نرم کردن پوست دست و پا، میتونید به صورت روزانه استفاده کنید.

sefidkardan-pust2

اگه به زیبایی و خوش تیپی خودت اهمیت میدی صفحه مد و فشن ما رو از دست نده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی