|

قبل و بعد سپیده خداوردی / مرضیه آوای باران تو دیوار چین بعد 11 سال چه تیپش جَوونه

اگر شما هم طرفداران سریال آوای باران بوده باشید قطعا نقش مرضیه رو یادتون میاد که سپیده خداوردی بازی کرد و حالا در چین حضور داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قبول دارید که آی فیلم خیلی شبکه خوبیه؟ چرا چون میاد و فیلم و سریال های پخش شده در سال های دور رو میذاره بازپخش و اون دست از مخاطبینی که سریال ایکس یا ایگرگ رو خیلی دوت داشتن، خوشحال مینه. خیلی ها همی سیال پایتخت رو جنیدن بار دیدین و یا سریل ستایش و غیره. یکی دیگه از سریال هایی که یمشه به عنوان یکی از پر بیننده ترینها معرفی کرد سیل "آوای باران" می باشد که 11 سال پیش ساخته شد. این سریال به دلیل بازی خیلی خوب بازیگران و همچنین فیلمنامه به شدت جذابی که داشت همون موقش هم خیلی مودر تئجه قرار گرفت و هنوز هم اگه گذاشته بشه مورد استقبال قرار میگیره، اما اونچه که جالبه اینه که بازیگران این سریال این روزها تغییر کرده و متفاوت از اون روزهاشون هستن.

سپیده خداوردی

مثلا مرضیه! نقش مرضیه رو یادتون میاد که با یه لهجه شیرین صحبت میکرد؟ سپیده خداوردی بازیگر این کاراکتر بود که بانویی محجبه و پرطرفدار رو به تصویر کشید. در حالی که جالبه سپیده خداوردی در واقعیت متفاوت از اونچه که همه ما دیده ایم هستش و از اونجایی هم که به شدت اهل مسافرت های داخله خارجه می باشد، خب به طبع تصاویر بسیاری هم از خود به اشتراک میذاره که در سفر اخیرش هم به چین رفت و کنار دیوار چین مورد توجه قرار گرفت. در ادامه بینیم قبل و بعد خانوم بازیگر رو که برای خیلی ها جالب بود.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی