|

قسمت دوم سریال سیاوش

قسمت دوم سیاوش؛ پا گذاشتن به آن سوی خط...

در حالی که سیاوش برای جور کردن پول عمل مرجان، راهی جز پذیرفتن پیشنهاد نصرت ندارد، برادرش صابر از زندان آزاد می شود...

لینک کوتاه کپی شد

دومین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری جمعه هفدهم بهمن ماه به صورت اختصاصی از سایت نماوا منتشر شد.

سیاوش تمام تلاشش را می کند که مبلغ مورد نیاز برای عمل پیوند کبد مرجان را بدون خلاف فراهم کند اما به هر دری می زند با ناامیدی بر می گردد. سیاوش حتی مدال هایش را برای فروش می برد اما پولی که از آن ها به دست می آید فاصله ی زیادی تا مبلغی دارد که برای خرید یک کبد سالم از یک دلال نیاز است.

بنابر این سیاوش دیگر راهی ندارد و مجبور به همان کاری می شود که نصرت پیش تر وعده اش را داده بود: بازگشت به سمت نصرت و گوش دادن به حرف های او. سیاوش بدون حضور مارال و به وکالت پدرش با او ازدواج می کند و بدین ترتیب هم پول آزادی برادرش و هم پول مورد نیاز برای جراحی نامزدش جور می شود. اما در ازایش کاری که سیاوش باید انجام دهد بازی با جانش است. نصرت با صراحت به سیاوش می گوید که حتی اگر خودش هم برنگشت، مارال باید برگردد.

سیاوش داستانش را به کندی پیش می برد و بعد از گذشت این دو قسمت هنوز مشخص نیست که آن چه بین سیاوش و مارال و نصرت گذشته است چه بوده است و نصرت چرا برای رسیدن به دخترش باید چنین معامله ای با سیاوش بکند. هنوز این ارتباط و این ماموریت برای سیاوش به چشم مخاطبان عجیب و بدون منطق به نظر می رسد.

ورود صابر به داستان و پا گذاشتن دوباره اش به جمع خانواده ی ساقی نیز حتما ماجرا ها و کش و قوس های زیادی ایجاد خواهد کرد و باید در ادامه دید که اصلا ارتباط دو برادر با یکدیگر به چه سمتی می رود و آن ها آیا در کنار هم قرار می گیرند و یا در مقابل هم.

این کندی روند سریال در این دو قسمت ابتدایی که هنوز فیزیک کاراکتر ها و کلیات قصه بیشتر برای مخاطب اهمیت دارد طبیعی است و مشکلی ایجاد نمی کند نمی توان درباره ی دو قسمت گذشته الفاظی چون خسته کننده یا ملال آور را به زبان آورد. اما مخاطبانی که این دو قسمت را دیده اند بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی و بیشتر پیش رفتن قصه و بالا گرفتن تنش ها و بیشتر شدن هیجان داستان هستند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی