|

تحلیلی تکنیکال!

سیگنالی کارآمد از دوج کوین!!

DOGCOIN

قیمت دوج کوین روی یک خط دفاعی حیاتی حرکت می کند و یک رالی امدادی در راه می باشداما اگر

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-قیمت دوج کوین روی یک خط دفاعی حیاتی حرکت می کند و یک رالی امدادی در راه می باشد اگر گاوهای DOGE موفق شوند دوره عملکرد ضعیف را معکوس کنند، توکن دوج کوین احتمالاً می تواند به مرز بالایی الگوی فنی حاکم در منطقه 0.24 دلار دست یابد.

قیمت دوج کوین برای فرار از روند نزولی تلاش می کند بنظر می رسد سرنوشت قیمت Dogecoin در یک کانال موازی نزولی مهر و موم شده است زیرا این ارز نتوانست شور و شوق سرمایه گذاران را برای خرید و نگهداری برانگیزد. با این حال، شاخص تسلیحات (TRIN)، که احساسات کلی بازار را اندازه‌گیری می‌کند، نشان می‌دهد که تعداد خریداران در بازار بیشتر از فروشندگان است.

دوج کوین

قیمت Dogecoin می‌تواند تامرز بالای الگوی فنی حاکم در 0.24 دلار افزایش یابد در صورتی که بتواند بالاتر از میانگین متحرک سه روزه 200 (SMA) در 0.13 دلار باقی بماند، حدود71 درصد صعود خواهد کرد.اولین مانع برای قیمت Dogecoin ممکن است در 21 SMA سه روزه در 0.15 دلار، سپس در مرز میانی الگوی نمودار غالب در 0.16 دلار، مصادف با سطح اصلاح فیبوناچی یعنی23.6٪ ظاهر شود. 

موانع اضافی هم در SMA سه روزه 50 در 0.19 دلار بعدی ظاهر شود، که همزمان با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2٪،و سطح اصلاحی 50٪ در 0.22 دلار خواهدبود.افزایش فشار خرید ممکن است باعث شود قیمت Dogecoin به هدف صعودی 0.24 دلار برسد، جایی که مرز بالایی کانال موازی قرار دارد.ولی اگر فشار فروش به افزایش خود ادامه دهد، قیمت Dogecoin ممکن است به سمت مرز پایین الگوی فنی حاکم در 0.11 دلار کاهش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارزدیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی