|

پیکاپ G9 هیولای بهمن موتور با قیمت نجومی در بازار

پیکاپ هیولای بهمن موتور درب کارخانه یک میلیارد و 980 میلیون تومان و در بازار آزاد حدود 3 میلیارد و 400 میلیون قیمت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیکاپ جدید G9 که هم اکنون فول سایزترین پیکاپ حال حاضر بازار ایران محسوب می‌شود از اسفندماه سال گذشته به تعداد بسیار محدودی از سوی شرکت بهمن موتور وارد بازار شده است.

پیکاپ G9 در بخش قوای فنی از یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) برخوردار است که قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر تولید می‌کند.

در بخش تجهیزات ایمنی از مواردی مانند سیستم ترمز (BA +EBD+ ABS)،  سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)، سیستم هشدار برخورد از جلو( FCW)، سیستم هشدار دهنده حرکت  بین خطوط با قابلیت فعال/غیر فعال کردن (LDW) و سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف بهره می برد.

این خودرو از لحاظ ابعاد یک پله بالاتر و از نظر قوای فنی یک پله پایین تر از رقیب مستقیم خود یعنی فوتون G7 شرکت ایران خودرو دیزل قرار میگیرد.

5

قیمت این خودرو با مدل 1402:

پیکاپ هیولای بهمن موتور درب کارخانه یک میلیارد و 980 میلیون تومان قیمت دارد. البته عرضه کم و قطره چکانی این خودرو در بازار باعث شده که فاصله قیمت بازار تا کاخانه این محصول بسیار زیاد باشد و پیش بینی می شود با عرضه تعداد بیشتر این خودو این فاصله قیمتی هم کم تر شود.

رنگ

قیمت بازار (تومان)

آبی 3/400/000/000
سفید 3/440/000/000
مشکی 3/460/000/000

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی