|

شیائومی

صفحه نمایش قدرتمند ردمی K50 گیمینگ ، باورنکردنی اما واقعی

Redmi K50 Gaming Edition display specs detailed, achieves 15 quality records

اینطور که به نظر می رسد، جدیدترین پرچمدار گیمینگ ردمی، از صفحه نمایشی قدرتمند و منحصر به فرد برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ردمی در حال آماده شدن برای رونمایی و راه اندازی سری پرچمدار خود می باشد که پیش گام تمام اعضا، نسخه گیمینگِ K50 می باشد. با توجه به اخباری که اخیرا منتشر شده نیز ما انتظار داریم که بیست و هفتم بهمن ماه برابر با 16 فوریه شاهد رونمایی این گوشی هوشمند قدرتمند باشیم.

به گفته ی Gizmochina از آنجایی که رونمایی K50 گیمینگ نزدیک می باشد، در حال حاضر ردمی مشغول بررسی مشخصات و ویژگی های اصلی این دستگاه می باشد. به همین ترتیب لو ویبونگ به تازگی اعلام کرده است که این گوشی هوشمند توانسته است گواهی DisplayMate+ A را دریافت کند و 15 رکورد کیفیت را نیز به طور همزمان به دست آورد.

IMG_20220212_224446

با توجه به اخبار و گزارش های منتشر شده باید بگوییم که ردمی K50 گیمینگ قرار است حسابی دل گیم باز ها را بدست بیاورد؛ این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 120 هرتزی با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز می باشد، همچنین از نوردهی با فرکانس بالا 1920 هرتز PWM نیز پشتیبانی می نماید تا بتواند فشار را از روی چشم های شما در هنگام بازی کردن در مدت زمان طولانی بردارد. ردمی ادعا کرده است که در مقایسه با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز معمولی، این گوشی هوشمند 3 برابر بیشتر به حفظ دقت رنگ در نور کم کمک می کند.

به علاوه ردمی دیگر دستاورد های صفحه نمایشِ K50 گیمینگ را به ترتیب زیر فهرست کرده است:

  • بالاترین کیفیت
  • حداقل بازتاب صفحه نمایش
  • حداقل تغییر روشنایی زاویه دید
  • بزرگترین طیف رنگی بومی صفحه نمایش
  • دقت رنگ سفید بهینه
  • بهترین دقت رنگ مطلق
  • بالاترین روشنایی تمام صفحه گوشی هوشمند OLED

از طرفی دیگر این شرکت ادعا کرده است که K50 گیمینگ از یک صفحه نمایش اولیه برخوردار است که امکان دقت رنگ حرفه ای را برای کاربر فراهم می کند.

IMG_20220212_224423

نهایتا نیز تمام فناوری بی نظیر صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود که با بهبود قابل توجهی مقاومت در برابر سقوط و خراش ارائه می‌شود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی