|

سلفی صمیمی "الناز حبیبی و علی اوجی" در آسانسور؛ زیبایی دوچندان با تغییر رنگ مو!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر خوش چهره ایرانی که مدتیست طلاق گرفته تصویری از خود همراه با علی اوجی منتشر کرد و خواهرانه تولد او را تبریک گفت!

لینک کوتاه کپی شد

الناز حبیبی بازیگر ریز جثه اما با استعداد ایرانی می باشد که دیگر با بازی هایی که در فیلم و سریال های مختلف داشته معروف و محبوب شده است. این بازیگر جوان هم در نقش طنز و هم در نقش های جدی خود توانایی خود را نشان داده و همچنان هم از بازیگران فعال در این عرصه می باشد.

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی مدتی می شود که از همسرش طلاق گرفته و مجرد است البته که این موضوع میان بازیگران ظاهرا دیگر به اتفاقی رایج و عادی تبدیل شده و کسی هم اگر هنوز با همسر خود مانده باشد از قافله عقب مانده!!! شاید هم مجرد بودن در این عرصه خیلی راحت تر است و محدودیتی وجود ندارد که چندان موضوع جالبی نیست و همانطور که میدانید الناز حبیبی بعد از جدایی نه تنها ناراحت نبود بلکه بسیار شاد تر و پر کار تر از پیش شده است.

الناز حبیبی در صفحه اینستاگرام خود 2 میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد و خیلی هم اکتیو است. وی به تازگی تصویری دو نفره از خود همراه با علی اوجی همسر نرگس محمدی در آسانسور منتشر کرد و به مناسبت تولدش نوشت: مبارک منی برادر (با استیکر قلب و الماس)

275415039_311780890938321_913191774963661206_n

گریم خوشگل الناز حبیبی در تئاتر

اما الناز حبیبی این روز ها فیلم و عکس هایی از خود منتشر می کرد و از تالار وحدت و آن سوی آینه مینوشت اما چنداق درست توضیحی نمیداد. تئاتر آن سوى آینه به کارگردانی علی سرابی چند سال پیش در تالار وحدت اجرا شد. این تئاتر با استقبال خوبی روبرو شد. گویا او به تازگی مجددا این تئاتر را راه انداخته است و از بازیگرانش الناز حبیبی نیز می باشد.

درآمد خانم خانما از اینستاگرام

الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند.

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و روپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. الناز حبیبی به تازگی هم برای شرکت هوآوی ویدیویی گرفت و منتشر کرد که در آن بازیگر این تبلیغ می باشد. البته که کمی برای کاربران تعجب داشت اما ظاهرا بازیگرانِ ما در تبلیغات هرررچیزی تبهر خاصی پیدا کرده اند و همگی دو شغله هستند!

الناز خانم در آغوش برادرش

الناز حبیبی به تازگی در رمانتیسم عماد و طوبی ایفای نقش داشته که آخرین حضور علی انصاریان بود. به همین دلیل مدتی پیش مراسمی برای آئین رونمایی از این فیلم مادر علی انصاریان و الناز حبیبی حضور داشتند اما در این میان مردی خوش قد و قامت که اصلا با الناز شباهتی نداشت هم همراه خانم بازیگر بود که بردار ایشون بودند اما در کپشن معرفی نشده بودند. 

از قضا هم پیج برادرش تیکه دوم فامیلی شان را روی پیج گذاشته بود و این ابهام که این آقا کیست که الناز خانم در آغوششه ایجاد شد و کاربران را به اشتباه انداخت.

elnazhabibi67_1637843423_1

اما اگر بخواهیم از سوژه اصلی مان یعنی عکس دو نفره الناز حبیبی با علی اوجی بگیم باید این نکته را اشاره کنیم که الناز با نرگس محمدی و در کل این زوج دوستی صمیمانه ای دارد و عکس های زیادی هم با هم گرفته اند. 

elnazhabibi67_1617035607

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

نظر جنجالی خانم بازیگر درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهرا داود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

bazighran_1627563383

الناز حبیبی در کنار همسر سابقش 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی