|

تتوی عکس تتلو روی دست قریشی؛ سحر با حجاب کامل

amir tataloo and Sahar Ghoreyshi

امیر تتلو با انتشار تصویری از سحر قریشی گفت که حجاب خانم بازیگر تو ایران را کامل نمی دانسته و از او خواست پوشش کامل تری داشته باشد

لینک کوتاه کپی شد
25

رابطه تتلو و سحر قریشی خیلی سریع تر از آنچه که پیش بینی می شد در حال طی شدن است و این زوج هر روز با عکس و یا مطلبی که در خصوص رابطه شان منتشر می کنند طرافدارانشان یعنی تتلیتی ها و سحرلیتی ها را سورپرایز می کنند.

به گزارش «شایانیوز» شب چهاشنبه سوری بود که انتشار تصاویر دو نفره سحر و تتلو در کنار هم مثل بمب در فضای مجازی ترکید. این نخستین حضور دوشادوش این دو چهره پرحاشیه در کنار هم جلوی دوربین بود که مهر تائید و اعلان رسمی رابطه امیر تتلو سحر قریشی هم تلقی می شد.

1356753_491

هنوز یک هفته هم از چهارشنبه سوری و سورپرایز بزرگ تتلو و سحر قریشی نگذشته بود که اینبار صحبت های صریح امیر تتلو در خصوص حجاب سحر دوباره در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرد.

تتلو عکسی از قریشی در کانال یوتیوبش منتشر کرد و درباره ی حجاب او نوشت:

«از نظر من حجاب حاج خانم قبلا که تو سینمای ایران بود کمی مشکل داشت!! من اینجوری میپسندم!! حجاب یا باید باشه یا نباشه دیگه!!! اینکه یه دستمال سر میبندن یا یه کلاه میذارن و همه ی موهاشون باز بیرونه به نظرم مناسب نیست و تکلیفش نامعلومه باز!! پس یا باید کاملا باشه یا نباشه!! حالا این حجاب داشتن یا نداشتن هم باز یه چیز شخصیه!! مثلا من دوست دارم همسرم حجاب داشته باشه شاید خیلیا دوست نداشته باشن و اونا هم حق دارن آزاد باشن!! منم قبل از عکاسی از حاج خانم سوال کردم! درسته که من دوست دارم همسرم با حجاب باشه امّا من مهم نیستم شما و راحتیتون مهمین و هدف ایمنی و خوشحالی و راحتی شماست!! شما خودتون دوست دارین حجاب داشته باشین یا نه؟ اگه دوست ندارین، روسریتونو بردارین!!

من خودم پشتتون هستم! تو کلیپای خودمم میتونید بی حجاب بازی کنید!! ایشون خودشون دوست داشتن حجابشون تکمیل تر باشه و نظر اصلی با خودشون بود!! عرض کردم که این مسئله کاملا شخصیه و حجاب ایشون به من یا هیچ شخص دیگه ای ربطی نداره!! ایشون خودشون صاحب نظرن و صاحب اختیار.»

البته تتلو این عکس را هم که احتمالاً حجاب و پوشش مورد توافق او و سحر قریشی منتشر کرد.

unnamed48370ttjrj

سحر و عشق رنگی به تتلو!

سحر قریشی هم که بعد از رابطه و نامزدی با تتلو یوتیوب را به عنوان رسانه و شبکه اجتماعی اصلی خود انتخاب کرده عکس جدیدی از خود به همراه متنی عاشقانه منتشر کرد.

او برای این عکس نوشته: «بچه که بودم فکر میکردم اون حسى که بهش میگن عشق  رنگش قرمزه اما چند سال بعد آبى دیدمشو دیگه برام سفید شد و وقتایى که دلم مى گرفت سیاه .. سپاس این طبیعت را که رنگین ترین عشق را سهم من کرد»

 index

تتوی عکس تتلو روی دست سحر!

امیر تتلو عاشق تتو زدن است و این را دیگر همه می دانند. اما حالا سحر خانم قریشی هم انگار به عشق تتلو کم کم دارند رنگی می شود. او در ابتدای حضور پیش کف دست هایش را تتو کرده بود اما حالا و در جدیدترین ویدیو منتشر شده تتلو همسرش را به دست عمو خشی و تتوآرتیست ها دیگری که تو تیم خودش داره سپرد تا عکس و تصویر امیر خان روی دست بانو تتو شود!

تتلو چه جور راضی شده حاج خانومش رو بسپره به تتو آریتیست مرد؟

بعد از عکس ها و مطالبی که تتلو در مورد حجاب سحر قریشی منتشر کرد این سوال برای خیلی از طرفدارانش ایجاد شد که امیر خان که این همه نسبت به حجاب سحر قریشی حساسه چطور خانمش رو برای تتو زدن می سپره به تتوآرتیست مرد؟

امیر تتلو در پاسخ به این پارادوکس عکسی از سحر نشسته روی صندلی تتو منتشر کرد و نوشت:

امشب وقت تتومونو دادیم حاج خانم  خیلیا از من میپرسن که بَد نیست اگه تتو آرتیستِ خانم ها مرد باشه یا بر عکس؟ اگه تتو جای معقولی باشه و فاصله و حجاب حفظ بشه و خودتون بالاسر کار باشین ، از نظر من هیچ اشکالی نداره چون تتو قراره سالها رو بدن بمونه و مهمه که با آرتیست خوب کار بشه !! من خودم اکثرا دوست دارم خانمم با خانم ها کار کنه و اگرم با مردها کار قرارباشه بکنه خودم کنارش وایمیسم تا کارش تموم شه و حواسم به فاصله و مکالمه و نگاه و همه چی هست.
 
unnamed (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی