|

استایل باوقار "جیرانِ ناصر" تو مراسم آیین سپاس؛ پریناز وِگنی که هیچوقت پیر نمیشه!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار از بازیگرای محبوب سینماست که این روزا با سریال جیران اینستا رو ترکوند. او اخیرا در مراسم آیین سپاس با استایل جذابی ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پریناز ایزدیار از بازیگران محبوب و پرکار این روزهای سینما و تلویزیونه که اکنون با بازی در سریال "جیران" جنجال های بسیاری به پا کرده. پریناز ایزدیار اولین بار با نقش آفرینی در سریال پرمخاطب "زمانه" در مقابل حمید گودرزی به خوبی تونست جایگاه واقعیش در تلویزیون رو به رخ بکشه. پریناز ایزدیار پس از اون با بازی در سریال های جورواجور مانند "شهرزاد" به شهرتی بی نظیر رسید و طرفدارای زیادی تونست واسه خودش دست و پا کنه.

پریناز ایزدیار اخیرا در فیلم سینمایی به نام ملاقات خصوصی بازی کرد و تونست بخاطر بازی بی نظیرش تو فیلم و سریالای مختلف در طی یک سال گذشته در دومین آیین سپاس تهیه کنندگان ایران جایزه بهترین بازیگر زن و درواقع محبوب ترین خانوم بازیگر این روزای سینما رو به دست بیاره و البته این جایزه رو هم از دستای همکار و البته رفیق این روزاش، هوتن شکیبا دریافت کرد.

پریناز خانوم تو این مراسم با استایلی ساده و خیلی شیک حاضر شد و طبق معمول از میکاپای آنچنانی دوری کرد تا چندان سوژه عکاسان نشه. جیران بانو با یه ست طوسی و خیلی جوون پسند متانت و جذابیت ظاهریش رو نشون داد و علاوه بر این ثابت کرد با هوتن آقای شکیبا هم حسابی ندارن و رابطه بسیار خوبی بینشون وجود داره.

parinazizadyar_1656690545_1

parinazizadyar_1656690545_2

parinazizadyar_1656690545_4

پریناز ایزدیار، حامی سرسخت حیوانات و وِگنیسم خفن!

پریناز ایزدیار از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به حیوانات و حمایت جدی از اونا برای جلوگیری از انقراض نسلشون داره. واسه همین هم از روش های مختلف دوست داره این موضوع رو به دیگران ثابت کنه. پریناز خانوم که اخیرا تو سریال "جیران" مشغول نقش آفرینیه، با انتشار عکسی که داره اسب سواری میکنه بیان کرد که "با این ورزش به دلیل بهره وری از حیوانات نیست و صحنه هایی که در سریال میبینین تنها برای چند لحظه ثبت میشه و نمودی از تاریخ است."

خیلی از مردم دنبال دلیل واقعی این استایل خوب و پوست بی خط و خش خانوم ایزدیار هستن. بهتره بدونین ایشون یه وِگن حرفه ایه و اصلا هم از محصولات حیوانی به هیچ شکلی استفاده نمیکنه و به همین دلیل هم روز به روز بهتر از قبلش میشه و انگار خانوم به جرگه پیرنشا پیوسته!

پریناز ایزدیار، بازیگر دوست داشتنی و خوش استایل سینما!

پریناز خانوم نماد واقعی یه سلبریتی محبوب و همه چی تمومه که با وجود فعالیت های جورواجورش تو فضای مجازی اما هیچوقت حاشیه سازی نکرد و همیشه هم سعی میکنه با کارهاش بدرخشه و به محبوبیتش بیفزایه. این خانوم بازیگر همیشه با تیپ و استایلای ساده و خیلی شیک و پیک ظاهر شد و آنچه از دید کاربرا همیشه به چشم میاد متانتیه که پریناز ایزدیار در طراحی لباساش بهش دقت داره.

parinazizadyar_1644330271_2

parinazizadyar_1648233520_3

جیرانی که از پریناز ایزدیار یه بازیگر پرحاشیه ساخت!

پریناز خانوم در اولین کار با حسن فتحی در سریال "شهرزاد" همکاری کرده بود و این سریال بدون هیچ موضعی و به سادگی تونست تو دل خیلی از مردم جا باز کنه. در عوض سریال "جیران" که ساخته جدیدی از کارگردان معروف ایرانی حسن فتحی به شمار میاد، تو هر قسمتش با باز کردن موضوع جدیدی حاشیه های گوناگونی رو واسه بازیگرانش میسازه.

این سریال در همون ابتدا با قضیه عادت ماهانه جیران خانوم حسابی فضای مجازی رو ترکوند و البته واکنش های متفاوتی رو هم از طرف کاربران اینستا داشت که یکی خیلی از این حرکت حسن فتحی دفاع میکرد و دیگری او رو بخاطر این کار میکوبید. علاوه بر این خیلی از صحنه های این سریال مثل لحظات خلوت جیران با شاه یا سلمان خان با مهد علیا از دید بعضیا واسه بچه ها مناسب نیست و باید با مراقبت های بیشتری این سریال رو نگاه کرد.

61de8d4abfe4a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی