|

"الناز حبیبی" با تیپ ضربدریش ظاهر شد؛ خانوم فازش با علی و نرگس بدجور جووووره!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیونه که با عملای زیبایی کلا از این رو به اون رو شده. اخیرا هم یه عکس تر و تازه تو اینستاش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگران محبوب و البته پرحاشیه سینما و تلویزیونه که اخیرا بیشتر در حوزه تئاتر مشغول فعالیته و بعضی اوقات هم با حواشی گاه و بیگاهش سوژه کاربرای فضای مجازی میشه. الناز حبیبی تابحال با بازیگران مطرح بسیاری بازی کرده و بخاطر فیس ریزه میزه اش دل خیلیا رو با بازیای جذابش میبره. الناز حبیبی تو اینستا هم خیلی فعاله و یه جورایی داره خودش رو بین اینستابازا مشهور میکنه تا راه دیگه ای هم برای پول در آوردن داشته باشه. 

الناز حبیبی که سلطان تیپ زدنای اجق وجق و جلب توجه کننده است، این بار با یه استایل خانومانه و عجیب در کمال تعجب مقابل دوربین ها قرار گرفت. الناز خانوم به تازگی در فیلمی به نام "پیتوک" بازی کرده و با شرکت در اکران مردمی این فیلم یه تیپ خفن طور واسه طرفداراش زد. خانوم خانوما با این استایلش یه جورایی دست هر چی شیک پوشه رو از پشت بست و سفیدپوش با یه کت ضربدری مشکی و صد البته یه میکاپ خییییلی متفاوت، استایلی بی نظیر از خودش رو به نمایش گذاشت.

elnazhabibi67_1657199456_1

elnazhabibi67_1657199456_2

تغییر تحولات غربی طور الناز حبیبی!

الناز حبیبی از اون دسته بازیگراییه که تو چند سال اخیر کلا یه آدم دیگه شده و با تغییرات زیادی که در ظاهرش انجام داده وقتی میشینی و فیلمای قبلیش رو نگاه میکنی، انگار اصلا اون الناز حبیبی سابق نیست. الناز خانوم که همواره با ژستای متفاوتش روی خیلی از مدل ها رو کم کرده، اخیرا زده تو کار رنگ موی روشن و سنش رو چسبونده به سقف!

الناز حبیبی علاوه بر این کلی هم طرفدار پر و پا قرص داره که با یه عکس ساده یه عالمه قربون صدقه اش میرن و گویا تو این زمینه کمتر بازیگری اینقد هواخواه داره که ایشون!

23

elnazhabibi67_1629550028

کتابخانه الناز حبیبی به شکل آدمیزاد!

یکی از رفقای فابِ الناز حبیبی بی تردید نرگس محمدی و همسر خیییلی پز بده ایشون، علی آقا اوجیه که این روزا دارن با نمایش پروین با اکیپ ثابتی که حتما باید همشون توش باشن، اینستا و صحنه های تئاتر رو میترکونن. الناز خانوم که علاقه بسیار زیادی به نرگس محمدی داره، یه پستی با اون منتشر کرد و براش نوشت تو کتابخانه منی!!! که از دید کاربرا خانوم واسه خودش یه پا سحن بزرگان بگو شده و با این تشبیه ش پوزخند خیلی از کاربرای فضای مجازی رو درآورد.

elnazhabibi67_1617035607

علاوه بر این خانوم خانوما با برادر خانش هم که البته این لقب رو به علی اوجی داده، عکسای زیادی میذاره و ایندفعه هم تو آسانسور که حالا حالاها گویا رو مده با ایشون یه عکس انداخته و به قول کاربرا میخواد بگه بابا فاز ما خیلی به هم میخوره. دمتون گرم باباااا!!

elnazhabibi67_1646728867

ژستای خفففن الناز حبیبی تو طبیعت و کافه!

الناز حبیبی که گویا چند سالیه عشق زیادی به ژست گرفتن تو هر حالتی پیدا کرده و البته واسه هر کدوم از ژستاش هم حتما باید یه نیکاپ متفاوت و درخور داشته باشه، حالا پیجش رو پر کرده از کلی عکسای جینگول فینگول که آدم نمیدونه کدومش النازه و کدومش نیست و این عکسا هم چه تو طبیعت باشه و چه تو کافه که البته خانوم به یه کافه گرد درست و حسابی معرفه، از الناز خانوم یه غول اینستا ساخته.

گهگداری هم خانوم بازیگر با رفقای دیگه اش عکس میذاره که همگی یه پا کینگن واسه خودشون و به قول کاربرای فضای مجازی الناز حبیبی اینا رو دیده که اینطوری شده هااا!

elnazhabibi67_1636370086

elnazhabibi67_1608026882

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عالیه خیلی خوشکل و خوشتیپ اند ارسالی در

    عالیه خیلی خوشتیپ و خوشکل اند👏👏




دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی