|

ریزگی "الناز حبیبی" کنار رفیق هیکلیش همرو به خنده آورد؛ فقط یه حاشیه داره که اونم...

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی که جدیدا زده تو خط تبلیغ و تبلیغ بازی اینبار در کنار مردی بلند قامت با لبی شاد و خندون معرفی داشت که سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر باحال و کوچولو موچولوی ایرانی می باشد که این روزها تنها در تئاتر دیده میشه و کاری برای سینما و تلویزیون نداره. این بازیگر تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته اما بعد از جدایی سرحال تر از پیش زندگی میکنه.

البته که این موضوع دو جانبه هستش و برخی میگن انگاری شوهرش دست و پا گیر بوده و خانوم بازیگر حالا راحت هر فعالیتی که دوست داره انجام میده و جنبه منفیش رو نگاه میکنند و برخی میگن اینکه یک خانوم مطلقه تونسته خودش رو به راحتی با شرایط وفق بده و اتفاقا موفق تر از پیش باشه جنبه مثبت داره و خیلی هم خوبه!

حالا از این ها که بگذریم این روزها بین بازیگران بحث تبلیغات و معرفی و ترکیبی از بازیگری و بلاگری خیلی داغ شده و به خصوص خانوما خیلی این مدلی شدن. الناز حبیبی هم از قافله عقب نمونده و گاهی زیر پوستی و گاهی هم رو پوستی تبلیغ میکنه و پول خوبی هم بابتش میگیره. وی به تازگی هم یک استوری منتشر کرد و آقایی بلند قد رو معرفی نمود که چهره خندان خانوم بازیگر سوژه کاربرا شد.

elnazhabibi67_2864678808096923407_614152772

خانوم بازیگر مدل یه برند شاخ شددد!

البته که این اولین بار الناز حبیبی نبود و او مدتی پیش هم برای برندی شاخ و معروف مدل شد و تبلیغ کرد. خانوم بازیگر ابتدا اومد و عکسی مخوف از خود منتشر کرد جوری که تا به حال چنین ظاهر و صحبتی از او دیده نشده بد! بعد هم ویدیویی منتشر کرد که مشخص شد الناز حبیبی با برند هواوی همکاری داشته که البته از نظر کاربران این استایل و کار به چهره ناز الناز حبیبی نمیومد!!

نامتعارف یا فتوشاپ؟!

به گزارش شایانیوز، حالا از تبلیغ و تبلیغ بازی که دور بشیم و برسیم به ماهیت سینما باید بگیم که درسته که این روزها خانومای بازیگر دیگر چندان استایل درست حسابی ندارند و بیشتر سعی بر متفاوت بودن دارند که در این خاص شدنشان هم ممکن است اجق وجق شوند و هم نامتعارف! اما در این بین فن پیج ها و هوادارانی هم هستند که شیطونن و دست به حرکاتی میزنند. مثلا تصویری بی حجاب از الناز حبیبی منتشر شده که لباسی باز دارد و بی روسری است.

خب این تصویر کاملا مشخصه که حاصل شیطونی یک هواداره اما مدتی پیش هم تصاویری ناجور از لیندا کیانی منتشر شد که با توجه به تیپ نامتعارف او در مراسمات سینمایی بحث شده بود تا صحت تصاویر فتوشاپی هم به شک بیوفتد!

ظاهرا هنرمندان ما بعد از کرونا وارد برهه ای جدید از استایل شده اند!

Untitled

گریه های الناز برای آقای بازیگر

الناز حبیبی قبلنا بی حاشیه بود و چندان خودش رو قاطی جنجالات و صحبت هایی که باعث پر رنگ شدنش بشه نمیکرد اما مدتی میشه که خانوم بازیگر نیز همانند همکار هم اسمش یعنی خانوم الناز شاکردوست کمی تا قسمتی شیطون شده که خب اینو در متن بالایی هم گفتیم اما در چه مواردی؟ 

ابتدا بریم سراغ گریه های الناز حبیبی بعد از درگذشت علی انصاریان که واقعا هم ناراحت کننده بود. الناز حبیبی با علی انصاریا در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی همبازی بودند.

الناز حبیبی فقط یک حاشیه و اونهم + 18

البته این تنها حاشیه الناز حبیبی نیست و و این بازیگر یک حاشیه منشوری هم دارد که مربوط به چند سال پیش است که او در برنامه‌ای اینترنتی حضور یافت و در مورد موضوعات مختلف به صحبت پرداخت. او در بخشی از صحبت‌های‌اش در مورد ازدواج سخن گفت و اظهار کرد که با ازدواج مخالف است. مجری از او پرسید که پس زنان و مردان برای رفع نیاز جنسی چه کاری باید انجام دهند، جواب الناز حبیبی جوابی جنجالی بود.

​نظر الناز حبیبی درباره پول که عجیب بود ولی راستشو گفت و خالی نبست!

شادی خانواده‌ ام ، آرامش ، سلامت و پول خوشحالم می کند ، خصوصا وقتی پول داشته باشی و یک خرید درست و حسابی بروی ، خیلی لذت بخش است.

من هم مثل بیشتر خانم‌ ها خرید کردن را خیلی دوست دارم البته چیز دیگری که بسیار من را آرام و شاد می کند، فیلم دیدن است.

البته که این نظر خیلی از ما آدما هستش و یا شاید هم نظر هممون باشه اما خب برخی از بازیگران و سلبریتی ها هستند که برای خوب جلوه دادن خودشون روراست نیستن و پول رو مثلا چرک کف دست میدونن اما الناز حبیبی حداقل راستشو گفت!

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی