|

"الناز حبیبی" با تریپ خاص و هفت رنگش چه پُزی میده؛ ساز خریده غووول هم قواره خودش!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی که جثه ای ریزه و جاسوئیچی طور داره اما استایل هایی شیک میزنه و به تازگی هم تصویری از او با چنین ظاهری منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر جذابر و دوست داشتنی می باشد که خیلی زود تونست با مهارت و تلاش خود به جایگاه خوبی در ان عرصه برسد. اما خب از بدیاشم این بود که معمولا بازیگران به خصوص خانوما وقتی تو این عرصه پیشرفت میکنن و پاشون به سینما باز میشه دیگه تو تلویزیون نمیشه پیداشون کرد و به کلی راهیه سینما میشن!

الناز حبیبی نیز حالا به نسبت قبل مغرور شده و این موضوع رو میشه در رفتارش تو اینستاگرام هم دید! الناز حبیبی جثه ریزه میزه ای داره اما سن کمی نداره و تا به حال هم یکبار ازدواج و طلاق داشته است. 

حالا از زندگی خصوصی خانوم خانوما که بگذریم و برسیم به کاراش باید بگیم که وی به تازگی در تئاتر بسیار پر کار شده و همراه با مشغله های کاری زندگی شخصی جذابی هم برای خود ساخته چرا که خانوم بازیگر یا در رستوران به سر مبرند یا کوه و کمر و یا پیش رفقا! 

الناز حبیبی از دسته خانومایی هستش که سبک استایلش هم خوشگل و رو مُده و هم درست حسابی. البته که او نیز همانند بقیه خانوما در این عرصه شیطنت خودش رو داره و گاهی با لباساش سوژه میشه. اما در مجموع این بازیگر جوان ظاهری پسندیده رو انتخاب میکنه که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

اما الناز خانوم بعد از طلاقشون شکوفا تر هم شدن و با استایل هایی جذاب تر از پیش دید شد. چند تیپ جذاب از الناز حبیبی در ادامه.

Untitled

اکران-دشمن-زن-1

الناز حبیی دختری سر زبون دار و بامزه

از همان بچگی عشق بازیگری داشتم تا اینکه سال 1376 در کانون پرورش فکری ، زمانی که 9 ساله بودم از طریق شوهر دختر عمه اش که مدیر تولید بود برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات انتخاب شدم.

برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌ دار و بامزه می گشتند که مرا انتخاب کردند سپس با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان بازیگر شدم.

Untitled

الناز حبیبی با سازی هم قواره خودش!

الناز خانوم حبیبی با وجود اینکه کل خانوادش خارج از کشور زندگی می کنند اما مراسم خواستگاریش کاملا رسمی طور بود و خارجی وار ازدواج نکرد!

اما الناز حبیبی همانند بسیاری از خانومای بازیگر که ورزش حرفه ای میکنن و حسابی هم پسزش رو میدن، ورزش میکنه و برخلاف جثه ریزی که داره ورزشکار خوبی هم هست. اما از دیگر هنرمندی های الناز حبیبی باید به نواختن او در موسیقی اشاره کرد، اونهم ساز بزرگ ویولنسل که هم قد خودشه!

این خانم بازیگر با انتشار ویدئوی فوق در اینستاگرام نوشت: "ممنونم از تک تکِ عزیزانى که به یادم بودند و با تبریک هاى زیباشون تولد امسالم رو برام به یادماندنى کردند. امیدوارم شایسته محبت و لطفِ همه ى هوادارانِ نازنینم باشم. با تشکرِ ویژه از مربى نازنین (هستی سپاسی) و همیشه همراه،که در این یک سال کنارم بود و نواختنِ این سازِ دل انگیز و گوش نواز رو به من یاد داد.هستى جانم ممنونم ازت"

Untitled

سخنرانی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج...!!!

گفتیم که الناز حبیبی جزو بازیگران کم حاشیه سینما است. اما خانم حبیبی یک مصاحبه جنجالی دارد که زمان خودش حسابی سروصدا کرد. الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی