|

"الناز حبیبی" با یه تیپِ آس رفت که بیوریمدلینگ انجام بده؛ بلایی که خانوم سر چهرش آورد!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی برای زیبایی بیشتر و البته تبلیغات به یک سالن خفن در بالاشهر رفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر جذاب و خوشگل ایرانی می باشد که این روزها حسابی رفته تو چشم که البته این دیده شدن بعد از طلاق خانوم بازیگر بیشتر شد و قبلش انگاری نمیتونست و حالا رها و با انتخاب خود فعالیت هایی دارد.

حالا شاید بگین از کجا میدونی! اگر کمی او را دنبال کرده باشید متوجه این موضوع میشدید که الناز حبیبی قبلا تنها یک بازیگر بود اما حالا در تبلیغ برند معروف، مدل برای میکاپ، تئاتر های بیشتر، تفریح و سالن بازی او را میبینم. در این موارد قطعا درآمد خوبی هم وجود داره و خب با توجه به اینکه شهرت دارن چرا که نه؟!

الناز حبیبی در همین راستا به تازگی به یکی از سالن های خفن تهران رفت تا گامی فرارتر از جوانسازی داشته باشن!! خانوم بازیگر رفت که بیوریمدلینگ انجام بده.

البته که این حرکت الناز حبیبی برای بار اولش نبود و حتی اصلا اون حرکت رو هم انجام نده اما خب برای تبلیغات به این سالن رفت که مشخصه دعوت شده و خیلی هم موذب و ناشناخته نشسته. اما در این ویدیو لباس جذاب و البته کوتاه خانوم بازیگر نیز مورد توجه کاربران تیزبین قرار گرفت و اینکه دوربین سعی داره تا پای برهنه او را نشان نده!!

Untitled

تغییر زندگی الناز حبیبی بعد از مطلقه شدن

از این ها که بگذریم الناز حبیبی این روزها در تئاتر بیشتر فعال است تا سینما و تلویزیون. به همین دلیل تصاویر باحالی از خود با گریم و تیپ تئاتری منتشر می کند که در ادامه مشاهده می کنید. ناگفته نمونه تو این یکی دوس سال عرصه بازیگری جوری شده که بازیگرا تا سری در سرا در میارن دیگه به هیچ وجه پاشون به تلویزیون باز نمیشه و دیگه تو سینما و شبکه خانگی فقط دیده میشن! انگاری تلویزیون براشون لِول پایین حساب میشه و اگه بیان ضایع بازیه!!

الناز حبیبی در این تئاتر گریم و لباسی عجیب داشت که کاربران درباره چهره اش نظرات بسیاری دادند.

campec.ir_2852440794134568263_1315567878

278530485_140128418540083_7368227806832609893_n

الناز خانوم دو هیچ جلوتر از بیشتره خانوما

الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند. که خب این خودش نشون دهنده داشتن اعتماد به نفسه!

حالا شاید بگین دیگه با عمل معلومه که باید اعتماد به نفس داشته باشه که خب کاملا درسته اما خیلی از خانوما هم بین چهره های معروف و هم کاربران معمولی هستند که با وجود تمام اینها و اما بازم دو کیلو آرایش میکنن در اخر یه فیلتر پلنگ هم میزنن تنگش!

bazigaran.zan.ir_1639393822

الناز حبیبی و نازنین خانوم کی انقدر بغل تو بغل شدن؟!

الناز حبیبی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای هم با نازنین بیاتی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لاک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

ناگقته نمونه که نازنین بیاتی به تازگی و قبل از توقیف نمایش آن سوی آینه به تماشای این تئاتر رفته بود و تصویری هم از خود کنار الناز حبیبی که گریم شده  بود منتشر کرد که در نوع خودش باحال بود.

d78dbf3892333b26337a307b59c0e941

Untitled

بیوگرافی جالب الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

ما شش خواهر و برادر هستیم و من فرزند ته‌تغاری مادرم بودم و ایشان خیلی مرا دوست داشتند و برایم آرزوهای بزرگی داشتند. مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت ایشان آنقدر برای من سنگین بود که چهار سال نه درس خواندم، نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم.

پدرم به‌ شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌ شد.

Untitled

خارج رفتنی که به طلاق ختم شد...

الناز حبیبی سال ۱۳۹۱با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده بود و درباره همسرش گفته بود که : همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم. و سرانجام این دوری از همسر به جدایی ختم شد …

زندگی-الناز-حبیبی-21

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی