|

ژستای تو مُخی "مریم مومن" با یه خروار گل که مثل نیسان میکِشتشون؛ طرحای تتلویی چی میگه!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای ژذاب سینماست ک تازگیا تو جادوگرم بازی میکنه و بیش از پیش عکس میذاره تو اینستاش اما یانبار یحور متفاوت سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش چهره و جَوون سینما و تلویزیونه که البته مثل خیلی از همکاراش یه سریال تو قاب جادویی بازی کرد و معروف شد و پرید! حالا مریم مومن هم شده از بازیگرانی که دیگه نیم نگاهم به تلویزیون نداره و چسبید به سینما و شبکه خانگی! مریم مومن با بازی در سریال "بانوی عمارت" در نقش فخرالزمان خوش درخشید و تونست خودش رو در این عرصه ثابت کنه. حالا خانوم خانوما اسم و رسم خودشو داره و هر چند کوچلو موچولو اما اعتبار جذابی برای خود ساخته که حاصل تلاشش هستش نه پارتی بازی.

مریم مومن خب گفتیم که یه دختر جَوونه و علاااقمند به عکاسی و دیده شدن. البته که دیگه اینچیزا سن و سال نمیشناسه و مثلا یکییش خانوم مرجانه گلچین، از صدتا دهه هفتادیم سرزنده تر و اهل عکس و ژیگول بازیه! اما بین خانومای کم سن مریم مومن اواخر دهه هفتاد به دنیا اومده و تو همین چند سال کمی که وارد عرصه بازیگری شده تونسته هواداری زیادی رو جذب خودش کنه. البته که فکز نکنید این هوادارا فقط برای بازیگریه جذابه ایشون! نخیر دلایل دیگه ای هم دارخ. مثلا مریم مومن عکسای آتلیه ای و پررر ملات و پر آرایش زیاد میذاره که خب این خودش یکی از پایه های جلب توجه هستش! دوم اینکه از استایل های شاخ و گاهی نامتعارف استفاده کنی تا بیشتر دیده بشی که خب این مورد رو هم مریم مومن به خوبی اجرا میکنه.

در نهایت میشه چی؟ میشه پیجی که به سرعت نزیک به 200 هزار فالوور جذب کرده. مریم مومن اینجوریه که یه پاش تو آتلیه هستش و یه پاش تو کل زندگیش! در ادامه تازه ترین تصاویری که مریم خانوم مومن منتشر کردند رو مشاهده می کنید که یانبار از کمبود ژست یه مدل عجیبی با گل عکس گرفتن که نه تنها حس و حال احساسی نداشت بلکه به قول برخی از کاربران مریم مومن شبیه به نیسانی شده که داره گل هارو باربری میکنه!!!

Untitled

Untitled

مریم مومن دست بردار این اخلاقش نیست حتی تو بازیگری!

مریم مومن مدتیه که با سریال "جادوگر" سعی داره خودش رو بیش از پیش تو دل مخاطبان تلویزیون جا کنه، با یه ظاهر متفاوت تو این سریال ظاهر شد. از اونجایی که خانوم بازیگر دوست داره همیشه خودش رو از گذشته جنجالی تر نشون بده، حالا با ظاهر بوشهری ها وارد قاب تلویزیون شد.

او این بار با پوستری از سریال جدیدش رونمایی کرد که مثل همیشه با کلی چیتان پیتان خانوم رو نشون میده. این ظاهر که خیلی واسه طرفدارانش دوست داشتنی بوده، سوژه جدیدی رو هم برای کاربران فضای مجازی رقم زده که چرا خانوم دست از سر این استایلا و فیگورای اَجق وجق برنمیداره!

Untitled

مریم مومن ازدواج کرده؟ یا سینگله!

مریم مومن از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم." اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

maryammomen

مریم مومن بازیگره یا بَنا؟!

همانطور که در تصویری بالا مشاهده کردید مریم خانوم مومن با فیلتر و آرایش و تغییر رنگ سعی داشته اند تا زیبا ترین حالت از چهره خود را بسازند و در نهایت یک سلفی منتشر کنند. مرزیم مومن از دسته هنرمندانی می باشد که بسیااار زیاد و غلیظ اهل آرایش کردن است به طوری که گاهی موارد آرایشی همچون بتن سفت و سخت و ضخیم به چهره ایشون چسبیده!

برخی از خانومای بازیگرمون طوری شدند که دیگه باید شکل و شمایل اصلیشون رو در قاب تلویزیون و یا بر روی پرده سینما ببینیم تازه اونهم باز با کلی گریم و دوربین و....وگرنه تو اینستا که پر شده از فِیس های دو کلیو آرایشی!!

Untitled

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی