|

"مهشید جوادی" دختر ساده بچه مهندس نیاز به لوکای خفن نداره خودش یه پا ژیگوله؛ سیسَ باخ!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس که چهره ای مثبت داشت تو اینستاگرام نشون داد که میتونه چقد ژیگول و شیطووون باشه!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهشید جوادی بازیگر جوان و جذاااب سینما و تلویزیون می باشد که البته هنوز چندان راه به پرده نقره ای پیدا نکرده و هنوز تو جعبه جادویی دیده میشه. البته که میدونید خیلی از بازیگران ابتدا کارشون رو با سریال ها شروع میکنن و خب مهشید جوادی هم چنین شد. مهشید جوادی رو اگه بخوایم با کارش معرفیش کنیم باید بریم سر و سراغ سریال "بچه مهندس" که نقش یه دختر محجبه و چادری به نام مرضیه رو داشت.

خانوم خانوما در این سریال حسابی دلبری کرد و تبدیل به چهره ای جدید و جَوون بین کراش های مخاطبین شد. خیلی از بازیگرای الانمون چه در سینما و چه تلویزیون از چهره های جدیدی هستند که چند ساله وارد این عرصه شدن و خب چون خیلی زیااادن در نتیجه نمیتونن همه با هم خیلی مشهور باشن مگه اینکه یکی بینشون یه بازیه خفن در کاری خفن تر انجام داشته باشه و یهو بیاد بالا. مثلا نرگس محمدی با سریال ستایش این اتفاق براش افتاد و هنوزه که هنوزه ستایش رو نشون میدن و این نشون میده هم سریال خیلی محبوب بوده و هم بازیگرش!

مهشید خانوم جوادی هم حالا بیش از 230 هزار دنبال کننده داره که شیفته وی شدن و خانوم بازیگر هم خب حالا چون دیگه تبدیل به ریز سلبریتی شده براشون محتواسازی میکنه و تصاویر زیباااای بسیاری به اشتراک میذاره! در ادامه جدید ترین پست مهشید جوادی رو مشاهده میکنید که مشخصه پشت صحنه هستن و اینبار ژستی سیس دار گرفتند!

Untitled

وقتی مهشید جوادی نیااازی به لوکای خفن نداره و خودش واس خودش میره تو فاز!

این روزا که بازیگرا فقط عادت دارن از خودشون تو پیج اینستا مدام عکس بذارن و انصافا هم محبوبیتشون از وقتی تو فیلم و سریالای مختلف بازی میکنن، بیشتره حالا مهشید جوادی هم به این دسته از بازیگرا پیوسته ولی با این تفاوت که برایِ همیشه در صحنه بودن نیاز نداره بره تو زیباترین طبیعت ممکن یا بره تو کشورای خارجی پی گشت و از خودش عکس بگیره.

خانوم با هر چی که بتونه میره حسابی تو فاز و یه سیس عجیب غریبی به خودش میگیره که باید با این فیگوراش حسابی کار و بارش سکه میشه اگه بره هالیوود!

Untitled

سرنوشت مهشید جوادی رو پرت کرد تو سینما و بازیگری!

مهشید جوادی نمونه یه دهه هفتادی موفق است که ابتدا علاقه ای به درس خوندن یا بازیگری و اینا نداشت و تو رشته ریاضیات درس خوند، اما به مرور زمان به مطالعه و تماشای فیلم های مختلف علاقه مند شد و تصمیم گرفت بازیگر شود.

او در یک خانواده چهار نفره به دنیا اومد و یه داداش کوچیک تر از خودش دارد که معتقده بهترین رفیق زندگیش است. اولین قدم او برای محبوب شدن از طریق شرکت در تست بازیگری جواد افشار برای سریال آنام بود و نقش او در مجموعه بچه مهندس سه خیلی به دل مردم نشست.

مهشید جوادی عملیه ولی ازون مدل خوباش!

مهشید جوادی عاشق عکس گرفتنه و خب از اونجایی که چهره قشنگی هم داره و حسابی ساخت و ساز کرده فیسشو، عکساشم خوشگل در میاد.

البته که این روزا خیلی از خانومای سینما میرن بینی های عروسکی در میارن و با پروتز و بوتاکس و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه چهرشون رو غیر طبیعی می کنند اما مهشید جوادی با وجود کارایی که حالا کرده و نکرده، اما چهرش کاملا دخترونه و ظریف مونده و اونجوریام نیست که بگی این همممش عمله!

Untitled

مهشید جوادی بچگیاش داش حسن بوده!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

Untitled

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی