|

سیس خفن "مهشید جوادی" با ماشین شاخش؛ خانوم با راکتش چه حالی میکنه انگار راجر فدرره!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی از بازیگرای محبوب سینماس که تو بچه مهندس معروف شد. حالا خانوم با عکسای جینگولش حسابی داره تو اینستا میتازونه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان واستون آشنا نباشه، اما قطعا نقش مرضیه در مجموعه "بچه مهندس" رو به خاطر دارین. این نقش باعث شد تا مهشید جوادی به یکباره تبدیل شه به یه ستاره خفن تو بازیگری و با ایفای نقش جذابش خیلی از رقباشُ پشت سر گذاشت. مهشید جوادی تو اینستا هم فعالیت زیادی داره و بعضا با انتشار عکسای جینگولش سعی داره حتی مثقالی از شهرتش کم نشه.

مهشید خانوم که تو اینستا حسابی گنگش بالاس و پیجشُ یه شبه با کلی عکسای جورواجور از خودش شارژ میکنه، حالا یه استوری خفن منتشر کرده که نشون میده حسابی زده تو کار ورزش و قراره کم کم بره تو صف ورزشکاران پیروز باشید! البته خیلیا هستن که توقع یه مود مثبت و خیلی شیک و پیک از این بازیگر دارن ولی باید بگم که مهشید جوادی با دید شما زمین تا آسمون فرق داره. در واقع اون ظاهری که تو بچه مهندس داشت، فقط و فقط واسه رسیدن به شهرت بود و حالا کلا یه آدم دیگه ای شده که بیا و ببین!

rsrf

مهشید جوادی سلطووون تنهایی و جاده!

مهشید خانوم کلا فازش از بقیه بازیگرا جداست و دوست داره همیشه تنها تنها به هر جایی که میخواد سفر کنه. در واقع عشق او به سفر، ورای تصورات هر کسیه و اینکه میخواد خودش تک و تنها این حس خوبُ تجربه کنه واقعا جای تعجب داره!

خانوم خانوما که عادت داره همه جا مدام در حال گردش باشه و قبلنا میرفت به کوه و جنگل، حالا زده تو فاز ماشین و رانندگی پشت رولش و میخواد مایه داریشو بدجور به رخ بقیه بکشه. البته خب قطعا بایدم این کارو بکنه، کسی که یه شبه ره صد ساله رو طی کنه، حسابی هم مایه تیله زیادیش بهش مزه میده دیگه!!!

jmuh

وقتی مهشید جوادی با هر چیزی میره تو فاز!

این روزا که بازیگرا فقط عادت دارن از خودشون تو پیج اینستا مدام عکس بذارن و انصافا هم محبوبیتشون از وقتی تو فیلم و سریالای مختلف بازی میکنن، بیشتره حالا مهشید جوادی هم به این دسته از بازیگرا پیوسته ولی با این تفاوت که برایِ همیشه در صحنه بودن نیاز نداره بره تو زیباترین طبیعت ممکن یا بره تو کشورای خارجی پی گشت و از خودش عکس بگیره.

خانوم با هر چی که بتونه میره حسابی تو فاز و یه سیس عجیب غریبی به خودش میگیره که باید با این فیگوراش حسابی کار و بارش سکه میشه اگه بره هالیوود!

sefs

dljkn

عشق یهویی مهشید جوادی که یه شبه مایه دارش کرد!

مهشید جوادی نمونه یه دهه هفتادی موفق است که ابتدا علاقه ای به درس خوندن یا بازیگری و اینا نداشت و تو رشته ریاضیات درس خوند، اما به مرور زمان به مطالعه و تماشای فیلم های مختلف علاقه مند شد و تصمیم گرفت بازیگر شود.

او در یک خانواده چهار نفره به دنیا اومد و یه داداش کوچیک تر از خودش دارد که معتقده بهترین رفیق زندگیش است. اولین قدم او برای محبوب شدن از طریق شرکت در تست بازیگری جواد افشار برای سریال آنام بود و نقش او در مجموعه بچه مهندس سه خیلی به دل مردم نشست.

gedg

fw

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    عشق منیییی مهشید خوشگلم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی