|

مهشید جوادی تو بچه مهندس همرو گولید؛ خانم اینستاش پره تیپای اوفدار و ژانگولره!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی از بازیگرای جذابیه که این روزا حسابی مشهور و پر طرفدار شده اما چجوری؟ با انتاشر تصاویری که در این مطلب می بینید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهشید جوادی رو میشه مِن جمله هنرمندان نوپایی دونست که این روزا حسابی پر و بال گرفته و حالا خانوم بازیگر رو با اسم و رسم خاص خودش می شناسیم. مهشید جوادی این دختر دهه هفتادی با سریال جذاب "بچه مهندس" مشهور شد و بعد هم انتشار تصاویر جورواجور و رنگی خودش رو تو دل و جون مخاطب و هوادارای مرضیه جاااا کرد.

خب میدونید که نقش عکس و اینستاگرام تو شهرت و افزایش جذابیت یک هنرمند به شدت تاثیرگذاره و به خصوص در چند سال اخیر که دیگه این فضا سن بالا و پایینم نمی شناسه و همه و همه یه دستی بر آتش دارند! مهشید جوادی نقطه اوج و سرنوشت سازش شاید همین سریال بچه مهندس بود اما میشه گفت خب چون اینم روزا به شدت تعداد بازیگرای تازه ورود کرده زیاد شدن، مهشید بانو نتونست چندان همانند مثلا سحر قریشی بتازونه و یهو بپره اون بالا مالاها! البته که این موضوع به خود بازیگرم برمیگرده که بخواد از چه راه و روندی راهش رو بره که مهشید جوادی تلاش و شروع از سریال های تلویزیونی رو انتخاب کرده نه ارتباط با عوامل و رفتن تو سینما و شهرتی عجیب و لکه دار!

حالا از این ها که  بگذریم، گفتیم مهشید جوادی اینستا بازیش زیاده و خب مثل خیلی از هم رده ها و هم سناش علاقمنده تا زیباییاش رو به رخ بکشه! به همین جهت مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر زمستونه خانوم خانومارو مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

مهشید+جوادی

مهشید جوادی با آنام شهرت با بچه مهندس تو دلی شد!

میدونیم که مهشید جوادی تو سریال "آنام" هم ایفای نقش داشت اما خب به گرد پای بچه مهندهم نرسید چرا که مهشید بانو در این کار نقش یه دختر محجبه رو داشت که زیبایی چهرش با چادر حسابی جذاب تر شده بود و از طرفی هم سکانس معروف و محبوب خواستاری رفت و قشنگ نشست وسط دل مخاطب!

در ادامه این سکانس رو مشاهده می کنید که دو کراش محترمه بینندشونو ذوق زده کردند!

مهشید جوادی خیلی ریز و سوسکی خوشگل کرد بی رو دست!

خب دیگه این موضوع رو همه ما میدونیم که شرایط سینما به چه شکلی شده! شاید فکر کنید منظورمون کشف حجاب بانوان هستش اما خیر! حالا جدا از این مسئله که خانومای سینما و تلویزیونمون پشت بند هم دارن به راحتی کشف حجاب میکنن و دیگه ترس قبل رو ندارند، خیلی از خانوما در این عرصه هستند که چهره هایی به شدت عمل کرده و عروسکی و خلاصه دست خورده دارند!

882290157-parsnaz-com

شاید دیگه خیلی کم پیدا بشن صورتایی که صاحبشون رو راضی نگه داشتن و هنوز نرفتن زیر دست دکتر جراح و سوزن های پر از ژل! اما خب برخی هستند همانند خانوم نیوشا ضیغمی که این حرکتو زیاد و مصنوعی میزنن و برخی هم هستند همانند مهشید جوادی که ریز و مجلسی وارد کار میشن!

مهشید جوادی یه فیس دخترونه و ظریف داره که البته به اخلاقش شاید چندان نیاد. از طرفی هم مهشید خانوم انگاری دوست داره تا اون ظریف بودنه رو تبدیل به یه دختر گَنگ کنه که خب در این راه موفق هم بوده. اما جدا از این ها مهشید جوادی درسته که چهره ای عملی پروتزی نداره اما باید گفت که خانوم بازیگر ریز و زیر پوستی یه کاراییم کرده که به فیس حال حاضرش رسیده و تماما خدادادی نیست! ولی خب جای شکرشم باقیه که همانند چهره هایی مثل خانوم ضیغمی و یا رهنما و ... از این رو به اون نشده!

بهاره+رهنما

مهشید جوادی روش دختره توش پسر؟!

خب بالاتر گفتیم که مهشید جوادی ظاهرش ظریفه و اخلاق و رفتارش گنگ حالا چرا؟ چون مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیست. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

یکمم از مهشید جوادی بدونیم که کی و چیکاره هستند این خانومِ زیبا

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه ، فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

unknown_269770280_281580900494214_3115491265336803205_n

خانوم خانوم از اون دُخی شیطونا بوده که هییی گم میشده!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

mahshid-javadi-photokade-com-2

مهشید+جوادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی