|

جلف بازی "صبا راد" با همسرش تو آسانسور تنگ واسه دوزار فالوور؛ زار و زندگی داره لاکچریا

saba rad shayanews

صبا راد مجری خوش صدای ایرانی که البته خیلی وقته از این شغل دراومده، حالا در حالی که سعی داره تا حجاب رو رعایت کنه شده یه بلاگر خوش صدا!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه حاشیه مخصوص قشر خاصی نیست و کافیه شما تنها یک گوشی داشته باشید و تمام! حتی افراد از معمولی ترین اشخاص جامعه هم بودن ولی با همین گوشیه و نشون دادن اندام و آرایش و بیرون رفتنشون، تبدیل شدن به یه شاخ اینستاگرامی که میلیون ها نفر آدم شناخت دارن ازشون. حالا شما فکر کن از قبل شهرت هم داشته باشی چه شووود؛ به راحتی و همچون آب خوردن میتونید هم خودی در این فضای نامرئی نشون بدین و هم درآمدی رو داشت باشید که با 24 ساعت کار هم نتونید بدستش بیارید! صبا راد یکی از این چهره هاست که با استفاده از اینستاگرام تونست به جایگاهی که در رابطه باهاش صحبت کردیم برسه. اگر یک دهه هشتادی هستید احتمال اینکه صبا راد رو بشناسید کمه اما دهه هفتادیا کاملا میدونن برنامه "به خانه بر می گردیم" کدوم برنامس و مجریش کی بود! البته که صبا راد با چهره بیشتر شناخته شده بود و با اینستا تونست اسم و رسم خودش رو هم به شهرت برسونه. صبا راد مجری برنامه نام برده بود که به مانند خیلی ها یهو مهاجرت کرد ترکیه اما طولی نکشید که نتونست بمونه و برگشت خورد!

saba-rad-vaghtesobh-8

صبا راد هرررچی از این موضوع تولید محتوا میکنه بازم کم نمیاره! بلاگریو از صبلی یاد بگیریم!!!

حالا صبا خانوم رو تو ایران خودمون می بینیم که در کنار همسر خواننده خود لایف استایلی مرفه و جذاب داره. صبا راد ابتدا محتوای پیجش رو با آموزش های آشپزی شروع کرد و غذاهای رنگارنگی رو طرز تهیه میداد که البته خودشماونهارو درست کرده بود! اما طولی نکشید که صبا خانوم دید نه اینجوری نمیشه با غذا مَذا دوزار فالوور در نمیاد و این شد که تصمیم گرفت تغییر روند بده و غالب پیجش رو از رو غذا برداره و بزاره رو خودش! حالا صبا راد رو می بینیم که 24 ساعته از خودش و زار زندگیش داره عکس و فیلم میذاره و یه نمور هم اون بغل مغلا غذا میذاره! 

sabarad.official_2758281387776723941_1108653063

البته که میگن هرچی تقاضا باشه عرضه میشه کاملا درسته با توجه به اینکه این روزا کاربر بیشتر بر این سلیقه هستش که لاکچری بازیا و عاشقونه ها و طفلان و خوشگذرونی های دیگران رو ببینه، خب بلاگر محترمه هم میاد همون موارد رو به اشتراک میذاره!

شوهر دوم صبا راد پایه که هیچ، چهار پایس!

صبا راد هنوز صاحب فرزند نشده اما با توجه به اینکه دو بار تا به حال ازدواج کرده خب با همسر اولش چندان زندگی نکرد اما شوهر دومش یعنی مانی رهنما حسابی دل به دل خانوم خانوما گذاشت و شد چهار پایه همه کاراش! جالبه که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز دقیقا درسته چرا که حالا مانی درست به مانند صبا شیطنت داره و علاقمنده تا خانومش تو فضای مجازی فعالیت چشمگیری داشته باشه حتی اگه حاشیه ساز بشه و یا حتی منفور!

صبا راد و واسه نشون دادن خوشگلیش دست به ترفند بلاگری زد!

اما در این بین دیدین که یکی از ترفندای اصلیه بلاگر بودن اینه که بیای از زار و زندگیت و عاشقونه هات و لاکچری بازیا و خوشگذرونی ها و ... خلاصه همچی بزاری تا مردم ببینن و حال کنن! اما موضوع دیگه اینه که تو این فضا بلاگرا بر این تخیل هستند که عالِم شدن و با نوشتن جملات سنگین که البته کپی شده از گوگل هستند، یه حال خوبی هم برای کاربر بسازن که خب این هم میتونه خوب باشه و انگیزه بده و هم میتونه خسته کننده باشه و تکراری!

Capture

صبا راد: تو به خانه برمیگردیم شهرام شب پره بزارین!

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی