|

وقتی الناز حبیبی واسه قد کوتاش کفش پوشیده پاشنه بلند؛ نظر ناجووور خانم حسابی سوژه شد!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر مهشور ایرانیه که اصولا تو استایل های خود از کفش پاشنه دار استفاده میکنه جهت بلندتر کردن قدش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای جذاب و خوش استعداد ایرانیه که این روزام در سریال شبکه خانگی "روزی روزگاری مریخ" ایفای نقش دارد و کاراکتری درست به مانند ریزگی و شیطونی خودش رو به تصویر میکشه. الناز حبیبی ابتدا بازی در سریال "تا ثریا" بود که دیده و مشهور شد اما اوج محبوبیت خانوم خانوما جایی بود که همراه با جواد عزتی "دردسرهای عظیم" رو بازی کردند و هر دو سطح کاریشون رو به طرز وحشتناکی کشیدن بالا و ارتقا دادند. البته که حق هر دوشون هم بود چرا که این دو چهره کارشون رو از تلویزیون شروع کردند و به مانند خیلیا فقط سینما و پول هنگفتش رو تو سطح خودشون ندیدن و یا مثل برخی دیگر از راه های پارتی بازی بالا نیومدن، بلکه پله پله تو جعبه جادویی دید شدند و بعد هم پرده سینما و شبکه خانگی رو ترکوندن. الناز حبیبی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و در مجموع میشه گفت بازیگری پر طرفداره!

download (3)

قد و قواره الناز حبیبی که باعث جذابیت خاص خانوم شده!

الناز حبیبی سن  سال کمی نداره و از بانوان دهه شصتی می باشد که البته به خاطر قد و قواره و چهره بی بی فیسی که داره کمتر از سنش بهش میخوره! الناز بانو حالا بیشتر در کاراکترای طنز یده میشه و خب بخوایم واقعیت رو هم بگیم انگاری این هنرمند باید طنز آفریده شده نه نقشای جدی و خشن!!

اما خب بعضی از چهره ها هم هستند به مانند مثلا آزاده صمدی که میتون هزار نوع خشن و طنز و اجتماعی و عجیب و ... نقش رو به خوبی به تصویر بکشن اما برخی هم هستند مثل محمدرضا گلزار که تک بُعدی می باشند و اسم و رسمشون بیشتر از بازیگری که دارن شهرت داره!! 

download (1)

برگردیم سر و سراغ الناز حبیی خودمون که از بازیگران کم حاشیه این عرصه محسوب میشه اما به دلیل طلاقی که داشته و شیطنت و فعالیت های بیشتری که بعد از جدایی داره کمی تا قسمتی گاهی گریبان گیر حواشی و جنجالات میشه! مثلا الناز بانو عادت داره تا تو خیلی از استایل هایی که میزنه، کفش و یا صندل  پاشنه دار بپوشه که خب متناسب با قدش هم انتخاب میکنه تا بلند تر دیده بشه. به همین جهت در بسیاری از فضاهایی که تو دید و لنز عکاسان قرار میگیره این موضوع رو زیادی بولد نشون میدن و به همین جهت گهگاهی میره تو حرف و حدیث ها ک البته این موضوع جای حرف خاصی نداره چرا که آیتمی از مد و فشن و استایل محسوب میشه و الناز حبیبی هم سلیقش این چنینه!

در ادامه تصاویری از وی با پاشنه بلنداش رو مشاهده میکنید که به ظاهر و تیپش زیبایی بیشتری داده.

download (2)

download

الناز حبیبی تو سن کم طلاق گرفت! نظر ناجور درمورد زناشویی!

الناز حبیبی خیلی زود و در سن 17-18 سالگی ازدواج کرد و به همین سرعت هم طلاق گرفت و جدا شد خانوم بازیگر که همه نزدیکانش در سوئد هستند و تقریبا با فرهنگ غرب بزرگ شده بعد از اینکه جدا شد بیشتر تایم خودش رو با دوستان و رفقای جذابش می گذراند. البته خانم بازیگر به واسطه همین فرهنگ غربی یک حاشیه بزرگ هم دارد و اون هم مربوط به مصاحبه ای بود که از او درباره نحوه برطرف کردن نیاز جنسی سوال شد. الناز خانوم خیلی صریح و رک گفت که برای رفع نیاز جنسی که حتماً نباید ازدواج کرد!

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

Untitled (1)

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی