|

وقتی نیکی کریمی تو یه جای مهم پتو چهل تیکه مانتوشه؛ خانوم پیش زنِ علی دایی چه فوکوله!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی همیشه از بازیگریا دوست داشتنی و جذابی بوده که ظرفدار داشته اما این خوب بودنه چندان در استایل ازش دیده نمیشد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نیکی کریمی بی شک از بازیگرای جذاب ایرانیه که خیلی ساله تو تلویزیون و سینمای ایران فعالیتی دیدنی و به یاد موندنی داره. حالا چرا میگیم دیدنی چون نیکی کریمی مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که خیلی پرطرفداره و راه و رود کارش رو به درستی اومده جلو نه به مانند چهره هایی همچون خانوم مرجانه گلچین که حواشی سر به فلک کشیده ای دارند. البته که این تنها مقایسه ای ریز از لحاظ دیده شدن های جنجالی هستش و هنر خانوم گلچین رو زیر سوال نبرده اما اصولا بازیگرانی همچون نیکی کریمی که سعی بر این دارند تا با هنرنمایی جلو برن میتونن ابهتی متفاوت در این حرفه داشته باشند.

نیکی کریمی

نیکی کریمی و چهل تیکه ای که پوشید و به شهرت رسوندش!

نیکی کریمی اماااا انتقاداتی رو هم پشت سر داره! مثلا چی؟ یکی از اونها سبک بازی خانوم خانوماست که معلوما تو یه روال راه میره و چالشی تو کاراکتر ایجاد نمیکنه. بخوایم بهتر توضیح بدیم باید بگیم مثلا پژمان جمشیدی رو دیدین که هم طنز بازی میکنه و هم جدی! هم مثبت دیده میشه و هم منفی. خب این به نوعی توانایی بازیگره که در ظواهر و حتی باطن های مختلف میتونه به خوبی دیده بشه و به تصویر بکشه. اما نیکی بانو تقریبا تو بیشتر نقشاش یه مدله و چندان جنب و جوش خاص و بالایی نداره!

از دیگر نکات عجیبی که نیکی کریمی داره که البته تنها مختص ایشون نیست و ترانه علیدوستی هم بویی از این روند برده، اینه که دو چهره نام برده سینما استایل و لباس خاصی برای خود ندارند و بیشتر هم برای مراسمات سینمایی داخلی و خارجی بدتیپ ظاهر میشن! خب چرا؟

مثلا در ادامه نمونه ای از استایل نیکی کریمی رو مشاهده می کنید که مربوط به اکران فیلم آتابای می باشد و خانوم خانومای جذاب سینمامون با لباسی کت مانند که همچون پتوی چهل تیکه بود دیده شد. البته که این نظر کاربرانی بود که تصاویر نیکی کریمی رو دیدن!

نیکی+کریمی

Untitled

وقتی صورت جذاب تر از سیرت و استعداد دیده میشه!

نیکی کریمی بانوی خوش چهره و دهه پنجاهی که البته لب مرز به دنیا اومده و فیکس متولد پنجاهه، این روزا در شغل و حرفه خود کمتر دیده میشه و هنوز هم به بانوان کشف حجاب کرده جوین نشده و از این طریق نیز دیده نشده. اما نیکی کریمی از اونجایی که خصوصیاتی جذاب داره، گهگاهی میره حتی اگه کاریم نکنه باز بولد میشه! مثلا اینجوریه که نیکی کریمی همیشه با فیس و چهرش مورد توجه قرار گرفته و به عنوان خانومی که نچرال فیسه و میانسال، صورت صاف و جَوونش همیشه و همیشه خاص به نظر اومده که خب این موضوع در این شغل خیلی مهمه! بازیگری هنره اما هنری که تنها استعداد درش اهمیت نداره بلکه زیبایی و ظاهر نیز به شدت مهمه در حدی که گاهی حتی توانایی هم نداشته باشی ولی خوشگل باشی برنده ای!!

Untitled

لایف استایل متفاوت نیکی کریمی جهت رسیدن به زیبایی

البته که نیکی کریمی هم الکی به این ظاهر نرسیده و برای خودش و لایف استایلش سبکی خاص رو در پیش گرفته. نیکی بانو در ابین رابطه میگه: برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

2058853968-talab-ir

اما کمی بیشتر با نیکی کریمی و خانواده خارجکی

نیکی بانو متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی می باشد. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده است. وی همچنین تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته که در کارنامه کاریش ثبت شده.

نیکی کریمی معمولا طبق اصول خاصی جلو میره و در رابطه با همنی موضع نیز صحبتی جالب داره؛ من در خانواده ای رشد کرده ام که مقوله خانواده برایشان ارزش زیادی داشته. نزدیکترین فرد برای هر کسی خانواده اوست ،نه هیچ شخص دیگری.

نیکی کریمی که اعضای خانواده‌اش در انگلستان زندگی می‌کنند بین تهران و لندن در رفت‌وآمد می باشد.

نیکی کریمی و مادرش
نیکی کریمی و مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی