|

ژست کَج زیبا کرمعلی که آدم میمیونه چی بگه؛ خانوم نخبه ای واسه خودشااا

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر زیبا روی ایرانی می باشد که در مراسمات سینمایی بساری حضور دشاته اما اینبار عکاس جان ژستی از خانوم شکار کرد ناجووور!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا کرمعلی بازیگر مشهور و زیبا روی ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیر حضور دارد اما خب با سابقه کاری بسیار کم! زیبا کرمعلی در حالی که تو فیلم "لاتاری" ایفای نقش داشت و نقش اصلی بود و کل سناریو فیلم حول و حوشش میچرخید، اما خب این مدلی بود که خانوم بازیگر همون اول کار میمیره و کلا از فیلم حذف میشه! این بود اولین دیده شدنزیبا کر معلی در حالی که خیلی زود محو افق شد! دومین ایفای نقش زیبا کرمعلی برمیگرده به فیلم "دینامیت" که با نازنین بیاتی همبازی شد و اینجا دیگه از اول تا آخر فیلم حضور داشت و در کنار ازی خانم حسابی خوش درخشید.

زیبا کرمعلی به گفته مخاطبین در اوایل کارش، به شدت شبیه به نازنین بیاتی بود و یه جورایی بدل خانوم بیاتی خطاب میشد، اما چیزی نگذشت که زیبا کرمعلی برای خود اسم و رسم خاصش رو ساخت و حالا این چهره جایگاه مطمئن خودش رو داره!

زیبا کرمعلی و مادرش زیبا کرمعلی و مادرش

زیبا کرمعلی از همین اول کلاس کاریشو حفظ کرده خفن!

زیبا کرمعلی تا به حال در مراسمات سینمایی بسیاری دعوت شده و حضور پیدا کرده. خانوم خانوما در حالی که خوووب بلده چه مدلی استایل بزنه تا هم خوشتیپ باشه و هم از ناهنجاری ها به دور، اصولا سبک خاص خودش رو داره و تو همون خطم حرکت میکنه. حالا چرا رو این موضوع تاکید داریم؟

چون برخی هستند به مانند بهاره رهنما که چندان به استایل و سبک اعتقادی ندارن و بیشتر علاقمندن تا ببینن چجوری و از کدوم راه بیشتر بولد میشن!

زیبا کرمعلی اما این چنین نیست و خانوم بازیگر جوان ما به خوبی در فضاهای مختلف میدرخشه چرا چون بعد از استعداد، این استایل و شخصیت فرده که مشهورش میکنه. البته با عناوین مختلف!

Untitled

عکاسی که از زیبا کرمعلی ژست گرفت

اما خب همیشه هم که عکس ها در این مراسمات با هزار تا لنز دوربین خوب در نمیاد و یهو می بینی عکس و ویدیو از فرد منتشر شد که فیگورهایی کج و کوله داره و اینجاست که سوژه میشه. زیبا کرمعلی هم تصویری این چنین داره و هم ویدیویی که در حال صاف و صوف کردن لباسشه و شخصی ازش ویدیو گرفته منتشر کرده که خب شاید خیلی این حرکت درست نباشه چون به هر حال اون بازیگر در حال درست کردن ظاهرشه!!

Untitled

فیس زیبای زیبا کرمعلی تنها با کمی میکاپ

خب همونطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید زیبا کرمعلی اهل آرایش های غلیظ نیست و خب از اونجایی که عمل زیبایی داشته و پوست صلف و شفافی هم داره احتمالا به همین دلیل نیازی نمی بینه بخواد کیلو کیلو همانند خانومها لیندا کیانی و بهاره رهنما بتن ریزی کنه رو صورتش!

Untitled (7)

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی، خانوم مُخیه واسه خودشا

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

1679653093_وقتی-زیبا-کرمعلی-جهت-خاص-بازی-جا-گوشواره-سیب-گُنده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرداست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی