|

سِت سیاه و سفید فوق العاده "سمانه پاکدل" و همسر باحالش؛ خانوم با گریم شد عین زلیخا!

samaneh pakdel  shayanews

سمانه پاکدل از بازیگرای جذابیه که این روزا کمرنگ شده اما همراه با همسرش و البته ست لباس های فوق العاده ای که میزنن حسابی بولده و تو چشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمانه پاکدل از بازیگرایی محسوب میشه که تو دهه هشتاد وارد این عرصه شد. البته که خانوم بازیگر سابقه کاری خوبی داره اما خب بولد شدن وی برمیگرده به سریال "دلنوازان" که سه بازیگر رو با هم مشهور کرد. سحر قریشی و شاهرخ استخری و سمانه پاکدل! سمانه پاکدل در این کار نقش دختری به شدت مثبت رو ایفا کرد اما در عین حال سحر بانو از همون ابتدا هم شر و شیطون بودن و حالا نیز هستند!

سمانه پاکدل تا یه جایی بازی کرد اما از یه جایی به بعد جوری غیب شد که فقط خدا میدونه چرا! سمانه بانو در سال 97 بود که با هادی کاظمی ازدواج کرد و از اون پس دیگه خانوم بازیگر رو در کار چندان ندیدیم. سمانه پاکدل و هادی کاظمی ظاهرا اونقدر در ظاهر و باطن انتخابی درست برای هم بودن که بسیاری از کاربران بر این نظرند چقدر این دو نفر به هم میان و حتی یکی نوشته بود: سمانه و هادی جدا جدا اینقد جذاب نبودن که کنار هم اینقد قشنگن قبول دارید؟

این دو چهره مشهور و جذاب حتی در رابطه با رابطه عاطفیشون هم تا به حال جنجالی نشدن که خب این هم یه نشونه خوب میتونه باشه بریای روابط درستشون.
 
unknown_306628972_547338007149869_5560180705820696536_n

وقتی سمانه پاکدل و هادی کاظمی رو خدا از اون دنیا واسه هم آورده!

همیشه زوج های بازیگر برای مخاطب جالب بودن. دونستن اینکه کی با کی جفت شده و چجوری اصلا آشنا شدن و در حال حاضر چه مدلی زندگی می کنن و قراره چه برنامه ای حتی برای آینده بریزن و .. همه و همه برای مخاطب باحاله.
سمانه پاکدل و هادی کاظمی یکی از دوست داشتنی ترین زوج هایی هستند که شاید اصلا تا قبل از ازدواجشون انقدر محبوب نبودن اما حالا هوادارای بسیاری دارند چرا که هم رفتاری جذاب در مراسمات سینمایی نشون دادن و هم اغلب ست هایی خوشگل باهم میزنن. 
 

منجلابی که سحر قریشی درش افتاد و سمانه پاکدل عقب کشید

سمانه پاکدل بعد از بازی در دلنوازان رفاقت صمیمانه ای با سحر بانو پیدا کرد که خب ایشون رو هم داشت میکشوند تو منجلاب جنجالات عجیب تا اینکه آقای شوهر یعنی هادی کاظمی با اسب سفیدشون از راه رسیدن و خانوم خانوماشون رو نجات دادن.

جالبته که هادی کاظمی هم خودش خیلی کم پیدا شد و هم همسرش سمانه بانو رو از این حواشی ناجور سینما دور کرد. از دیگر خوبیای هادی کاظمی این بود که بعد از ازدواج حسابی زنشو نونوار کرد چرا که قبلنا سمانه پاکدل تصاویر نه چندان خاصی از خودش به اشتراک میذاشت اما حالا خانوم بازیگر حسااابی خاص شده و عکسایی رو منتشر میکنه که آدم دلش میخاد هی ببینه و خسته نمیشه.

Untitled

عمل یا نچرال؟ مسئله این است!!

سمانه پاکدل از دسته خانومایی هستش که تو سینما هنوز دست به صورتش نزده. البته منظور ما از لحاظ عمل های زیبایی هستش وگرنه خانوم بازیگر پروتز و تزریق ژل داشتن و دارن!

اما خب همینکه تو این اوضاع و احوال سینما و بازیگرا که 90 در صدشون اول رفتن عمل کردن و بعد اومدن بازیگر شدن، عروسکی نشدن بینی غنیمته!! این موارد در میان بازیگران خارجی خب برعکسه اما بین ایرانی ها اگه بخوایم خودمون رو گول نزنیم و واقعیت رو ببینیم باید بگیم که خانوم های سینمای ایران به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کردن و حتی برخیشون مثل نیوشا ضیغمی چندین بار هم عمل کردن تا به چهره ای که در ذهن دارن برسن! البته اینجور که از میزان زیاد آرایش ها معلومه انگار همچنانم از خودشون راضی نیستن!

unknown_102911856_269692914141187_4434525910358201936_n

هادی کاظمی زن نمیخواست تا اینکه چشماش به چشم سمانه پاکدل افتاد

برنامه دورهمی انگاری خیلی از خانوومای بازیگر رو شوهر دار کرده چرا که هم نرگس محمدی بعد از اینکه در این برنامه اعلام کرد خواستگار نداره یهو علی اوجی از آسمون براش افتاد و هم سمانه پاکدل در سال 96 وقتی تو این برنامه ابراز میکنه که به شدت علاقمند به ازدواجه هادی کاظمی براش از بهشت فرساده میشه و با وجود اینکه هادی خان اصلااا ازدواجی نبوده اما به سرعت میاد و عاشق میشه و میگیره!

حالا هادی و سمانه مِن جمله زوج هایی هستند که دوست دار زیاد دارن و شخصیت جذابی از خودشون برای کاربر ساختن. این زوج عکسای پر انرژی و باحال زیادی با هم میگیرن و میذارن که خب میشه گفت بری تو پیجشون حوصلت سر نمیره و ذوق میکنه.

5ee73200609ab
 

کمی بیشتر با سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی می باشد که از دستیاری صحنه تئاتر شروع کرد و سال 1388 با سریال «دلنوازان» به اوج شهرت رسید.

Untitled

و اما هادی کاظمی

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد که از 19 سالگی وارد تئاتر شد و در 41 سالگی با یک بازیگر ازدواج کرد و حالا رستوران هم دارد. در ادامه شباهت جالب و زیادی که هادی کاظمی به پدرش داره رو مشاهده می کنید.

هادی کاظمی و پدرش هادی کاظمی و پدرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی