|

مهناز افشار رَکب زده به همه عکسای مدلینگش دراومد فیوز پرونه؛ چه کتکی خورد از فالوورش!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر سابق ایرانیه که حالا تصاویری از خود منتشر میکنه که عجیب نظر فالووراشو جلب کرده و کلی کتک خورد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار یکی از اون بازیگرای مهاجرت کرده ای هستش که این روزا خیلی زیاد سعی داره تا و بورس بمونه و بولد باشه! این بازیگر دهه پنجاهی که تو نیمه دوم این دهه متولد شده چند سالی میشه که ایران و بازی تو سینمای ایران رو ول کرده و رفته. البته که خیلی از بازیگرامون رو تو این چند ساله اخیر اونور آب و با شمایلی نو می بینیم! این روند تا جایی داره پیش میره که حتی خیلی از بازیگرامون رو حتی داخل ایران هم با شمایلی دیگر می بینیم و انگاری کم کم باید منتظر یه ایرانه اروپا شده هم باشیم! مهناز افشار از اون دست هنرمندانی بود که هنگام اعتراضات شد چرا که خانوم بازیگر در حالی که نقاب خوب بودن رو بر روی چهرش زده بود میون مردم رفت تو جمعیت و خیلیا نه تنها ازش استقبال نکردن، بلکه شوتش کردن بیرون!

6

وقتی میگن گوگوش زمانه ات را بشناس! خانوم به همه رکب زد

خب این برای یک هنرمند خوب نیست دیگه! اما قطعا هیچگاه مردم هم الکی و بیخودکی دست به چنین حرکتی نمیزنن و اینجاست که باید گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! مهناز افشار مدتی میشه که خیلی در تلاشه تا با انتشار تصاویر مختلف و خوشگلاسیون شده از خود هم از نگاه ها نیوفته و هم هوادارش رو داشته باشه و اکتیو بمونه. 

همیشه شنیدینم که میگن مهناز افشار خیلی شبیه به گوگوش خواننده ایرانی هستش که خب باید بگیم واقعا هم تو بعضی از تصاویر اینچنینه و اصلا خیلیا میگن مهناز افشار برا اینکه با چهره گوگوش بیاد بالا هیچ دستی به فیسش نزد تا همچنان شباهتش باقی بمونه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از خانوم بازیگر که نظرات مختلفی گرفت!

Untitled

استفاده ابزاری مهناز افشار از گوگوش که خودش بپره بالا! ورود به صنعت مدلینگ

خب همونطور که دیدن مهناز افشار در این عکس خیلی شبیه به جَوونی های گوگوش شده و در حالی که خیلیا در رابطه با این موضوع نظر دادند، خیلیا هم کامنت گذاشتن و در مورد اینکه مهناز افشار با ادیت و کیفیت دوربین و آرایش این چنین زیبا شده صحبت کردند و یه جورایی خانوم بازیگر رو مثل بمب ترکوووندن بس که نظرای تخریبی گذاشتن که فکر نکن خودت خوشگلی، به خاطر دوربینه!

و یا مثلا این مدلی می نویسن که مهناز افشار مثل قالی کرمون میمونه و هنوز جَوون مونده و این حرفا! اما جدا از این مسائل ظاهرا مهناز افشار به جرگه اون دست از بانوان مدل پیوسته چرا که در تصویر پایین مشاهده می کنید این بازیگر خانوم تصویری ژورنالی از خود به اشتراک گذاشت!

Untitled (3)

دو نظر متفاوت از دو کاربر
دو نظر متفاوت از دو کاربر

مهناز افشار و سبک لباسی که مَن درآوردیه با کلی کامنت ناخلف!

مهناز افشار چهره ای نچرال داره و نباید همه چیز رو با هم قاطی کرد! مثلا اینکه خانوم بازیگر درسته که این اخریا گذشته ای نه چندان مثبت تو ایران از خود به جا گذشات، اما خب باید بگیم که زیبایی فیسش رو داره و با استفاده از یه کارای جدید مثل پروتز و عمل های زیبایی نخواسته خودش رو تغییر بده!

مهناز بانو اما در استایل ظاهرا خیلی تبحر خاصی نداره که هیچ، گاهی حتی به شدت عجیب و نه چندان زیبا هم میشه! مهناز افشار در ایران با ترکیب لباس هایی دیده میشد که خیلی جای بحث نداشتن! یعنی نه ساده ساده بود و نه جنجالی و یا فکر شده و خاص! اما اونچه که بعد از رفتن مهناز افشار دیده میشه اینه که خانوم خانوما از سبک استایل هایی استفاده داره که بیشتر به سمت و سوی شلختگی میرن و بارها شده که خانوم خانوما مورد هجوم نظرات نافرم قرارگرفته!

8

این کاربر مهناز افشار رو کتک زد! سوپراستار سابقمون کو؟

بالاتر هم اشاره کردیم که مهنار افشار خیلی بر این تلاشه تا بولد بمونه و خب برای این موضوع تا به حال خیلیم تلاش کرده تا همچنان محبوب و با احترام باشه! این در  حالیه که خانوم بازیگر قبلا و تو ایران که بود خیلی شیک و مجلسی و بدون اینجور تلاش ها رو بورس بود و .واسخه خودش مهناااازی بود! 

خانوم خانوما اما حالا با چنگ انداختن به هر راهی قصد داره تا اون چیزایی که قبلا داشته و دوباره داشته باشه که خب قطعا این شدنی نیست! اما جالبم هست که بدونید مهناز افشار تا به اینجا تونسته نگاه نزدیک به 18 میلیون کاربر رو جذب خودش کنه و این تعداد فالوور رو داشته باشه. اما واقعا سوال اینجاست که اگه مهناز افشار خیلی هیتر پیدا کرده، پس چرا انقدر فالو شده؟ و یا مثلا بهاره رهنما با توجه به اینکه اینهمممه حاشیه ساز شده و همه نشون میدن که دوستش ندارن، اما 5 میلیون فالوور داره که نشون میده این وسط یه جای کار میلنگه!

خب اگه اینهمه ازش وایب منفی میگیرن پس اینهمه فالو چرا؟ یعنی همش بخاطر اینکه حاشیه ساز هستند؟

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهزاد ارسالی در

    قشنگ معلومه چقد سوزنده.واقعا محبوبیت خریدنی نیست خانم افشار همیشه محبوب مردم بوده وهست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی