|

الهام حمیدی با این عکس جذاب ثابت کرد به سنش تافت زده و قصد پیری ندارد / عینک مارکش رو

elham-hamidi shayanews

این روزا الهام حمیدی رو بیشتر از این که در فیلم ها ببینیم در فعالیت های اینستاگرامی مثل تبلیغ و مدلینگ میبینیم مثل عکس جدیدش که توش مدل شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرهایی هست که این روزا تموم فعالیتش خلاصه شده توی فضای مجازی و دیگه مثل سابق این بازیگر رو جلوی دوربین و در حال نقش آفرینی نمیبینیم گویا خانوم بازیگر تصمیم گفته که یه جورایی بی سر و صدا از این عرصه خداحافظی کنه و یا مشخص نیست که شاید به ایشون پیشنهاد بازی نمیشه ولی هر چیزی که هست الهام حمیدی این روزا ترجیحش بر این هست که فعالیتش رو از طریق مدلینگ و تبلیغات بگذرونه و البته که در حال حاضر هم این دو حرفه از پردرآمدترین شغل ها محسوب میشن و میتونن ثمره ی خوبی برای فردی که در این زمینه ها فعالیت میکنه داشته باشن.

بگیم از الهام حمیدی در سال های دور که بازیگر بودن، اگر دقت کرده بودید همیشه ایشون ور توی فیلم هایی میدیدیم که خانوم یا از اون نقش یه خانوم خوب رو بازی میکرد و یا در آخر داستان بالاخره معلوم میشد که ایشون شخصیت مثبت و خوبی داره یعنی در کل شر و منفی بودن به این بازیگر نمیومد! ایشون از جمله افرادی بود که توی سریال های تاریخی مثل پوسف پیامبر و مختارنامه حضور داشت و میشه این دو نقش رو از سابقه های درخشان این بازیگر به حساب آوورد که به خوبی هر چه تمام تر درخشید و نظر مخاطب ها رو جلب کرد، اما حالا در ادامه بریم سراغ دیگر حواشی این بازیگر در این روزها، پس با ما همراه باشید.

الهام حمیدی

وقتی لباس و ژست الهام حمیدی با هم در تضاد هستن

این روزا توی اینستاگرام پر شده از آموزش های مختلف که خب در دسترس عموم قرار دارن و هر کسی میتونه از اون ها استفاده کنه و بهره ببره که یکی از این آموزش ها ژست ست که اگر دقت کرده باشید بعضی از وقتا توی عکس هامون کم میاریمش و انگار بعضی هامون هنوز نمیدونیم که چطور ژست بگیریم و با چه ژستی زیباتر دیده میشیم ولی خب یه موضوعی که وجود داره این هست که میتونیم بالاخره اون ژستی که مناسب ما باشه رو پیدا کنیم و با عکس گرفتن در اون حالت ها یه عالمه عکس قشنگ از خودمون داشته باشیم بنابراین یکی از راه های سالم استفاده از اینستاگرام همین میتونه باشه.

یعنی ارتقاء یه سری از دونسته هامون که البته ژست گرفتن یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین اون هاست میتونه یکی از این مسائل باشه حالا چرا این ها رو گفتیم به خاطره این که الهام حمیدی هم به تازگی یه عکسی از خودش پست کرده که ژست خانوم بازیگر در اون زیاد جالب نیست و یه جوری هست که انگار دعواد داره! که خب خیلی از فالووراش ازش خواستن یه مقدار روی ژست گرفتنش کار کنه و البته که مورد دیگه ای هم که وجود داشت این بود که روی صورت و چهره ی خانوم روتوش و ادیت زیادی انجام شده بود ولی دست های ایشون به اندازه ی پوست صورتش صاف و آیینه ای نبوده!

الهام حمیدی

وقتی مردم الهام حمیدی رو از گفتش پشیمون میکنن

خیلی از بازیگرا هستن که دوست ندارن اطلاعات زیادی از خودشون بدن و همیشه علاقمند هستن که یه مرزی در این بین رعایت بشه و بین اون کار حرفه ایشون و زندگی خصوصیشون یه مرز خیلی مشخص وجود داشته باشه و صرف این که شناخته شده هستن زندگیشون هم وسط دایره نباشه که هر کسی در خصوص اون اظهار نظر کنه ولی خب یه موقع هایی هست که یه سری از مسائل رو یه عده از مردم خصوصی نمیدونن و به نظرشون که خیلی عادی هست که فرد بازیگر در خصوص اون با طرفدارهاش حداقل صحبت کنه و اون رو در میون بذاره مثل مسئله ی ازدواج!

مسلما میدوندی که خیلی بازیگرا هستن که وقتی حتی ازدواج هم میکنن این موضوع رو سکرت نگه میدارن و اصلا نمیذارن که سر و صدایی ازش به گوش کسی برسه و کسی مطلع بشه و به همین علت به طور کلی شایعات به وجود میان! حالا الهام حمیدی هم یکی از اون دسته از افرادی هست که دوست داره که زندگیش رو خصوصی نگه داره و حتی از بچه هاش هم عکس منتشر نمیکنه ولی یه بار که قبل از ازدواجش به برنامه ی دورهمی رفته بود وقتی آقای مدیری ازش پرسید ازدواج کردی؟ ایشون گفت نه در صورتی که ایشون قبلا هم یه ازدواج ناموفق داشته و خیلی ها از این که ایشون واقعیت رو نگفته بود ناراحت شده بودن!

الهام حمیدی و لنزی که یه بار گذاشت

ازدواج الهام حمیدی یه سری حواشی داشت مثلا در ابتدا خیلی ها معتقد بودن که آقای داماد سنشون پایین تر از خانوم بازیگر بوده و خیلی ها هم که به زندگی های سلبریتی ها اونقدرا امید ندارن میگفتن که طلاق میگیرن و این حرفا ولی خب زندگیه این زوج تا به امروز پایدار مونده و دو فرزند هم دارن ولی موضوعی که وجود داره این هست که الهام حمیدی در ابتدای ازدواجش با همسر عکس هایی منتشر میکرد که یکی از معروف ترین اون ها مربوط میه به عکسی که توی اون الهام خانوم لنز گذاشته و خیلی از کاربرا بهش خرده گرفتن بابت این موضوع و گفتن سعی نکنه که چهره اش رو مصنوعی کنه چون خودش زیباتره.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی