|

آب دستتونه بذارید زمین داشته باشید کلیپ مدلینگ الهام حمیدی رووو / مثل مافیا رفته خارج

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی بیشتر توی تلویزیون فعال بوده و دیده شده ولی خب این روزا به کلی از کار کنار کشیده و توی حوزه های دیگه ای مثل مدلینگ فعاله.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از اون دسته از بازیگراست که شاید این روزا اگر اینستاگرام نبود خانوم از یاده خیلی ها میرفت نه این که بازیگر خوبی نبوده بلکه به خاطره این که ایشون در حال حاضر دیگه بازی نمیکنه و بحث امروز و دیروز نیست بلکه چند سال هست و تقریبا برمیگرده به تایمی که الهام حمیدی ازدواج کرد و بعد از شروع زندگی متاهلیش و بعدها هم که مادر شدن دیگه خانوم رو هی کم و کمتر جلوی دوربین دیدیم و یه جورایی میشه گفت که الهام خانوم بازنشسته شد! البته که کارهای خوب زیادی توی کارنامش داره الهام حمیدی که به خاطره اونا هم که شده خیلی ها دوست دارن که به عرصه برگرده.

البته که شاید حتی خود الهام حمیدی هم دوست داشته باشه برگرده که البته فقط یه حدسه چرا که بالاخره یه روزی با عشق و علاقه و اشتیاق پا به این عرصه گذاشت و مسلما شغلش رو دوست داشته. اما بگیم از یه سری از فیلم های این بازیگر که اگر دقت کرده باشید توی بیشتر کارهاش نقش مثبت ماجرا رو داشت مثل "شوق پروزا" "یوسف پیامبر" و حتی ایشون توی "مختارنامه" هم نقش تقریبا کوتاهی داشت که اون هم مثبت بود و اگر دقت کنید الهام حمیدی اصلا مثل بعضی از بازیگرا از تلویزیون دور نبوده و توی این رسانه فعالیت زیادی داشته. حالا در ادامه میخواهیم که راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون بگیم.

الهام حمیدی

مدلینگ فوق حرفه ای الهام حمیدی وقتی هنوز عشق دوربین داره

بعد از اومدن اینستاگرام بود که مدلینگ توی ایران رفت به سمت حرفه ی پولساز شدن چرا که قبلا اونطور که باید و شاید این حرفه توی ایران جایگاهی نداشت ولی میدونید که این روزا یکی از پولسازترین شغل ها محسوب میشه و طرفدارهای زیادی داره و هر روز یه مدل زاده میشه ولی خب بعضی از دوستان از اعتماد به نفس کاذبشون هست که خودشون رو مدل میدونن چرا که بالاخره مدل بودن یه سری استانداردها داره که توی ایران اونقدرا رعایت نمیشه.

اگر هم دقت کرده باشید مدلینگ بودن بازیگر در کشورهای خارجی یه امر کاملا عادی هست چرا که بازیگرا به واسطه ی شناخته شده بودنشون باعث هر چه بیشتر دیده شدن اون برند میشن و خب بالاخره این افراد به خاطر شغلشون تناسب اندام هم دارن حتی اگر استناندادهای کامل مدلینگ رو نداشته باشن توی ایران هم این موضوع رواج پیدا کرده و الهام حمیدی هم حتی به این کار رو آوورده و با وجود این که بازی نمیکنه بالاخره یه جواریی خودش رو جلوی دوربین قرار داده و این روزا رفته تو کاره مدلینگ.

وقتی تیپ خارج گردیه الهام حمیدی مافیایی میشه

تیپ و استایل بازیگرها همیشه برای مردم جالب و جذاب بوده و شما دیگه فکرش رو هم بکنید که این تیپ واستایل مربوط به خارج گردیه اون ها باشه که مسلما دیگه دو برابر برای مردم جذاب تر خواهد بود چرا که بالاخره سفرهای خارجی به خودی خود جذاب هستن حالا چه خودمون بریم چه کس دیگه ای بره و خب هر کسی هم دوست داره که توی این سفرها تیپ و استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشه و به همین دلیل هست که خیلی ها به تیپ بازیگرا در این سفرها بسیار علاقمند هستن.

حالا الهام حمیدی هم یه مدت خارج گردی میکنه و یه مدت هم ایرانه و گفتیم که توی کار مدلینگ هم داره فعالیت میکنه و مسلما باید بیشتر از پیش به تیپ و استایل خودش توجه کنه ولی خب تو یکی از سفرهای خارجه که داشتن خانوم بازیگر تیپشون طوری شده بود که انگار دارن توی "شب های مافیا" بازی میکنن که خب خیلی ها پسندیدن و از طرفی هم خیلی ها نپسندیدن و معتقد بودن که تیپ ایشون ظرافت زنانه نداره.

الهام حمیدی

الهام حمیدی رو گریم میکنن که به قبل از عملش تبدیلش کنن!

انجام ریزه کاری هایی زیبایی در بین عموم جامعه خیلی طرفدار پیدا کرده و افراد زیادی هستن که برای زیباتر شدن به سراغ خدمات زیبایی میرن و این موضوع در صورتی که باعث بشه که اعتماد به نفس این دوستان بالا بره بسیار خوب هستش. حالا در بین قشر بازیگر همن خیلی ها به سراغ این خدمات میرن و خوب میدونید که این دوستان باید خیلی زیرپوستی و نامحسوس تغییر کنن که یه موقع روی کارشون تاثیر نذاره و خب الهام حمیدی هم در این سال ها خیلی نامحسوس یه سری تغییرات داشته ولی جالبه که وقتی برای یه کاری گریمش میکردن یه جورایی میخواستن خانوم رو به قبل از این تغییرات برگردونن!

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی