|

تیپ یلدایی و شیک نیوشا ضیغمی وقتی قرمزش خیلی تنده / فیسشو برا بار هزارم سپرد دست دُکی

نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم رو بیشتر از بازیش به چهره اش میشناسن که خب این روزا در حال تغییر دادن قیافشه کلا!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که بیشتر شهرتش به علت چهره ی سینماییش بوده چرا که اونقدار که باید و شاید آثار فاخر توی کارنامه ی کاری خانوم بازیگر پیدا نمیشه و بیشترشون طوری بودن که برای فروش گیشه ساخته شدن و فیلمنامه ی همه شون هم بر اساس عشق بوده یعنی یه نفر پیدا میشه و عاشق شخصیت نیوشا ضیغمی توی فیلم میشه و بعد ماجراهای بعدش و جالبه که آخر هم سره همین فیلم هاش یه نفر عاشقش شد و با همسر سابقش سره فیلم "پرتقال خونی" آشنا شد و آقا تهیه کننده ی اون فیلم بود و اینطوری این ازدواج شکل گرفت ولی خب در نهایت هم به طلاق منجر شد.

البته که نیوشا ضیغمی این روزا دیگه بازی خاصی نداره و خانوم رو جلوی دوربین زیاد نمیبینیم ولی خب یه فیلم تو راه داره که باید ببینیم درباره ی چی هست پس اینجوریام نیست که نیوشا ضیغمی به کلی از عرصه به دور باشه خانوم فقط یه مقدار کم کار شده چون این روزا فیلم های گیشه ای هم به نسبت خیلی کمتر از سال های پرفعالیت نیوشا ضیغمی شدن و مردم ترجیح میدن که وقتشون رو برای یه فیلم پر محتواتر بذارن و یه چیزایی ازش بفهمن! خب گفتیم نیوشا ضیغمی کم کار شده ولی خانوم همچنان در اینستاگرام فعالیت خودش رو داره و میشه ایشون رو از پیجش دنبال کرد که در ادامه یه سری  از اتفاقات این روزای نیوشا ضیغمی رو براتون میگیم.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یه نقطه ی خدادادی روی صورتش باقی نذاشته همشو بنده های خدا دارن بهش میبخشن!

این روزا ریزه کاری های زیبایی به قدری زیاد شده که دیگه سن و سال نمیشناسه و حتی نوجوون ها هم این کارها رو انجام میدن و حتی خیلی از اون ها اقدام به عمل بینی میکنن و درکی از این که اگر دماغشون بزرگ شده دارن دوره ی بلوغ رو میگذرونن ندارن و اینطوری خودشون رو میسپارن زیر تیغ جراحی که خب این واقعا داره تبدیل به یه معضل میشه در جامعه ی ما و انگار همه باید از چیزی که هستن فرار کنن دیگه قیافه ی نچرال کسی مقبولیت نداره در حالی که زیبایی در تفاوته و اگر قرار باشه که همه با عمل و امثالهم یه شکل بشن دیگه چه زیبایی وجود خواهد داشت؟

نیوشا ضیغمی

حالا در این بین یه سری از بازیگرا هم هستن که باعث دامن زدن به اینجور مسائل میشن چون میدونید که بالاخره بازیگرا الگوی بسیاری از افراد خصوصا قشر جوون و نوجوون جامعه هستن و به واسطه ی شهرتی کحه دارن خیلی توی چشم هستن و کوچیک ترین حرکت و کار اون ها روی چهره شون به وضوح مشخص میشه حتی اگر خیلی حرفه ای اون رو انجام بدن که در این بین نیوشا ضیغمی هم خیلی واضحه کارهایی که روی چهره اش انجام داده که خب صد البته که صورت و چهره ی خودش هست و به کسی ارتباطی نداره!

ولی حالا به تازگی خانوم رفته برای شیدینگ لب و موضوعی که وجود داره اینه که شاید ایشون برای تبلیغ رفته ولی وقتی از این موضوع عکس و کلیپ منتشر میکنه داره افراد رو برای این کار ترغیب و تشویق میکنه و این خودش میشه یکی از آجرهای دیواری باشه که داره با بالا رفتن خودش هی به دیگران اینو القا میکنه که لب طبیعی، بینی طبیعی و... زیبا نیستن و انگار به قول گفتنی نیوشا ضیغمی و امثالهم دارن آب تو آسیاب فرار کردن از خودمون میریزن! بنابراین بهتره هر کار زیبایی هم که انجام میدن با تو بوق و کرنا کرنش روی افراد کم و سن سال تاثیر نذارن.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

تیپ یلدایی نیوشا ضیغمی وقتی رنگ کم میاره

خب امشب یلداست و یه سال دیگه هم داره کم کم میگذره و باورکردنی نیست که سه ماه دیگه شروع سال جدید هست و انگار این روزا همه چی سرعت گرفته و داره مثل برق و باد میگذره و کیفیت زمان هم حتی از دست رفته! حالا تو این شور و شوق های یلدایی نیوشا ضیغمی اومد و یه تیپ یلدایی از خودش رو کرد که خب اونقدار که باید و شاید هم یلدایی نبود و انگار خانوم وسط کار رنگ کم آوورده بود و به جای تلفیق کردن رنگ های یلدایی که سبز و قرمز هستن به سراغ آبی و قرمز رفته بود و خب تم یلدایی رو رعایت نکرده.

ولی خب جالبه که برای تبلیغ یه مجموعه رفته بود که حسابی برای حضور خانوم بازیگر سنگ تموم گذاشتن و تم یلدایی برگزار کردن و از دف زنی بگیر تا پذیرایی که خب جالبه با این حساب نیوشا ضیغمی شاید دیگه بازی نکنه ولی شهرت و محبوبیتش همچنان سره جاشه.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی